triplis 24.11.2004 15:31:57 | |
---|
Olen ajatellut hommata rumpuräkin, mutta kumminkin kysellä ensin muiden kokemuksia erilaisista räkeistä. |
jussiohman 24.11.2004 15:37:26 | |
---|
Ai oot? Lihava sinkku hakee kontaktia |
Kure 25.11.2004 09:33:30 | |
---|
Räkeistä yleensä valttamerkkejä suosia ja miettiä tarkkaan mihin käyttöön se tulee. Laitatko peltejä yksinomaan siihen kiinni vai tomeja vai molempia. Räkki auttaa kyllä paljon keikkailessa siinä suhteessa, että asetukset pysyvät samana kun ei tarvi kaikkea purkaa ihan kokonaan, kun roudaamaan lähtee... Tarve ennenkaikkea räkkihommissa ja kamppeiden määrän mukaan. Pienen setin kanssa pärjää ilman räkkiä loistavasti ja monenlaisen isommankin setin kanssa pärjää. Ison setin kanssa on ihan makuasia kumman näkee enemmän säästävän hikeä; räkkihommat vai ilman räkkejä... |
anzelmosm 25.11.2004 09:54:16 | |
---|
Olen ajatellut hommata rumpuräkin, mutta kumminkin kysellä ensin muiden kokemuksia erilaisista räkeistä. gibraltarilta löytyy ainaki loistavat laajennusominaisuudet ja melko liuta erinäkösiä krääsiä jotka voi nakella räkkiin kiinni... mutta ensimmäisenä kai räkkiä valittevä tökkää siihen kysymykseen että haluaako pyöriän vai kanttisen putken.. |
LumPus 26.11.2004 21:47:15 | |
---|
gibraltarilta löytyy ainaki loistavat laajennusominaisuudet ja melko liuta erinäkösiä krääsiä jotka voi nakella räkkiin kiinni... mutta ensimmäisenä kai räkkiä valittevä tökkää siihen kysymykseen että haluaako pyöriän vai kanttisen putken.. Voin ite kompata tuota gibraltaria. tukeva, luotettava, laajennettava. Itseni ainakin pelasti kolmijalkahelvetilta. hyvä hankinta. omakuvasta löytyy pikkusen räkkiputkeakin. Elämä vie liikaa aikaasi!!! |
Jeltz 26.11.2004 22:31:31 | |
---|
Onkos noista Dixonin räkeistä mihinkään? Drums Onlyn katalogista kun bongasin räkin kahdella sadalla. Olisi ainakin kohtuuhintainen vaihtoehto. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
LumPus 26.11.2004 22:51:43 | |
---|
Onkos noista Dixonin räkeistä mihinkään? Drums Onlyn katalogista kun bongasin räkin kahdella sadalla. Olisi ainakin kohtuuhintainen vaihtoehto. voin olettaa että samanlaista kamaa kuin new sound. putket vaikuttaa ohan hyvältä, mutta klampeilla ei voi heittaa edes basistia, ne kun on vaan ihan huonoja. mutta tämä vain olettamus. räkki new soundilta ja klampit gibraltarilta niin voisin uskoa olevan hyvä. Elämä vie liikaa aikaasi!!! |
triplis 27.11.2004 01:19:59 | |
---|
Kannattaako noita Gibraltareja edes hommata Saksasta, vai pääseekö Suomessa lähellekkään noita hintoja? Sitä vaan, että himottais noi Gibraltarit, mutta ei jaksais Thomannin kanssa säätää! Entäs miten noi Pearlin räkit? |
Terok 27.11.2004 11:22:13 | |
---|
Entäs miten noi Pearlin räkit? Itse olen harkinnut halvinta pelkkää etuosan kokoista Pearl Räkkiä, DR-501 muistaakseni. Hinta ei ole ollenkaan paha 160€ thomanilla, Suomesta halvemmalla, taitaa vaan olla kummaskin paikassa ei oota tällä hetkellä. |
Kure 27.11.2004 12:28:21 | |
---|
Itselläni on setissä käytössä Gibraltarin halvimpiin kuuluva räkki ja pelkästään peltejä varten. Räkki on suoralla putkella, mutta ajaa asiansa kuuden symbaalin sijoittamiseen sopivaan paikkaan. Lisäksi nopea roudata paikasta toiseen ja nopeasti setti kasassa ja pellit just oikeilla paikoilla. Jossain vaiheessa, kun settiin teen muutoksia tulen käyttämään taman tai gibraltarin räkkejä. Pearlin räkkejä olen nähnyt tuttavillani käytössä ja ihan käyvän näköisiä ovat olleet heidän käytössään. Tähän asti olen ollut tyytyväinen siihen, että siirryin räkin hyödyntämiseen. |
jazzmies 27.11.2004 13:09:14 | |
---|
Itselläni oli metallivuosinani Taman räkki kolmella vaakaputkella. Räkki tuntui resovoivan tavattomasti tomeista symbaaleihin, kun ei ollut RIMSejä. Kerran tuli jännitys johonkin jointtiin, että metallilastut vain pöllähti ja symbaalit kaatuivat kuin Kuusamon punahonka treenikämpän seinään. Pari vuotta jaksoin temppuilla räkin kanssa keikoilla, kunnes putkimiehen hommat saivat riittää: kauheata säätämistä ja mahduttelua pienillä lavoilla. Loppujen lopuksi ostin Gibraltarin suoria standeja läjän ja ne jopa mahtuvat kaikki metrin mittaiseen Hard Caseen. Elikkä: jos ei ole keikkoja luvassa ja rummut vain seisovat treenikämpällä, on räkin avulla helpompi imuroida kapulajauhe jalkojen juuresta. Toisaalta jos on rumpuroudari, voi häntä rankaista rumpuräkillä. Mutta klo 04.30 yrittäessäsi niputtaa putkia ja mahduttaa niitä täynnä olevaan keikkabussiin Paasitornin huoltotunnelissa tulee äitiä ikävä. |
anzelmosm 27.11.2004 15:18:57 | |
---|
voin olettaa että samanlaista kamaa kuin new sound. putket vaikuttaa ohan hyvältä, mutta klampeilla ei voi heittaa edes basistia, ne kun on vaan ihan huonoja. mutta tämä vain olettamus. räkki new soundilta ja klampit gibraltarilta niin voisin uskoa olevan hyvä. Ite asiassa oon kuullu juttua että dixonin vehkeet on gibraltarin tekemiä... että notta ottia tuota... |
LumPus 27.11.2004 16:45:07 | |
---|
Ite asiassa oon kuullu juttua että dixonin vehkeet on gibraltarin tekemiä... että notta ottia tuota... just, kuten sanottu tämä oli oletus. voi olla totta, jostain vaan kuullu dixonista pahaa sanaa. Elämä vie liikaa aikaasi!!! |
miän vain 27.11.2004 23:23:18 | |
---|
|
ddrum54 28.11.2004 00:00:25 | |
---|
Jos tahdot räkin, katso ensin nämä, ja päätä sitten tarvitsetko tosiaan: http://vinnyappice.com/photos.asp No huhhuh. Mulla on ollut tietty mielipide noista räkkivehkeistä. Tämä luomus vain vahvistaa sen. 2`n 4 |
HeavyMachinery 28.11.2004 17:27:22 | |
---|
Heh ! Räkeille löytyy käyttäjänsä. Eräs nimimerkki olavi_k suunnitteli räkin ostoa ja osti sitten dixonin räkin räkki itsessään ihan hyvä räkki, mutta ei se ole sitä koskaan käyttänyt koska ei saanut tomeja haluamaansa asentoon. Itse ajattelin että, no ostan sen pois ja kokeilin sitä niin paskat sama juttu ei onnistu. Kyllä ne ois saanut kasari tyyliin kiinni naama korkeudelle mutta ei kiitos. Jonain päivän kyllä ostan vielä hirvittävän Taman 24"tupla setin 6tomilla ja powertower räkin siis joskus ehkä ! Kesällä, ja sisällä. No niin, sano napoleon ! |
savopie 29.11.2004 14:36:02 | |
---|
mä oon ostamassa toista basaria ja pearlin dr-503 kai... oon tullut siihen tulokseen että kun ostan aika paljon kamaa kohta, niin säästyyy rahaa ku ostaa räkin eikä ständejä. ja mun mielestä se on hienompikin:) eipä tässä muuta ku YaaaR!!!..!!!
Pietu |
ÄM 30.11.2004 13:06:16 | |
---|
Pitkälti se taitaa olla makuasia, että onko se nyt makee vai naurettava. Etuna on tosiaan se, että saa merkinnoillä helposti kamat samoille paikoille. Aika kasa ständejä saa olla, että räkillä säästöihin sinänsä pääsee. Ainakin Pearlin räkissä ei tomien sijoittelun kanssa ole ongelmia ollut. Itselläni on tosi matalalla, 8" tomi lähes koskee 20" basaria ja vielä olis räkin puolesta varaa laskea. http://www.fordmondeo.org/PhotoPost/data/500/330pearlit.jpg |
miän vain 30.11.2004 14:17:31 | |
---|
Ainakin Pearlin räkissä ei tomien sijoittelun kanssa ole ongelmia ollut. Itselläni on tosi matalalla, 8" tomi lähes koskee 20" basaria ja vielä olis räkin puolesta varaa laskea. http://www.fordmondeo.org/PhotoPost/data/500/330pearlit.jpg Forbidden You don't have permission to access /PhotoPost/data/500/330pearlit.jpg on this server. |
DimensionZ 30.11.2004 15:46:13 | |
---|
Forbidden You don't have permission to access /PhotoPost/data/500/330pearlit.jpg on this server. Ei toiminu mullakaan. ''He jumped right out of a building!!'' |