Hellbender 18.06.2007 18:37:36 (muokattu 18.06.2007 18:48:18) | |
---|
Nyt kysynkin sitten idolistanne. Mikä on saanut juuri SUT soittamaan rumpuja? Paras vastaus palkitaan hyvällä mielellä. Minun rumpalinurani alkoi eräästä YouTuben videosta, joka sitten soi koko ajan korvissa. Lopulta päätin, että perkele pakko ne on saada. Ja sillä tiellä olen vieläkin, oikein mukava harrastus (8 kk vierähtänyt). Kertokaahan. :) Keep drumming mates! |
hollmi-5 18.06.2007 18:42:15 | |
---|
Cozy Powell Rainbown Longng Live RocknRollilla oli ällistyttävää kuunneltavaa. John Bonhamin Immigrant Song kolisi kovaa. Naapurin sällit perustivat bändin, sain rummut ja aloitin tämän mukavan harrastuksen. Siitä on ensi vuonna helmikuussa 30-vuotta. Sillä tiellä olen vieläkin. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Niq 18.06.2007 19:05:53 | |
---|
Lars Ulrich. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Kikolaa 18.06.2007 19:12:45 | |
---|
Ilmeisesti Harvey Mason. En tiiä kaverista muuta kuin sen että hän soitti Hancockin Head Huntersilla. Jännä juttu :) Tarkemmin sanottuna Chameleon oli se biisi joka sai minut kiinnostumaan rumpaloinnista. |
hemmo 18.06.2007 19:13:34 | |
---|
Kuuntelin Piitleksilöitä v. 1972 Soukan kirjastossa ja Ringon sujuva työskentely viihdytti kovin. Meni tosin 34 vuotta, ennen kuin uskalsin tarttua kapuloihin. Ten Inch Club:in hall. pj |
Jaska 18.06.2007 19:16:10 | |
---|
En muista ketään jonka takia olisin alkanut soittamaan mutta kyllä se Lars oli se ensimmäinen maailman paras rumpali. |
Hakki 18.06.2007 19:32:14 | |
---|
Lars Ulrich. Ja naapurin mun pari vuotta vanhempi poika, joka veti bändinsä kanssa yläasteella For whom the bell tollsin kun olin seiskaluokalla. Siitä se ajatus sitten lähti. while(true) {play(metal);} | Ablaze In Hatred - Deceptive Awareness nyt kaupoissa. www.ablazeinhatred.com | Kaikki tänään päättyy... |
Sa(n)kari 18.06.2007 19:45:27 | |
---|
Hmm, kovasti siihen aikaan tuli kuunneltua Guns 'n' Rosesia, joten kyllä se varmaan saattoi olla Matt Sorum aikanaan. Tykkään kyllä vieläkin Mattin tyylistä, mahoton draivi. En nyt tiedä että esikuva, vaan enemmänkin ehkä se jonka ansiosta kiinnostus heräsi. Varmaan myös Metallica ja Ulrich. Simpson, eh?
http://www.last.fm/user/SickNature/ |
Mipe-iha-ite 18.06.2007 21:24:22 | |
---|
Mäkpreinin Nicko ja Nevalaisen Jukka. Ois kannattanu pysyä vissysä nii ois pysyny pändisä. |
Warhead 18.06.2007 21:53:12 | |
---|
Twist Twist Erkinharju! Piste! Sattuuhan se kun lyödään... |
Lehtikumpu 18.06.2007 21:54:25 | |
---|
Jörg Michael oli naperona kova sana kun rumpuihin tutustuin. Myöhemmin soittoinnostuksen potki käyntiin Ian Paice kun pääsi livenä papan näkemään. OvvOvvOvvOVooVooVoo |
miän vain 18.06.2007 22:12:53 | |
---|
Miksei tämä ole soittopuolella? Sanotaan Ginger Baker ja Carmine Appice. Mikään ei tosin ole ollut ehdotonta enää pitkään aikaan. |
Keppikeksi 18.06.2007 22:13:20 | |
---|
Jörg Michael oli naperona kova sana kun rumpuihin tutustuin. Tämä mies oli SE RUMPALI, jonka soiton innoittama jaksoin harrastustani jatkaa. Myöhemmin kuvaan tuli ehkä tämän päivän kovin innoittaja Jukka Nevalainen. Paska bändi, paskat kamat, ei kaupallista potentiaalia |
Peicco 18.06.2007 22:13:23 | |
---|
Muppet Shown Animal on se ehdottomasti ensimmäinen esikuva. Mutta jos kuitenkin fantasiahahmot jätetään tämän ulkopuolelle, on vastaus joko Alex Van Halen tai Tommy Lee. Mikään ongelma ei ole niin monimutkainen etteikö sitä voisi juosta karkuun. |
jazzmies 18.06.2007 22:38:20 | |
---|
Tumppi Varonen Pelle Miljoonan levyllä 'Näyttämökuvia' oli se sykäys. Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa. |
best of the beast 18.06.2007 23:12:21 | |
---|
Kyllä se oli ehdottomasti Nicko McBrain Muutaman kerran päivässä.... |
Sonormies 18.06.2007 23:12:26 (muokattu 20.06.2007 01:30:40) | |
---|
Marky Ramonen draivia ihmettelin kaksitoistavuotiaana. Samoihin aikoihin Hate Kinnunen ja Aku Syrjä näyttivät mitä on suomalainen rokkenrollrummuttaminen ja Stewart Copeland teki samasta lajista taidetta Englannissa. Kauan aikaa sitten. "Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen |
Joystick 19.06.2007 00:43:42 | |
---|
Isi. Opetti. Live fast, die young!
Symphony X - The Odyssey |
Dwight 19.06.2007 10:45:34 | |
---|
Cozy Powell Rainbown Longng Live RocknRollilla oli ällistyttävää kuunneltavaa. John Bonhamin Immigrant Song kolisi kovaa. Naapurin sällit perustivat bändin, sain rummut ja aloitin tämän mukavan harrastuksen. Siitä on ensi vuonna helmikuussa 30-vuotta. Sillä tiellä olen vieläkin. Ekaa viestiä tänne laittelen! :) Lukenut oon kyllä jo vuosia näitä! Mikähän ihme siinä on että Cozy on usein juuri Savonlinnalaisten rumpaleiden esikuvana. Tunnustan että Cozyn soittaminen on ollut mullakin inspiraationa 80-luvun alusta asti ja itsekin entinen savonlinnalainen! :) Pönttojen pitää olla syvät |
Peicco 19.06.2007 11:34:00 | |
---|
Ekaa viestiä tänne laittelen! :) Lukenut oon kyllä jo vuosia näitä! Mikähän ihme siinä on että Cozy on usein juuri Savonlinnalaisten rumpaleiden esikuvana. Tunnustan että Cozyn soittaminen on ollut mullakin inspiraationa 80-luvun alusta asti ja itsekin entinen savonlinnalainen! :) Jos lähimarketin metrin levyhyllystä löytyy Rainbowta, Jamppa Tuomista, Baccaraa sekä Mika ja Turkka Malia, ei ole vaikea arvata miltä levyltä se paikallisten rumpalinalkujen esikuva löytyy... Mikään ongelma ei ole niin monimutkainen etteikö sitä voisi juosta karkuun. |