odrih 02.07.2007 15:33:38 | |
---|
Moi, elikkäs olisi tarkoitus tässä kesän mittaan kun kesätyöpaikasta saan rahat ulos, ostaa uusi setti, ilman peltejä kylläkin. Hintaraja olis siinä 700-800€ paikkeilla. Nykyinen setti on millenium MXmikälie. Mikä olisi hinta/laatu suhteeltaan hyvä setti tuohon hintaan? Olen itse katsellut Sonorin Force 3005 sarjalaisia. onko kokemusta? http://www.thomann.de/fi/sonor_fsh3255_ahg_stage_1_set.htmDoppelfußmascine... |
Tindrum 02.07.2007 15:56:34 | |
---|
On kokemusta. Tuohon rahaan parasta mitä on. Setistä löytyy paljonkin asiaa haulla. m©
Vaimollani on 18-vuotiaan kroppa. Hän säilyttää sitä pakastimessa. |
lkx 02.07.2007 15:57:10 | |
---|
Ei taida Tamalta irrota Superstareja tuohon hintaan, mutta Imperialstarit lähtis. Niihin kun laittaa hyvät kalvot, niin toimii hienosti. Ja rautapuoli on kunnossa. Superstar on vielä kovempi setti, jos malttaa säästää hiukan. Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
Bacchus 02.07.2007 16:36:12 | |
---|
Hyvä hinta/laatu-suhde, osta pois. Haulla löytyy paljon keskustelua yleisesti tuon hintaluokan seteistä, sekä 3005-sarjasta. Anti-Matter Manifesto |
Legenda 03.07.2007 09:39:30 | |
---|
T-kaupasta Yamaha Tour Custom hintaan 949, no meneehän se vähän yli mutta hyvä vaihtoehto kuitenkin. legenda on hyvä juoma! |
nikkenakkertton 03.07.2007 11:47:39 | |
---|
nyt vaan myy halvemmalla noita 3005 sarjalaisia kun tuli uus sarja 3007..alunperinhän noiden hinta on sitä samaa luokkaa ku esim. superstareilla.. hyvät rummut! mä ostin toisen 3005 setin just äskettäin ku myy niin halvalla! |
Pacifig 03.07.2007 15:17:46 | |
---|
Yamaha Stage Customit on ihan jees pannut! Laittaiskohan kamat myyntiin. |
Simbe 03.07.2007 15:48:24 | |
---|
T-kaupasta Yamaha Tour Custom hintaan 949, no meneehän se vähän yli mutta hyvä vaihtoehto kuitenkin. Pikaisen testauksen perusteella voin suositella kyllä hintaluokassaan. Mahtavat pannut. Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Onko sinulla Yamaha rummut? Käy täällä. |
jankki 03.07.2007 17:06:37 | |
---|
Moi, elikkäs olisi tarkoitus tässä kesän mittaan kun kesätyöpaikasta saan rahat ulos, ostaa uusi setti, ilman peltejä kylläkin. Hintaraja olis siinä 700-800€ paikkeilla. Nykyinen setti on millenium MXmikälie. Mikä olisi hinta/laatu suhteeltaan hyvä setti tuohon hintaan? Olen itse katsellut Sonorin Force 3005 sarjalaisia. onko kokemusta? http://www.thomann.de/fi/sonor_fsh3255_ahg_stage_1_set.htm Ehkä väärä paikka mainostaa, mutta mä voisin myydä nuo mun Sonorit (Force 3003) jos kiinostaa. Kunto on mint, käytön jälkiä et löydä. Hinta jää luonnollisesti alle tuon sinun hintasi. Show me, don`t tell me. |
odrih 03.07.2007 17:48:56 | |
---|
Ehkä väärä paikka mainostaa, mutta mä voisin myydä nuo mun Sonorit (Force 3003) jos kiinostaa. Kunto on mint, käytön jälkiä et löydä. Hinta jää luonnollisesti alle tuon sinun hintasi. Onko nuo 3003 huonompia/parempia kuin nuo 3005, varmaa jotain vähän vanhempaa mallia? Minkälaisessa käytössä on sulla ollut? Doppelfußmascine... |
jazzmies 03.07.2007 23:06:49 | |
---|
Onko nuo 3003 huonompia/parempia kuin nuo 3005, varmaa jotain vähän vanhempaa mallia? Joo, viimeinen numero on vuosi, jolloin setti on tullut markkinoille. Kehitys kehittyy. Itselläni on treenisettinä 3001. Ihan tajuttoman hyvä hinta-laatu-suhde. Osta ne 3003:t! Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa. |
Sonormies 03.07.2007 23:23:31 (muokattu 03.07.2007 23:57:18) | |
---|
Itselläni on treenisettinä 3001. Ihan tajuttoman hyvä hinta-laatu-suhde. Osta ne 3003:t! Komppi. Mulla on 2003:t ja nekin on hyvät. Osta Jankilta hyvät kannut pois. Hyvän värisetkin näyttivät olevan. Käytä säästynyt raha vaikka paheelliseen elämään. Tai sitten johonkin hyvään käytettyyn peltiin. "Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen |
Roberto 04.07.2007 11:28:18 | |
---|
Pakko taas muistuttaa et tsiigaile nyt ihmeessä käytettyjäkin, tohon hintaan löytyy jo vaik mitä. |
Analuuk 13.07.2007 17:57:15 | |
---|
Pakko taas muistuttaa et tsiigaile nyt ihmeessä käytettyjäkin, tohon hintaan löytyy jo vaik mitä. Näin. juuri eilen kävin hakemassa kotiin huuto.netistä rokkihommiin huutamani Premierin Genistat (12,14,16,22+hardcaset kaikille kannuille ja Mapex Janus tuplaspedu). yhteishinta 960e. uutena pelkät keissit ja pedaali maksais jo tuon verran. Joten kattele sinäkin ihmeessä käytettyjä!! Jos ei kulje, niin soitetaan kovempaa! |
Sa(n)kari 13.07.2007 18:50:53 | |
---|
Näin. juuri eilen kävin hakemassa kotiin huuto.netistä rokkihommiin huutamani Premierin Genistat (12,14,16,22+hardcaset kaikille kannuille ja Mapex Janus tuplaspedu). yhteishinta 960e. uutena pelkät keissit ja pedaali maksais jo tuon verran. Joten kattele sinäkin ihmeessä käytettyjä!! Tsiisus!! Just sillon kun ei oo rahaa, niin tulee tollaisa huippudiilejä. Vieläpä meikäläisen unelmakoot. Kateeks käy. :) Kuvaa odotellessa.. Simpson, eh?
http://www.last.fm/user/SickNature/ |
Analuuk 13.07.2007 23:09:35 | |
---|
Tsiisus!! Just sillon kun ei oo rahaa, niin tulee tollaisa huippudiilejä. Vieläpä meikäläisen unelmakoot. Kateeks käy. :) Kuvaa odotellessa.. Joo, enköhän mä tässä lähipäivinä saa tuonne profiiliin valokuvaa setistä... Jos ei kulje, niin soitetaan kovempaa! |
Tindrum 13.07.2007 23:52:14 | |
---|
Näin. juuri eilen kävin hakemassa kotiin huuto.netistä rokkihommiin huutamani Premierin Genistat (12,14,16,22+hardcaset kaikille kannuille ja Mapex Janus tuplaspedu). yhteishinta 960e. uutena pelkät keissit ja pedaali maksais jo tuon verran. Joten kattele sinäkin ihmeessä käytettyjä!! Erittäin hyvä kauppa... jos tykkää Genistoista. Kaikki em. rumpusatseista ei ole ollut pelkkää plussaa. m©
Vaimollani on 18-vuotiaan kroppa. Hän säilyttää sitä pakastimessa. |
jankki 14.07.2007 00:16:02 | |
---|
Näin. juuri eilen kävin hakemassa kotiin huuto.netistä rokkihommiin huutamani Premierin Genistat (12,14,16,22+hardcaset kaikille kannuille ja Mapex Janus tuplaspedu). yhteishinta 960e. uutena pelkät keissit ja pedaali maksais jo tuon verran. Joten kattele sinäkin ihmeessä käytettyjä!! Jaa että... Mulle tuli tänään myös Genistat (22,12,14,16) Terraverdi Green-värisenä. En ihan noin halvalla saanut, mutta melkein. Vielä en ehtinyt paljoa testaamaan, mutta bassari on ainakin tooosi tykki. Vielä kun sais nuo vanhat kaupaksi. Ei raaskis myydä mut ei oo varaa pitää niitäkään pölyttymässä. Show me, don`t tell me. |
Analuuk 14.07.2007 00:54:09 (muokattu 14.07.2007 01:00:35) | |
---|
Jaa että... Mulle tuli tänään myös Genistat (22,12,14,16) Terraverdi Green-värisenä. En ihan noin halvalla saanut, mutta melkein. Vielä en ehtinyt paljoa testaamaan, mutta bassari on ainakin tooosi tykki. Vielä kun sais nuo vanhat kaupaksi. Ei raaskis myydä mut ei oo varaa pitää niitäkään pölyttymässä. Heh, mulla on tummanpunaiset. Mulle taas basari oli pieni pettymys. Mun 20" Kumu pieksää 22" Genistan mennen tullen. Genista menee kovaa potkiessa jotenkin tukkoon. Muuten ihan ok setti ja keikoilla PA:n läpi varmasti basarikin toimii. edit: Ongelma, jonka olen huomannut aiemminkin ko sarjan pöntöissä, tuli myös heti vastaan: Tykkään pitää tomeissa suht matalaa virettä, mutta kannujen viritystapit eivät sitä oikein salli. Eivät pidä siis virettä löysässä vireessä. Myös Premierin rauta on melko epäkäytänöllistä ja näköjään myös heikkoa, sillä kannujen entisellä omistajalla oli mennyt basarin jalkojen pituussäätöruuveista kierteet. Onneksi mukana ei tullut hardwarea... Vanha tuttu Taman rauta toimii ja kestää (joskin Taman muista tuotteista en välitä hevon paskaa... (Sorry, kun menee oftopiciksi tähän aikaan illasta...) =D Jos ei kulje, niin soitetaan kovempaa! |
Rockster 14.07.2007 10:02:21 | |
---|
Jaa että... Mulle tuli tänään myös Genistat (22,12,14,16) Terraverdi Green-värisenä. En ihan noin halvalla saanut, mutta melkein. Vielä en ehtinyt paljoa testaamaan, mutta bassari on ainakin tooosi tykki. Vielä kun sais nuo vanhat kaupaksi. Ei raaskis myydä mut ei oo varaa pitää niitäkään pölyttymässä. Soundstoresta? On meikäläisen vanha setti. Pidin kovasti ja meinasin ostaa sen takaisin tuossa jokin aika sitten... Se on hieno setti... "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |