Hevitytteli 08.02.2006 15:31:55 | |
---|
joo eli huomasin tuola kitarakamat puolella tämmöisen niin aattelin siite pistää tänneki. eli mitkä ovat tyhmimmät kommentit mitä ootte saaneet kuulla rumpukamoja katsellessanne/ostaessanne? |
TAMAS 08.02.2006 15:51:34 | |
---|
kerran menin liikkeeseen ja kattelin siinä peltejä. no yht äkkiä tuli myyjä siihen ja otti zildjianin k customin pellin ja sano" osta tästä pelti" no minä siihen sitten kommentoin että ei kyllä nyt taida ihan rahat riittää. ei kelvannut. kerta toisensa perään myyjä vaan sanoi että osta tästä pelti. pellissä ei ollut muuta vikaa kun hinta jota löytyi noi 400€. lopuksi kyllästyin ja lähdin toiseen liikkeeseen missä ei tuputettu mitään :) allekirjoitus |
lethus1 08.02.2006 15:54:36 | |
---|
Yamahan tuplapedaaleita ostamassa. Liikkeen nimeä en kerro, sen voi tosin päätellä. Pyysin päästä testaamaan. Sain testata sinkkua. Kysyin onko tuplaversiota. Myyjä tokaisi "kuka ny sellasii käyttää, mä en ainakaan itte käyttäis ku en oo mikään stratovarius-hevari". Tilasin Saksasta. |
Drumjamo 08.02.2006 15:57:24 | |
---|
Olin ostamassa uusia kalvoja ja kysäsin että saiskos vielä kapulat tähän kaupan päälle? Myyjä totesi vain että voit kapulat käydä hakemassa tuolta metsästä.. |
vernie 08.02.2006 15:57:44 | |
---|
Yamahan tuplapedaaleita ostamassa. Liikkeen nimeä en kerro, sen voi tosin päätellä. Pyysin päästä testaamaan. Sain testata sinkkua. Kysyin onko tuplaversiota. Myyjä tokaisi "kuka ny sellasii käyttää, mä en ainakaan itte käyttäis ku en oo mikään stratovarius-hevari". Tilasin Saksasta. Jos tämä tapahtui Helsingissä, niin liikkeen nimi alkanee F-kirjaimella.. :) |
Keppikeksi 08.02.2006 15:59:03 | |
---|
Yamahan tuplapedaaleita ostamassa. Liikkeen nimeä en kerro, sen voi tosin päätellä. Pyysin päästä testaamaan. Sain testata sinkkua. Kysyin onko tuplaversiota. Myyjä tokaisi "kuka ny sellasii käyttää, mä en ainakaan itte käyttäis ku en oo mikään stratovarius-hevari". Tilasin Saksasta. Tälläisiä olen myös itse saanut kuulla. Vähän tyyliin kun kysyn, että löytyykö (tuote tähän) teiltä niin vastaus on sitten jotain "kuka nyt semmosia käyttäisi". Tylyä hommaa. Loppujen lopuksi olen vaihtanut liikettä. :) "I will die for the love of the mermaid
Her seduction beauty and scorn
Welcome to the end of your life
- Hail the Oceanborn!" |
lethus1 08.02.2006 15:59:28 | |
---|
Jos tämä tapahtui Helsingissä, niin liikkeen nimi alkanee F-kirjaimella.. :) Helsingissäpä hyvinkin. Muuta en kommentoi, en alennu siihen........... (hymiö) |
kyseinen 08.02.2006 16:00:06 | |
---|
Myyjä totesi vain että voit kapulat käydä hakemassa tuolta metsästä.. No jeesus. Olisin jättänyt kalvotkin siihen tiskille. |
Keppikeksi 08.02.2006 16:05:16 (muokattu 08.02.2006 16:05:25) | |
---|
Ainoa musiikkiliike missä olen saanut asian mukaista palvelua on ollut Helsingin Musamaailma. Olen sitten ollut kitara-asialla tai rumpujen puolesta niin palvelu on aina ollut loistavaa. Myyjät ovat ystävällisiä ja ottavat kyllä asiakkaat omat mieltämykset (esim. tuo tuplapedaali kysymys) huomioon eivätkä heitä idioottimaisia kommentteja. "I will die for the love of the mermaid
Her seduction beauty and scorn
Welcome to the end of your life
- Hail the Oceanborn!" |
Hevitytteli 08.02.2006 16:08:46 | |
---|
*No jeesus. Olisin jättänyt kalvotkin siihen tiskille.* niin mä ainaki oisin tehny. |
vernie 08.02.2006 16:16:10 | |
---|
Helsingissäpä hyvinkin. Muuta en kommentoi, en alennu siihen........... (hymiö) Ei siinä mun mielestä olisi kyse mistään alentumiseta. Ihan oikein liikettä kohtaan, jos sana huonosta asiakaspalvelusta leviää. Ei palveluammatissa kenelläkään pitäisi olla moisiin kommentteihin varaa.. |
K.Suninen 08.02.2006 16:20:35 | |
---|
"-No jos tilaisin ton setin irtorumpuina, ku ei noi koot miellytä....." "-Ei se kannata, tulee kalliimmaks." "-Nonii mutta periaatteessa sellanenkaan hinta ei nyt olis este, että mites ois, jos tilaan irtorumpui....." " -Ei se kannata, ku tulee kalliimmaks.." "-Nii, muttaku, no miten se nyt muuten sais?..." "-No ei se ny vaan kannata, ku tulee kalliimmaks.." En perusta Wecklistä |
Alpha 08.02.2006 16:21:36 | |
---|
"-No jos tilaisin ton setin irtorumpuina, ku ei noi koot miellytä....." "-Ei se kannata, tulee kalliimmaks." "-Nonii mutta periaatteessa sellanenkaan hinta ei nyt olis este, että mites ois, jos tilaan irtorumpui....." " -Ei se kannata, ku tulee kalliimmaks.." "-Nii, muttaku, no miten se nyt muuten sais?..." "-No ei se ny vaan kannata, ku tulee kalliimmaks.." Ei helekkari...:) |
J. Cool 08.02.2006 16:31:14 | |
---|
"-No jos tilaisin ton setin irtorumpuina, ku ei noi koot miellytä....." "-Ei se kannata, tulee kalliimmaks." "-Nonii mutta periaatteessa sellanenkaan hinta ei nyt olis este, että mites ois, jos tilaan irtorumpui....." " -Ei se kannata, ku tulee kalliimmaks.." "-Nii, muttaku, no miten se nyt muuten sais?..." "-No ei se ny vaan kannata, ku tulee kalliimmaks.." no usko nyt hyvä mies, ettei kannata, tulee kalliimmaks! heh. ittelleni tarjottiin premierin kalvoja samanlaisina, kun yritin löytää remo clear emperoreja. right... Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi. |
Simbe 08.02.2006 16:41:30 (muokattu 08.02.2006 16:51:00) | |
---|
"Ei me sitä sit tilattukaan. Ainahan näitä kyselllään, mutta ei siitä ostamisesta sit tiedä - mun mielestä sä et kyl halunnu sitä." "No varmasti halusin!" "Etpä." 2 vk aikaisemmin kävin oikein ajan kanssa heidän kuvastot läpi, soitettiin tuotenumero maahantuojalta ja homma oli selvä... not. Kaveri oli kyllä siinä oikeassa, että lopulta mä en kyllä halunnutkaan sitä - siitä liikkestä. Hih! Hihat-basari klamppi kyseessä. Tampere Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. |
Shitmanek 08.02.2006 16:44:28 | |
---|
Hihat-basari klamppi kyseessä. Tampere Hoho! Luulisi, ettei tuo olisi niin suuri investointi liikkeeltäkään, etteikö sillä olisi varaa pitää yhtä tuollaista hyllyssä jos ostaja ei olisikaan kiinnostunut. "TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101
Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit |
ddrum54 08.02.2006 16:44:34 | |
---|
"-No jos tilaisin ton setin irtorumpuina, ku ei noi koot miellytä....." "-Ei se kannata, tulee kalliimmaks." "-Nonii mutta periaatteessa sellanenkaan hinta ei nyt olis este, että mites ois, jos tilaan irtorumpui....." " -Ei se kannata, ku tulee kalliimmaks.." "-Nii, muttaku, no miten se nyt muuten sais?..." "-No ei se ny vaan kannata, ku tulee kalliimmaks.." Tää on levytukku. Levytukusta basarinkalvoa : - Mä haluun 22" G1:sen. - Eiks noin iso tuu basariin? Se pitää olla EQ1! - Joo, tulee basariin, mä haluan G1:sen, kiitos. - Se ei oo basarikalvo!! Se pitää olla EQ1!! - Mä nyt kuitenkin haluan basariin sen G1:sen, voisitko myydä sellaisen? - No kai sitten... mut ei meill oo semmosta... - Mitenkäs, jos vaikka tilaisitte semmoisen? - No kai se onnistuu... mut toimitusaika on sitten ainakin 4 viikkoa. ( Tässä aiheessa myyjän kehonkieli ja ilmeet kertoivat : Voi vittu, miten tyhmä poka. Ei osaa nuija panna basariin oikeaa kalvoa.) Kalvo tuli 2 kuukauden päästä ja oli EQ1:nen. Kuukausi lisää, niin vihdoin tuli oikea kalvo. Tää on mun soitinkauppakokemuksista järkyttävin. Oli myöskin viimeinen ko. kaupan kanssa suoritettu ostoakti. Missään muussa kaupassa ei ole noin amatöörejä myyjinä. 2`n 4 |
hanipai 08.02.2006 16:45:00 | |
---|
Jos tämä tapahtui Helsingissä, niin liikkeen nimi alkanee F-kirjaimella.. :) Siltä se munkin mielestäni kuulostaa. I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
II "One day I realized I was spending far too |
Glenfiddich 08.02.2006 16:48:02 | |
---|
Tapahtui eräässä porilaisessa musaliikkeessä monta vuotta sitten. Katottiin kaverin kanssa rumpuja kun aikaa piti kaupungilla tappaa. Myyjä tulee luoksemme: "Siitä pojille kovat rummut, nää on punaset ja Tuttujutun rumpali käyttää samanlaisia, on muuten aivan loistava koivusetti!" Kaveri alkoi nauraa myyntitaktiikalle ja sille että kyljessä luki MAPLE..en vaan muista mikä setti oli kyseessä, en muutenkaan tuohon aikoihin mitään rummuista tajunnut :) "En tiiä enkä halua oppia!" |
Shitmanek 08.02.2006 16:51:17 | |
---|
Tuli muuten yksi juttu mieleen: Salossa on joku kauppa joka myy erilaisia levyjä ja vähän soittimiakin. Menin sitten kerran sinne sateensuojaan kun olin odottelemassa jotain, ja katselin siellä ollutta rumpusettiä. En muista millainen oli, mutta luulisin ettei kovin hyvä. Myyjä sitten puhui että "Joo, käännettiin sitten tuo setti väärin päin ettei sitä pääse kokeilemaan kun täällä on niitäkin käynyt jotka haluaisivat vähän bassaria polkaista", tai jotain tuohon suuntaan. Kaverilleni hän sanoi näyteikkunassa olleesta 1000mk kitara/vahvistinsetistä, että "3kk sitten tuli tänne, eikä olla annettu kenenkään koskea siihen kun niin hyvä kitara on." "TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101
Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit |