Aihe: Tunnistusapua
1
Legenda
27.07.2007 18:17:10
Ostin metallivirvelin vähän niinkuin "sika säkissä" periaatteella. Nyt kun sain sen niin minulla ei ole hajuakaan minkä merkkinen se on. Jos joku tunnistaisi tuon merkin niin olisi ihan kiva. Saundeiltaan tuo on äkkiseltään soitettuna yllättävänkin hyvä. Kuva löytyy omalta sivulta, kiitos.
legenda on hyvä juoma!
lkx
27.07.2007 18:45:42

Trak, Trax, New Sound, Millenium, Road... vähän näyttäs tuolta halvemmalta osastolta... Mut jos soundaa hyvältä, ni sehän on tärkeintä!
Hilfe! Ich bin ein Fisch.
moderndrummer88
27.07.2007 18:59:25
Trak

Tuo ei kuulu kyllä noihin halpisvirppoihin musta.
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
Legenda
27.07.2007 19:13:31
Trak, Trax, New Sound, Millenium, Road... vähän näyttäs tuolta halvemmalta osastolta... Mut jos soundaa hyvältä, ni sehän on tärkeintä!
Onko noissa kaikista halvimmissa tuollaista dempparia (samantyylinen kuin Ludvigissa)
legenda on hyvä juoma!
hollmi-5
27.07.2007 21:43:52
Tuo on ihan niitä Thunder, New Sound yms. -sarjan rumpuja, joita tehtiin monellakin merkillä. Sen halvempia ei ole tehty.

Ludwigeissako saman tyyppinen demppari? Uusissa ei ole ollenkaan, vanhemmissa ruuvi litteämpi ja pienempi (kaksi eri versiota) ja välillä oli ns. "baseballbatt"-typpinen vipu.

Rummun arvo on noin 30 euroa, jos halvemmalla sait, niin hyvä. Jos soundi miellyttää korvaa, niin parempi.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Jeltz
27.07.2007 21:44:37
Onko noissa kaikista halvimmissa tuollaista dempparia (samantyylinen kuin Ludvigissa)

Osassa on, osassa ei. Omassa Newsoundissa aikoinaan ei ollut, mutta esim. tuttavan DB -setin virvelistä sellainen löytyi, muistaakseni.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
Legenda
27.07.2007 23:30:03
Tuo on ihan niitä Thunder, New Sound yms. -sarjan rumpuja, joita tehtiin monellakin merkillä. Sen halvempia ei ole tehty.

Ludwigeissako saman tyyppinen demppari? Uusissa ei ole ollenkaan, vanhemmissa ruuvi litteämpi ja pienempi (kaksi eri versiota) ja välillä oli ns. "baseballbatt"-typpinen vipu.

Rummun arvo on noin 30 euroa, jos halvemmalla sait, niin hyvä. Jos soundi miellyttää korvaa, niin parempi.

Sehän tässä ihmetyttääkin kun omaan korvaan tästä löytyy hyvä soundi, ja kyllä minä maksoin siitä vähän ylihintaa (35 egeä), no ehkä vika on minun korvassa...
legenda on hyvä juoma!
vapauskauppias
28.07.2007 05:24:44
Sehän tässä ihmetyttääkin kun omaan korvaan tästä löytyy hyvä soundi, ja kyllä minä maksoin siitä vähän ylihintaa (35 egeä), no ehkä vika on minun korvassa...

Sehän on vain hyvä, jos soundi miellyttää. Vielä moninkertaisesti parempi on, että juuri se virveli, joka korvaasi miellyttää, maksoi vain noin olemattoman vähän.

Ole hyvin iloinen.
lkx
28.07.2007 09:36:24

Tuo ei kuulu kyllä noihin halpisvirppoihin musta.

Nykyään kuuluu. Vanhat Trakit on asia erikseen - Mapexin edeltäjiähän taitavat olla. Nykyään jos ostaa uuden Trakin, se on vastaavaa kamaa, ku Trax ja muut semmoset. Hinnat ~440-490€/setti.
Hilfe! Ich bin ein Fisch.
Jupi57
29.07.2007 12:52:43
Olisikohan tuo kuitenkin jo lopetettu Percussion Plus "budget snare drum" Englannista.
Tehtaan sivuilta löytyy huonolaatuinen kuva, jossa yhdessä piccolosnaren kanssa, tuotekoodi PP198.
http://www.percussionplus.co.uk/percset.html

PP192 samanlainen 10 luginen on edelleen tuotannossa.

Nämä ovat koulusoittimia, enkä tiedä mitkä osat loppujen lopuksi ovat tehty (vai ovatko mitkään) Englannissa. Voihan tuo hyvinkin olla vertaistensa joukossa paras.
Quot capita tot sensus
Legenda
29.07.2007 15:58:23
Olisikohan tuo kuitenkin jo lopetettu Percussion Plus "budget snare drum" Englannista.
Tehtaan sivuilta löytyy huonolaatuinen kuva, jossa yhdessä piccolosnaren kanssa, tuotekoodi PP198.
http://www.percussionplus.co.uk/percset.html

PP192 samanlainen 10 luginen on edelleen tuotannossa.

Nämä ovat koulusoittimia, enkä tiedä mitkä osat loppujen lopuksi ovat tehty (vai ovatko mitkään) Englannissa. Voihan tuo hyvinkin olla vertaistensa joukossa paras.

Kyllä se näyttäisi juuri tuollaiselta kuin tuossa kuvassa, kiitti vaan tiedosta! Eihän se tuon arvoa nosta mihinkään mutta on se mukava tietää minkämerkkistä "kuraa" tuli hankittua, tuo oli muuten hirvittävässä kunnossa kun sain sen (hapettumia runsaasti), mutta Rocksterin neuvoma aine All Tip Top teki ihmeitä!
legenda on hyvä juoma!
hollmi-5
29.07.2007 16:32:10
All Tip Top teki ihmeitä! Hieno aine. Ainua, jolla saa veneen perästä pakoputken ympäryksen puhtaaksi :-) Käy kaikkeen. Olen putsannut pinttyneitä symbaaleja samalla aineella ja sillä saa sopivasti itse säätää, jättääkö hiukan vintagea vai vetääkö aivan kirkkaaksi.

Tuo virveli on ollut monessa eri merkissä aivan samanlaisena myynnissä. Thunder, Century ja moni muukin halpismerkki käytti tuota virveliä. Selityskin on hyvin yksinkertainen: Samassa taiwanilaisessa tehtaassa tehtiin rumpuja monella eri merkillä.
Soundit, piuhat ja kajarit.
rm_wispila
30.07.2007 11:20:28
Tuo lugimalli on kovin monessa halpiksessa...

Tässä minun Newsound Deluxe http://www.mydrumpix.com/showphoto.php?photo=7229&cat=510

Tuo metallirungon pokkaustyylissä ja nostimissa lienee eri merkkien/aikakausien välillä variaatiota.

Mutta mikä jos toimii, eipä tuossa korkealta putoa.
Nuo metallivirpat on myös siitä hyviä, ettei ne rupea purkautumaan päreiksi kuten vastaavat viilurakenteiset japsi-halpikset.
Niistä purkautuvista rungoista ei sitten ole muuksi kuin aihioksi sähkörumpuprojekteihin.
Kapulakieli = rumpalien oma kieli.
Legenda
30.07.2007 14:21:49
Tuo lugimalli on kovin monessa halpiksessa...

Tässä minun Newsound Deluxe http://www.mydrumpix.com/showphoto.php?photo=7229&cat=510

Tuo metallirungon pokkaustyylissä ja nostimissa lienee eri merkkien/aikakausien välillä variaatiota.

Mutta mikä jos toimii, eipä tuossa korkealta putoa.
Nuo metallivirpat on myös siitä hyviä, ettei ne rupea purkautumaan päreiksi kuten vastaavat viilurakenteiset japsi-halpikset.
Niistä purkautuvista rungoista ei sitten ole muuksi kuin aihioksi sähkörumpuprojekteihin.

Tämä nyt ei liity yhtään aiheeseen mutta tuo sinun buginda virvelin väri on kyllä upein mitä olen ikinä nähnyt!
legenda on hyvä juoma!
Legenda
30.07.2007 15:37:35
Oisko se sittenkin bubinga oikeinkirjoitettuna?
legenda on hyvä juoma!
rm_wispila
31.07.2007 16:08:35
Oisko se sittenkin bubinga oikeinkirjoitettuna?

Joo, varmaan kyseessä on bubinga. Tuo vaan harmiksi sattuu olemaan jonkun muun virveli, ei suinkaan minun... Noille sivuille voi kuka tahansa postata kuviaan.

Minun rakennelmavirveli on taas tehty ihan saunanlaude-lepästä...
Kapulakieli = rumpalien oma kieli.
Legenda
31.07.2007 16:30:02
Joo, varmaan kyseessä on bubinga. Tuo vaan harmiksi sattuu olemaan jonkun muun virveli, ei suinkaan minun... Noille sivuille voi kuka tahansa postata kuviaan.

Minun rakennelmavirveli on taas tehty ihan saunanlaude-lepästä...

Olet varmaan saanut muutaman tunnin vierähtämään tuossa rakennusprojektissa! Kerroppa minkälainen soundi lähtee lepästä? Minullakin olisi tuossa pihalla muutama ylimääräinen leppä...
legenda on hyvä juoma!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)