Aihe: Millennium/Alesis DM5 sähkörumpusetti
1
ronkainen_ron
12.05.2007 18:48:30

http://www.thomann.de/fi/milleniumalesis_mps300dm5_edrumset.htm

Kyseinen sähkörumpusetti ollut suunnitelmissa hankkia. Lähinnä nyt kiinnostais tietää että onko toi Millenniumin hardwarepuoli tossa ihan sekundatavaraa, kun olen kuullut että tossa räkissä ois iso crosstalk ongelma?
Taikka sitten jotain muuta tärkeää mitä on hyvä ottaa huomioon, esim. kuinka äänekkäät noi pädit on yms.
Olis erittäin kiva tietää tästä paketista vähän enempi.
fox
13.05.2007 03:32:24

olen kuullut että tossa räkissä ois iso crosstalk ongelma?

Nimenomaan juuri tuota räkkiä en oo kokeillut.. Sitä vaan piti sanomani, että kyllähän DM-vitosessa nuo on säädettäviä parametreja, nuo herkkyys ja muut vastaavat, jotka siihen crosstalkiin vaikuttavat.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Peicco
13.05.2007 08:06:59
http://www.thomann.de/fi/milleniumalesis_mps300dm5_edrumset.htm

Kyseinen sähkörumpusetti ollut suunnitelmissa hankkia. Lähinnä nyt kiinnostais tietää että onko toi Millenniumin hardwarepuoli tossa ihan sekundatavaraa, kun olen kuullut että tossa räkissä ois iso crosstalk ongelma?
Taikka sitten jotain muuta tärkeää mitä on hyvä ottaa huomioon, esim. kuinka äänekkäät noi pädit on yms.
Olis erittäin kiva tietää tästä paketista vähän enempi.

Hardware ei ole tuon setin heikoin lenkki. Itse padit ovat sellaisenaan kamalat soittaa. Peltipadit on suoranainen vitsi.
Mulla oli tuo setii aikanaan, tosin Rolandin TD-6 modulilla. Käy lukemassa syksyllä 2005 kirjoittamani arvio padisetistä. Crosstalkin saa kyllä eliminoitua modulia säätämällä.
Mikään ongelma ei ole niin monimutkainen etteikö sitä voisi juosta karkuun.
ronkainen_ron
13.05.2007 14:07:29

Jeps, kiitokset vinkeistä. Itelläkin tuli mieleen että kylhän sen tosiaan sen crosstalkin saa kyl kitkettyä pois ihan moduulistakin, voi olla että kaveri joka mulle siitä räkistä valitti ei oo tajunnu tota.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)