Aihe: TD-6, Mesh headit yms..
1
renault
14.05.2007 20:34:41
Moro,

Ostin tuossa vähän aikaa sitten TD-6 setin mesh snarella ja setti vaikuttaa melko hyvältä.. Valitettavasti hyviä ääniä (mahd. aitoja) on vaikea löytää ja ainoastaan rideen löytyy "aidon" kuulosia ääniä.. Mitä ääniä suositte esim. tomeihin ja snareen?

Onko KD-85BK mesh head basaari hiljaisempi kun TD-6 setin mukana tuleva KD-8 basaari? Tai isompi KD-120WT? Tuleeko noista mesh basaareista mitään vibra ääniä mitkä kulkevat lattian läpi?

.. Jos joku omistaa TD-20 setin, niin onko se paljonkin aidomman kuuloinen/"tuntuinen" kun TD-6? Ei kehtais maksaa 5000euroa ja soitella kissan äänillä ja "Yeah" sampleilla :P
LaKu
15.05.2007 16:16:53
Moro,

Ostin tuossa vähän aikaa sitten TD-6 setin mesh snarella ja setti vaikuttaa melko hyvältä.. Valitettavasti hyviä ääniä (mahd. aitoja) on vaikea löytää ja ainoastaan rideen löytyy "aidon" kuulosia ääniä.. Mitä ääniä suositte esim. tomeihin ja snareen?

Onko KD-85BK mesh head basaari hiljaisempi kun TD-6 setin mukana tuleva KD-8 basaari? Tai isompi KD-120WT? Tuleeko noista mesh basaareista mitään vibra ääniä mitkä kulkevat lattian läpi?

.. Jos joku omistaa TD-20 setin, niin onko se paljonkin aidomman kuuloinen/"tuntuinen" kun TD-6? Ei kehtais maksaa 5000euroa ja soitella kissan äänillä ja "Yeah" sampleilla :P

Itse en ole säätänyt TD-6:n soundeja paljoakaan.
Käytän modulin valmiita settejä 24, 34,35 ja oliko se 37 joka on "hevimetal"-setti. Näillä olen pärjäillyt aika hyvin. Tuo nro 24 on ehkä suosikki noista.
Johonkin snareen olen laittanut vähän enemmän botnea.
Omistan 12" mesh-snaren ja KD-85 basaripädin. KD-85 on kyllä kaikin puolin parempi kuin KD-8, myös hiljaisempi käytössä.
KD-8:ssa on pädin iskupinta liian korkealla ja se on mielestäni huono asia jos käyttää tuplapedaalia. Joutuu säätää pedalin nuijat liian korkealle.
Tuttavalla on TD-20 setti. On se huomattavast parempi kuin TD-6. Esim. symbaalisoundit ovat hienot TD-20:ssä. Mutta se hinta...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)