jtannin 05.02.2007 11:56:08 (muokattu 05.02.2007 12:36:23) | |
---|
Aika mukavan lehden pukkas Riffin toimituksesta heti vuoden alkuun. Rumpuasiaa aika kiitettävästi: - Janne Haavisto - Rod Morgenstein - Odery Privilege rummut (Allekirjoittaneen kommentteja) - Ja studiossa vilahtaa vielä Rantasen Mirkakin Alkaa olemaan paino oikealla asialla ;o). Kannattaa kurkata |
Tindrum 05.02.2007 12:22:44 | |
---|
No niin, mielenkiintoisia aiheita. Oderyistä täytyypi lukaista het nyt juttu... Rockster! Joko sun rapsaa kohta tullee...? m©
Tiina Lymi on ihana. |
Rockster 05.02.2007 12:28:21 | |
---|
Rockster! Joko sun rapsaa kohta tullee...? Perkele, heti kun saan rummut kämpille. Anteeksi ruma kielenkäyttöni, harmittaa vaan niin tämä odottaminen. Enää en edes kehtaa kysellä niitä sieltä Soundstoresta, kun varmaan sata kertaa olen mankunut. Tällä viikolla pitäisi tulla, toivottavasti. Ja uusin Riffi pitää käydä tänään hakemassa kotiin. Ärrät niitä kai myynevät. "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Tindrum 05.02.2007 13:54:34 | |
---|
Perkele, heti kun saan rummut kämpille. Anteeksi ruma kielenkäyttöni, harmittaa vaan niin tämä odottaminen. Enää en edes kehtaa kysellä niitä sieltä Soundstoresta, kun varmaan sata kertaa olen mankunut. Tällä viikolla pitäisi tulla, toivottavasti. Ja uusin Riffi pitää käydä tänään hakemassa kotiin. Ärrät niitä kai myynevät. Elä hermostu. Ehkäpä sitä hyvää kannattaa odottaa... m©
Tiina Lymi on ihana. |
Rockster 05.02.2007 14:04:30 | |
---|
Elä hermostu. Ehkäpä sitä hyvää kannattaa odottaa... Eipä se hermostuminen taida mitään auttaa. Toivottavasti uusi materiaalikokoonpano on soundiltaan vielä testaamaani '06 settiäkin parempi. Sen vuoksihan tuo toimitus viivästyi, että rumpujen uloin puukerros vaihdettiin toiseen, mikä tuo sointiin lisää pehmeyttä ja pyöreyttä. Settini oli siis jo valmiina Brasiliassa, mutta herra Odery laittoi kaikki vanhoilla rungoilla tehdyt ja valmiit setit lihoiksi uusien edestä. Eli vieläkin parempaa sointia on siis luvassa. Odotellaan... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Nolte 05.02.2007 14:09:02 | |
---|
Saikin Oderyn Priviledge -setti aika hyvät arvostelut Riffissä. Oikeastaan muuta ei moitittu, kuin niitä tomikiinnityksiä, jotka sitten kyllä jutun mukaan tappavat soinnin melko totaalisesti. No, ne voi aina vaihtaakin... Hyvät kamat - huono soittaja! |
Rockster 05.02.2007 14:12:21 | |
---|
Saikin Oderyn Priviledge -setti aika hyvät arvostelut Riffissä. Oikeastaan muuta ei moitittu, kuin niitä tomikiinnityksiä, jotka sitten kyllä jutun mukaan tappavat soinnin melko totaalisesti. No, ne voi aina vaihtaakin... Soundstoressa on sellainen politiikka, että vaihtavat kiinnitykset ostajan haluamiin. Siinä onkin vielä uusi pulma, että minkä kiinnityksen niihin ottaa. Olen kallistumassa Optimounteihin... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Nolte 05.02.2007 14:15:01 | |
---|
Soundstoressa on sellainen politiikka, että vaihtavat kiinnitykset ostajan haluamiin. Siinä onkin vielä uusi pulma, että minkä kiinnityksen niihin ottaa. Olen kallistumassa Optimounteihin... Katos katos, hieno homma tuo. Sitten ei voi muuta, kuin onnitella mitä ilmeisimmin oikein hyvästä setistä! Hyvät kamat - huono soittaja! |
Rockster 05.02.2007 14:19:27 | |
---|
Katos katos, hieno homma tuo. Sitten ei voi muuta, kuin onnitella mitä ilmeisimmin oikein hyvästä setistä! Tuo on kyllä hienoa politiikkaa. Kiitoksia vaan, vielä kun saisin setin kotio. Siellä ne tullin kaverit varmaan ratsaavat laatikoita parhaillaan... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
lkx 05.02.2007 14:25:11 | |
---|
Siellä ne tullin kaverit varmaan ratsaavat laatikoita parhaillaan... Soittelee sun rumpuja.. :P Aika hyvä systeemi toi tosiaan, että saa valita mieleisensä ripustuksen. Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
Rockster 05.02.2007 14:33:57 | |
---|
Soittelee sun rumpuja.. :P Siinä on sitten kalvot lommoilla, kun saan ne käsiini... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
El Jefe 05.02.2007 18:07:00 | |
---|
Siellä ne tullin kaverit varmaan ratsaavat laatikoita parhaillaan... Perus tullimiehet.Jos tilais pari laatikollista marakasseja Kolumbiasta... |
Rockster 11.02.2007 21:05:30 | |
---|
Kylläpä saikin oikeasti hyvät arviot tuo Oderyn setti Riffissä. Vielä enemmän odottelen settiä. Ehkä nyt alkavalla viikolla saan sen kämpille, saanhan pliis pliis... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Ramiok 11.02.2007 22:05:24 | |
---|
Kylläpä saikin oikeasti hyvät arviot tuo Oderyn setti Riffissä. Vielä enemmän odottelen settiä. Ehkä nyt alkavalla viikolla saan sen kämpille, saanhan pliis pliis... Sillä ehdolla että mun uudet pellitkin tulee : D |
Rockster 12.02.2007 11:07:43 | |
---|
Sillä ehdolla että mun uudet pellitkin tulee : D No tämän kerran. "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Ramiok 12.02.2007 20:57:04 | |
---|
No tämän kerran. Ok pellit tuli saat setin : ) |
Rockster 12.02.2007 20:58:39 | |
---|
Ok pellit tuli saat setin : ) No niin, äijä ehti ensin. Setti tulee huomenna tai keskiviikkona... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Rockster 13.02.2007 12:54:40 | |
---|
VIIIIITTTTUUUUUUU! Juuri soittivat Soundstoresta, että setti on haettavana siellä. Uijuijui. Josko huomenna saisin koeponnistettua toden teolla ja kuvattua myös... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Ramiok 13.02.2007 18:04:43 | |
---|
VIIIIITTTTUUUUUUU! Juuri soittivat Soundstoresta, että setti on haettavana siellä. Uijuijui. Josko huomenna saisin koeponnistettua toden teolla ja kuvattua myös... SAATANA mun pellit oli matkalla saanut osumma siihen malliin että takas lähtee saksaan. |
Magiz 14.02.2007 20:38:16 | |
---|
SAATANA mun pellit oli matkalla saanut osumma siihen malliin että takas lähtee saksaan. ohhoh! :O mikäs niille? Keep it Fresh |