Aihe: LUDWIG Accent CS Custom
1
Bumbarr
15.05.2007 22:59:17
Moro moro!

Noista otsikon rummuista kyselen. Ludwigeihin ois hirvittävä hinku, mutta ei taida ihan niihin amerikkalaisiin olla varaa..
Tuossa kuitenkin pääsin tuommosia elitejä kokeilemaan ja johan jytisi.. Hyvin lyhyt oli testaus joten siitä ei kokokuvaa saanut. Nyt kysymys onkin, että ovatko hintansa väärtit. Varmasti käytettynä saisi kyttäämällä amerikkalaisetkin, mutta en usko että ihan heti kävelee vastaan juuri niillä koilla joita haen ja oikean värisenä.
No siis kysymys kuuluu. Hyvät ja huonot puolet?
Kiitokset vielä.
Kilpikonnat rockkaa!
hollmi-5
16.05.2007 12:50:10
No siis kysymys kuuluu. Hyvät ja huonot puolet?

Hyvät:

-uusista voi speksata vapaasti mieleisen värin ja setin koostumuksen
-jos itse olet innostunut, niin asia on sillä selvä

Huonot:

- käytettynä ostetuissa made in USA-ludwigeissa säilyy arvo, joten ostosta voi pitää sijoituksena ja uuden mieluisen setin ilmaantuessa myynti eteenpäin onnistuu ehkä jopa paremmalla hinnalla, kuin mitä olet itse maksanut, joten Accent ei ole myydessä yhtä hyvää valuuttaa, kuin USA:n versiot

-Accenteissa maksaa hiukan myös nimestä, joten hinta/laatu-suhde ei ole markkonoiden parhaimmistoa.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Bumbarr
16.05.2007 15:21:46
Höh....
Niin se kai taitaapi olla, että kannattaa odotella että tulee vastaan. Siinä on vaan se ongelma, että kun mulle tuo vähän reilu tonni on aikas paljon rahnaa. Kun sillä hinnalla ostaa rummut ni haluvaisi että ne on just sitä mitä hakee....
Täysin alottelijamaiseltahan tää tuntuu (enhän mä mitenkään hirveen kokenut ookkaan, mut kuiteski...), että rumpujen pitäs olla jonku tietyn väriset. Mutta musta rummut on myöskin esteettinen panostus. Jos haluaa viininpunaset 22-24 rock rummut ni ei sitä halua vihreetä 18 basarin jazz settiä.. Se tulee ajankohtaseksi vasta paljon myöhemmin kun sitä jaskaa on oppinu soittelemaan.
Perhanan perhana. Kai sitä pitää vaan olla järkevä ja vahtia toria.
Kilpikonnat rockkaa!
Kärsänpuolikas
16.05.2007 16:36:20
Jos haluaa viininpunaset 22-24 rock rummut ni ei sitä halua vihreetä 18 basarin jazz settiä..

Noissa 22-24 basarikoissa noita just tuntuukin pyörivän enemmän. En sitten viininpunasesta tiedä..
korkuinen
hollmi-5
16.05.2007 23:02:43
Vanhat Ludwigin setit 18" bassorummulla ovat harvinaisia ja todella kovissa hinnoissa. Olivat ja ovat edelleen melko harvinaisia.
Soundit, piuhat ja kajarit.
mustakaapu_3
17.05.2007 19:09:59
Jos haluaa viininpunaset 22-24 rock rummut

Tiedän yhden kaverin, jolta on tässä lähiaikoina tulossa myytäväksi made in USA Ludwig rockers -setti. Vain väristä pitäis hiukan karsia, ne kun ovat kirkkaan punaiset...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)