Valvetronic 12.05.2007 14:24:59 | |
---|
Moi! Ostin eilen otsikon mukaisen snaren. Todella tiukka peli. Kuitenkin haluaisin pistää siihen jotkut toiset kalvot. Jos täällä on ketään kenellä on sama snare, niin mitä kalvoja ootte kokeilleet? Hyväksi havaittuja? Ajattelin alustavasti kokeilla lyöntikalvona remon emperor-x:ää ja resona ehkä ambassadoria. |
Epämuusikko 12.05.2007 16:47:39 | |
---|
Emperor X? aika hevii. Ja ambassadorillahan tarkoitat Ambassador Snarea? Onko siinä tehdaskalvo nyt? Vähät Oak Custom-virvelikokemukseni ovat samanlaisia kuin kokemukseni Oak custom-tomareista ja basareista. "kova" soundi. Ehkä joku Evansin "pikkasen kovempi kuin Remo Ambassador" voisi toimia. Näin äkkiseltään. +teippiä. "Kyllä mä uskon että osaat soittaa, ilman että pitää joku näyte kuunnella." -KMT RR4E:lle.
Bustard #1 |
Valvetronic 12.05.2007 17:13:33 | |
---|
Jep, tehdaskalvot on. Eli Remon battery Yamahan logoilla ylhäällä ja alakalvossa ei lukenu mitään muuta kuin Yamaha. Pitäisi varnaan siis tarkentaa, eli siis ajattelin jotain todella syvää soundia. |
Bacchus 12.05.2007 17:17:16 | |
---|
Evanssilta Power center reverse dot, ja alle Hazy 300 tai Remon Ambassador snare side. Anti-Matter Manifesto |
MJP 12.05.2007 22:33:39 (muokattu 12.05.2007 22:38:02) | |
---|
Noi Yamahan tehdaskalvot on ambassadorit. Ihan normaalisti niinkuin minkä tahansa rummun kohdalla, kokeile eri vaihtoehtoja fiiliksen mukaan. Jos haluut tosta fätimpää ja kesyttää sointia, niin Evansin Power Center Reverse Dot tai Aquarianin Power Dot toimii. Remoissa on taas parempi yläpää, perus CS-Batter toimii beattihommissa aina. "syvä" soundikin on laaja käsite, mutta demppaaminen tietysti jeesaa, mieltymyksen mukaan. Mulla on 14x7" birch custom absolutessa toiminut hyvin Emperor CS, eli normaali emperor lätkällä. Se voisi toimia hyvin tossakin rummussa, kuten myös tavallinen emperor coated. Emperor X on siitä vielä paksumpi, ja mun kokemuksen mukaan puusnaret menee aika tukkoon sillä kalvolla, metallisnareissa toimii paremmin. Tammi toisaalta on kova materiaali joten voi toimiakin, tosin mun Brady ei toimi sillä kalvolla ja jarrah on vitun kovaa puuta. Kokeile! Mutta joka tapauksessa oot hankkinu hyvän virvelin, onnea! Huumorimielellä lisää paskaa housuun! |
Jupi57 13.05.2007 01:52:24 (muokattu 13.05.2007 13:32:34) | |
---|
Ei mitn. Quot capita tot sensus |
Valvetronic 18.05.2007 13:23:55 | |
---|
Noi Yamahan tehdaskalvot on ambassadorit. Ihan normaalisti niinkuin minkä tahansa rummun kohdalla, kokeile eri vaihtoehtoja fiiliksen mukaan. Jos haluut tosta fätimpää ja kesyttää sointia, niin Evansin Power Center Reverse Dot tai Aquarianin Power Dot toimii. Remoissa on taas parempi yläpää, perus CS-Batter toimii beattihommissa aina. "syvä" soundikin on laaja käsite, mutta demppaaminen tietysti jeesaa, mieltymyksen mukaan. Mulla on 14x7" birch custom absolutessa toiminut hyvin Emperor CS, eli normaali emperor lätkällä. Se voisi toimia hyvin tossakin rummussa, kuten myös tavallinen emperor coated. Emperor X on siitä vielä paksumpi, ja mun kokemuksen mukaan puusnaret menee aika tukkoon sillä kalvolla, metallisnareissa toimii paremmin. Tammi toisaalta on kova materiaali joten voi toimiakin, tosin mun Brady ei toimi sillä kalvolla ja jarrah on vitun kovaa puuta. Kokeile! Mutta joka tapauksessa oot hankkinu hyvän virvelin, onnea! Testasin sitä emperor-x:ää ja oikeassa olit.. Tukkoon meni kuin yleinen vessa. Laitoinpa sitten toisesta ääripäästä lyöntikalvon, nimittäin diplomat coatedin. Demppirinkula päälle ja tuli aika hyvä. Täytynee vielä kokeilla bändisoitin kanssa mikä on homman nimi. Alla on nyt tuo evansin 300 hazy. Hyvä reso. |
Ginga 04.07.2007 23:09:45 (muokattu 04.07.2007 23:16:13) | |
---|
Tota saman otsikon alle menis Yamaha Musashi 13' snare - samaa puutakin olis. Uutta virveliä kattosin, vähän allround-jokapaikan höylää - varmaankin perusrokki olis soitteluni ääripäiden keskiosaa. Olisi luultavasti mahdollisti pienellä vaivalla päästä testaamaan kyseinen peli ja mahdollisesti ostaakkin. Noh, onkos kenelläkään kokemusta? E: kielimuodon paranteluja |
Ginga 10.07.2007 00:39:52 | |
---|
Eikö kenelläkään oikeasti tietoa? |
ddrum54 10.07.2007 12:58:47 | |
---|
Eikö kenelläkään oikeasti tietoa? Eipä taida Musashi - tietäjiä olla. Mutta noin yleisesti ottaen Yamahat on kelpo soittimia. Eli testiin vaan ja jos hinta on kohdallaan, niin osta pois. Harvoin Yamahaostos metsään menee. |
Bacchus 10.07.2007 15:31:42 | |
---|
Musashi-virveleitä on ainakin jenkkifoorumeilla kehuttu paljon, joten käy ihmeessä testaamassa. Anti-Matter Manifesto |
Ginga 11.07.2007 12:39:46 | |
---|
Musashi-virveleitä on ainakin jenkkifoorumeilla kehuttu paljon, joten käy ihmeessä testaamassa. Okei... kiitos tiedosta, katsastan jenkkifoorumeita. |