Aihe: Valmistajan logo pois kalvosta?
1
killutin
19.03.2007 17:57:18
Tästäkin on varmaan joskus puhetta ollut, mutta antakaa anteeksi, haku ei toimi.

Millä saisi poistettua valmistajan logon basarin kalvosta?
Kalvo on musta ja logo valkoinen.
Uskaltaako esim. tärpätillä lähteä lotraamaan vai vaihtaako siinä koko kalvo väriä?
Kynsilakanpoistoaineesta olen kuullut puhuttavan, mutta ei näyttänyt lähtevän..
Mikä siis neuvoksi?
Magiz
19.03.2007 18:35:23
Tästäkin on varmaan joskus puhetta ollut, mutta antakaa anteeksi, haku ei toimi.

Millä saisi poistettua valmistajan logon basarin kalvosta?
Kalvo on musta ja logo valkoinen.
Uskaltaako esim. tärpätillä lähteä lotraamaan vai vaihtaako siinä koko kalvo väriä?
Kynsilakanpoistoaineesta olen kuullut puhuttavan, mutta ei näyttänyt lähtevän..
Mikä siis neuvoksi?

oletko niin tyytymätön ostokseesi ettet halua näyttää muille minkämoisilla kamoilla soitat..? :D

tärpätti toimii oikein hyvin.
"2000-luvun kotimaista raskasta progea, vähän niinkuin heavympaa Jethro Tullia" -Jasse
rumpali-isti
20.03.2007 15:27:25
Kyllä uskaltaisin lähteä tärpättiä koittamaan. Eihan noi mustat basarikalvot ole mitään mustaksi maalattua muovia, vaan kokonaan mustaa materiaalia. Ei sen mihinkään pitäs haalistua/vaihtaa väriä...
M
Peicco
20.03.2007 21:03:37
Paras, vaivattomin ja lopputulokseltaan laadukkain ratkaisu on ostaa uusi kalvo.
Mikään ongelma ei ole niin monimutkainen etteikö sitä voisi juosta karkuun.
markkuliini
20.03.2007 21:14:24

Paras, vaivattomin ja lopputulokseltaan laadukkain ratkaisu on ostaa uusi kalvo.

Miltä valmistajalta saa kalvoja ilman merkintöjä?
Ja jos saa niin pitääkö tilata erikoistilauksena?
Onko vaivattominta sittenkään?
Pieni rumpalipoika
20.03.2007 21:49:02

Mä yritin aikoinaan saada johonki settiini New Soundin kalvoa. Hoho. Toimitusaika oli Levytukun mukaan kuukausia, joten jätin asian sikseen.

Sinänsä musta on turha pitää esillä mitään logoa, jos siitä ei itse hyödy mitään. Em. New Soundista olisin tietty voinu kuitata uskomattoman määrän striit kredilipiteettiä, joten täysin vastikkeetonta mainontaahan tuo ei olisi edes ollut : )
Uutta palautetta PRP:lle. Tällä kertaa Mika Hollströmiltä - http://www.freebok.net/books/Fokker/view.html
Shitmanek
20.03.2007 22:16:13
Mä yritin aikoinaan saada johonki settiini New Soundin kalvoa. Hoho. Toimitusaika oli Levytukun mukaan kuukausia, joten jätin asian sikseen.

Sinänsä musta on turha pitää esillä mitään logoa, jos siitä ei itse hyödy mitään. Em. New Soundista olisin tietty voinu kuitata uskomattoman määrän striit kredilipiteettiä, joten täysin vastikkeetonta mainontaahan tuo ei olisi edes ollut : )

Minulta löytyy 22" Newsound-kalvo. Harmi että bassarini on 20" :D Onneksi Newsound-paitani korjaa tuon katu-uskottavuuden puutteen ;)
M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest" "Come on, Bennett. Let's party."
Pieni rumpalipoika
20.03.2007 22:18:20

Onneksi Newsound-paitani korjaa tuon katu-uskottavuuden puutteen ;)

Ai shaatana. Pitää teettää "powered by beat detective"-paitojen lisäks noita. "Sponsored by New Sound".

Kiitos idiksestä!

Hoho.
Uutta palautetta PRP:lle. Tällä kertaa Mika Hollströmiltä - http://www.freebok.net/books/Fokker/view.html
killutin
20.03.2007 22:24:55
oletko niin tyytymätön ostokseesi ettet halua näyttää muille minkämoisilla kamoilla soitat..? :D

Ei suinkaan. :D
Tarkoitus olisi painaa oma logo kalvoon...
triplis
20.03.2007 22:35:13

Ei lähteny tärpätillä kun omasta kalvosta koitin logoa poistaa. Vasta kynsilakanpoistoaine tepsi. Eli koklaa sillä siis.
"Soitetaanko vaihteeksi heviä?"
miän vain
20.03.2007 22:42:37

Ei lähteny tärpätillä kun omasta kalvosta koitin logoa poistaa. Vasta kynsilakanpoistoaine tepsi. Eli koklaa sillä siis.

Olin just tulossa kertomaan, että tärpätti ei toimi. Asetoni on jees, ja jos sekään ei auta, niin spraypurkissa tuleva take off poistaa kaiken. Mustan kalvon musta on tosiaan sisällä materiaalissa, ei se lähde mihinkään.

New Sound -paita olis erittäin jees. Se logo on aika hieno, tuo mieleen vanhat brittiläiset moottoripyörät.
Shitmanek
20.03.2007 23:01:07
New Sound -paita olis erittäin jees. Se logo on aika hieno, tuo mieleen vanhat brittiläiset moottoripyörät.

Niin, tässä tämä minun paitani: http://rumpu.net/galleriakuva.asp?ID=662

Nimimerkki Jeltzille menevät kiitokset tuosta :)
M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest" "Come on, Bennett. Let's party."
Migo
20.03.2007 23:07:07

Hei kuules, multa saattais tommonen löytyäkkin.
Niinpä..
Kukkis 77
21.03.2007 00:35:22 (muokattu 21.03.2007 00:40:58)

Mä yritin aikoinaan saada johonki settiini New Soundin kalvoa. Hoho.

Loistava idis! Pöllin ideasi oitis ja toteutan! :D

Sinänsä musta on turha pitää esillä mitään logoa, jos siitä ei itse hyödy mitään.

Täysin samaa mieltä. Offtopikkina, sitäkin ihmettelen kun monet demobändit listaavat soittokamojensa merkit esim nettivuilleen. Tuskin jollain Punkbändi Lötjösen Kiljukellarilla kuitenkaan on esim Gibsonin ja Taman ja Shuren endorssia.

Minä en ainakaan mainosta omia vehkeitäni (heh heh) missään, ellei rumpukauppa heruttele minulle siitä hyvästä soittokilkkeitä vähintään hyvällä alennuksella.

Ja pannaan nyt samaan syssyyn että minkä takia joku haluaa OSTAA esim t-paidan jossa lukee "Marshall"? Senhän pitäisi olla niin päin että Marshall maksaa jollekin että pitää sitä paitaa päällänsä.

Täältä tähän.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" - Aki Kaurismäki
Pieni rumpalipoika
21.03.2007 00:38:51

Tuli muuten mieleen, et saatko päihteitä ilmaseks Alkosta?
Kukkis 77
21.03.2007 00:46:39

Tuli muuten mieleen, et saatko päihteitä ilmaseks Alkosta?

Enhän toki. Mutta Alkoa mainostan kolmesta syystä:

3. Sieltä saa hyviä urheilujuomia
7. Kännissä on kivaa
2. Ööö mikä tulee seiskan jälkeen?
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" - Aki Kaurismäki
Pieni rumpalipoika
21.03.2007 02:15:51

Enhän toki. Mutta Alkoa mainostan kolmesta syystä:

3. Sieltä saa hyviä urheilujuomia
7. Kännissä on kivaa
2. Ööö mikä tulee seiskan jälkeen?

$ Kuka mä oon?
markkuliini
21.03.2007 10:57:54

Andy portsarille baarijonossa:

-Pääsenksh mä jonon ohi.
-Et pääse, sori vaan.
-Tiedätshä kuka mä oon?!
-Tiedän kyllä.
-Voitshä kertoo mullekin?...mä en muishta.

Ehe
rumpali-isti
21.03.2007 17:17:45
Minulta löytyy 22" Newsound-kalvo. Harmi että bassarini on 20" :D Onneksi Newsound-paitani korjaa tuon katu-uskottavuuden puutteen ;)

Jee. Mistä tollasia NewSound paitoja saa? ;) Mäki haluun!
M
Jeltz
21.03.2007 18:45:10
Jee. Mistä tollasia NewSound paitoja saa? ;) Mäki haluun!

Itse tekemällä. Kangasväriä saa kaupasta.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)