Aihe: Falam Slam
1 2
eljohnny
20.06.2005 17:46:51
Kannattaako tuota Remon powerstroke 3:n mukana tulevaa joltain ihme kebabilta kuulostavaa (siis nimeltään) lätkää laittaa siihen kalvoon?

Kokemuksia falam slamista?

Kyllä nyt jo mielestäni soundi on basarissa tarpeeksi hyvä, mutta parantaako tämä soundia mitenkään, vai lisääkö vain kestävyyttä siihen iskukohtaan?
Venyttely on kaiken A ja O.
vapauskauppias
20.06.2005 17:49:38
Minä en itse ainakaan käytä noita.
moderndrummer88
20.06.2005 17:54:39
Kannattaako tuota Remon powerstroke 3:n mukana tulevaa joltain ihme kebabilta kuulostavaa (siis nimeltään) lätkää laittaa siihen kalvoon?

Kokemuksia falam slamista?

Kyllä nyt jo mielestäni soundi on basarissa tarpeeksi hyvä, mutta parantaako tämä soundia mitenkään, vai lisääkö vain kestävyyttä siihen iskukohtaan?

haku on keksitty... taitaa tällä ensimmäisellä sivulla olla joku keskustelu samasta asiasta... mutta: itse olen todennut tuon hyväksi, soundiin tulee napsetta lisää ja kalvo tosiaan kestää paljon paremmin, tekevät nimittäin luotiliivitkin tuosta materiaalista
VITSIPALSTA TAKAISIN JA HETI SAATTTTTANA!!!!!!!!!
Jeltz
20.06.2005 18:44:54
haku on keksitty... taitaa tällä ensimmäisellä sivulla olla joku keskustelu samasta asiasta... mutta: itse olen todennut tuon hyväksi, soundiin tulee napsetta lisää ja kalvo tosiaan kestää paljon paremmin, tekevät nimittäin luotiliivitkin tuosta materiaalista

Juu, kyllä lätkä munkin käytössä on ihan hyödylliseksi osoittautunut, mulla tosin Aquarianin tuplapedaalille tarkoitettu malli, mutta materiaali taitaa olla sama kun falam slamissa. Kalvo kestää ja kestää, soundi vähän lätisevämpi ja napsumpi kun ilman lätkää.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
ToMi88
20.06.2005 21:28:22

En tykkää niistä.. Ja ei ne kyllä mitään ihmeitä sille soundille tee. Napsua tulee kyllä lisää
dictatorsh*t
20.06.2005 22:07:10
Ja ei ne kyllä mitään ihmeitä sille soundille tee. Napsua tulee kyllä lisää

No nyt on kyllä hyvin sanottu.
Munla hajos basarista kalvo (ilman lätkää) kuukaudessa, nyt ollut sama kalvo puoli vuotta (kera lätkän).
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
ilarj
20.06.2005 22:45:57
En tykkää yhtään. Napsua tulee lisää ja sitä minä en kaipaa. Jos tahdot napsua ni sit joo. Taas tota haku on keksitty vittuilua. Onneks tätä on kysytty niin monesti.
Kurb
20.06.2005 22:52:45
En tykkää yhtään. Napsua tulee lisää ja sitä minä en kaipaa. Jos tahdot napsua ni sit joo. Taas tota haku on keksitty vittuilua. Onneks tätä on kysytty niin monesti.

Kyllä minä ainakin aikanaan Falam Slamia hankkiessani sain täältä ketjuista ihan tarpeeksi infoa. Hakee vain tarpeeksi ahkerasti. ;)

Itse kysymykseen: Itse ainakin koen ko. vehkeen erinomaisen hyödylliseksi, nimenomaan kalvon paremman keston takia.
moderndrummer88
20.06.2005 23:06:04

no on se perkele kun täällä on tasan samasta aiheesta 2 topikkia heti aloitussivulla ja silti ei saa huomauttaa asiasta?!?!
Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
eljohnny
21.06.2005 00:16:54 (muokattu 21.06.2005 00:20:22)
haku on keksitty

Mutta kun se ei ole aina käytössä...

E: Joo löytyyhän sieltä ihan samasta aiheesta
Myönnän mokani, en vain jaksanut hirveämmin katsella ja kun en ollut foorumilla reiluun viikkoon käynytkään.
Venyttely on kaiken A ja O.
Järvihirviö
21.06.2005 01:42:16
no on se perkele kun täällä on tasan samasta aiheesta 2 topikkia heti aloitussivulla ja silti ei saa huomauttaa asiasta?!?!

Ota rauhassa ja muista, että kiroiluhan on kielletty! Käytetään niitä sääntöjä.
Mutta niin, kuten ilarj jo tossa sanoi, niin napsua on odotettavissa tuon lätkän kanssa. Eli jos olet tyytyväinen basaris sointiin, niin jätä falam suosiolla kauppoihin.
junttura
21.06.2005 10:59:58

Hyvä keksintö. Ei lätise liikoja huopanuijan kanssa, käytän itse tosin muovipäätä. Ennen meni kummastakin basarista kalvo kerran kuussa, nyt on kestänyt yli 2 vuotta.
Siitä voi sitte laskeskella kannattaako? Soitan siis itse paljon basarimättöjä, jatsi-hipsuttelijoilla ei varmaan ole tarvista.
loppuu se vitun näppäily!
Niskamies
21.06.2005 12:43:40
Mä tykkään siitä Evanssin mustasta lätkästä. Se on halpa, se näyttää hienolta, se suojaa hyvin, eikä se hirveästi muuta saundia. Itse olen sellaista pari kuukautta paukuttelin huopanuijilla, enkä huomannut kulumaa. Nyt on uusissa rummuissa ollut kiinni muutaman viikon, toistaiseksi ei ole kulunut ollenkaan.
Virallisesti semi-pro!
kampela
21.06.2005 16:05:56

Falami hyvä ! Jos käytät puunuijaa ei Evanssi sitä kestä
www.endofyou.net
dictatorsh*t
21.06.2005 17:33:07
Itse olen sellaista pari kuukautta paukuttelin huopanuijilla, enkä huomannut kulumaa

Munla meni Eliminaattorein muovipäät läpi parin kuukauden jälkeen.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
Limbus
09.07.2005 23:06:49

Itselläni Evansin lätkässä reikä jo parin viikon kuluttua. Metallia ja muovipää.. *huoh*
En ymmärrä,en ymmärrä...
Tama (Royal Star)
10.07.2005 02:25:23
itelläni oli IC:n muovipäät- ei jälkeäkään. nyt vaihtui huopanuijiin,, ei kulumisen merkkejä... kalvo tuntuu lähes ikuiselta falamien kanssa;).....
sitä kun joskus osaisi soittaa....
KoRn88.
10.07.2005 11:23:14
itelläni oli IC:n muovipäät- ei jälkeäkään. nyt vaihtui huopanuijiin,, ei kulumisen merkkejä... kalvo tuntuu lähes ikuiselta falamien kanssa;).....

Itse sain puunuijilla rikki seitsemän kuukauden soittelun jälkeen. Ei tosin falam slam mennyt miksikään, mutta kalvo repesi sieltä falam slamin alta.
metallia Kemistä: UNIC
Tama (Royal Star)
10.07.2005 11:26:01
Itse sain puunuijilla rikki seitsemän kuukauden soittelun jälkeen. Ei tosin falam slam mennyt miksikään, mutta kalvo repesi sieltä falam slamin alta.

noni, eiks täs ollut puhe falam slamin kestävyydestä:)?
sitä kun joskus osaisi soittaa....
Magiz
10.07.2005 12:17:24
oisko muuten jollakulla tietoa, mistä sais sellasen tuplapedaalille tarkotetun falamin vähemmällä ku 10€?
Rummut ja niiden soitto on taidetta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)