Aihe: Meinl HCS
1
Sansei
14.03.2007 20:46:31
Haku ei minulla toimi ollenkaan, joten teen tästä aiheen. Eli, pitäisi pellit jonkun laiset saada. Sellaiset josta lähtee kohtalainen ääni ja joilla voisi treenata, yksikseen ja bändin kanssa. Nämä Meinlit iskivät silmään. Mitäs sanotte näistä? Onko kenelläkään kokemuksia? Hinta-laatu suhde millainen? Pellit tulisivat siis melkoiseen ruoskintaan. Eivät tarvi olla kovinkaan loistokkaat kunhan soittamaan pystyy. Ovatko Millenium-tasoa?
Miks tehä ylipäätään mitään? Kuollaan kuitenki!
Kärsänpuolikas
14.03.2007 22:13:24
Ei varsinaista kokemusta, mutta luulenpa, että aika kuraa ovat. Tosta materiaalista en tiedä, liekö joku meinlin oma soppa.

Minkälaista kattausta ajattelit?

Tämä voisi olla halvemmasta hintaluokasta soitettavin. On jo kumminki pronssia.
http://www.thomann.de/fi/sabian_b8_performanceset_beckensatz.htm

Ja tietenkin torilta kannattaa käytettyjä kytätä. Saa parempaa samalla hinnalla. Tai saman halvemmalla.
korkuinen
mankkis
14.03.2007 22:22:31
Tässä on perkuleen hyvä tarjous vanhoista alphoista. Varmaankin parempia kun noi hcs sät

http://www.musicstorekoeln.de/is-bi … amp;PriceRange=&firstSelection=
"Saasteissaan, ulosteissaan kelluva maa"- Gösta Sundqvist
ruuhkis
14.03.2007 23:23:27
Kurkistappa torilta...siellä on juuri myynnissä kokoelma meiniliä...myyjä vielä valittelee kiirettä-->sopuhintaan
miän vain
15.03.2007 09:52:31

HCS on tehty samasta seoksesta kun surullisenkuuluisa paiste 302. Eli messinkiä ovat.
Sansei
15.03.2007 15:04:15
Kattausta, hmm. No, setissä mitä olen hankkimassa olisi tulossa Headliner crash ja Istanbul ride. Paiste haikat on omasta takaa. Mutta crashejä olisi tarkoitus hankkia liosää. Tuota Meinl Classicia olen miettinyt.. Mutta nuo HCS:t vain viehettävät hintansa puolesta. Pitäisiköhän ostaa vain halpuuden takia...? :D
Miks tehä ylipäätään mitään? Kuollaan kuitenki!
Narcosynthesis
15.03.2007 15:09:45

Kattausta, hmm. No, setissä mitä olen hankkimassa olisi tulossa Headliner crash ja Istanbul ride. Paiste haikat on omasta takaa. Mutta crashejä olisi tarkoitus hankkia liosää. Tuota Meinl Classicia olen miettinyt.. Mutta nuo HCS:t vain viehettävät hintansa puolesta. Pitäisiköhän ostaa vain halpuuden takia...? :D

Niinkuin muutkin ovat sanoneet, niin kandee Meinlin Classicien tai HCS:n sijaan ostaa suoraan Meinl Amunit...ei tarvitse niin nopeasti päivittää parempiin vehkeisiin. Eikä hintaerotkaan kovin isot ole.
Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)