Aihe: tupla spedua hankkimassa
1
kapulat poikki
22.07.2007 17:44:06
Eoo et pitääs hankkia tupla pedaali ja oon kattellu pearl p122tw pedaalia, ni onko hyvä ja onko kokemusta kyseisistä litteista.
Eli kork250 hintaluokan parhaimmat pedaalit olis ny etsinnässä.
moderndrummer88
22.07.2007 18:28:38

Eli kork250 hintaluokan parhaimmat pedaalit olis ny etsinnässä.

Tuolla hinnalla saat melkein minkä tahansa valmistajan lippulaivapedaalin käytettynä. Kannattaa tsekkailla toria.
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
kapulat poikki
22.07.2007 19:13:28
Joo kiitos tiedosta.
Kuinkas noitten käytettyjen akseli nivelet on kulahtanu ja saako uusittua?
Thomannila uudet tuon hintaiset tuplat in dw, sonor, millenium ja pearl. mikä niistä on varteen otettavin vaihtoehto?
Millaisia milleniumin tuplat, ku oon kuullu juttuja isoilta pojilta että ois aika tinapaperi vehkeitä?
Ois tyhmän kiva tietää noi asiat.
Bacchus
23.07.2007 10:15:04 (muokattu 23.07.2007 10:15:29)
Joo kiitos tiedosta.
Thomannila uudet tuon hintaiset tuplat in dw, sonor, millenium ja pearl. mikä niistä on varteen otettavin vaihtoehto?
Millaisia milleniumin tuplat, ku oon kuullu juttuja isoilta pojilta että ois aika tinapaperi vehkeitä?

Milleniumit ovat aivan hirveät, ei kannata koskea pitkällä tikullakaan.

Käytettynä suosittelisin itsekin ostamaan. Esim. Pearlin Eliminaattorit, Taman Iron Cobrat ja Yamahan 9300-9400- sarjan spedut irtoaa tuohon hintaan.

Välitangon nivelet voivat tosiaan olla käytetyissä väljähtäneet, joten parasta olisi päästä itse paikan päälle tsekkaamaan. Uusi välitanko maksaa 100 €-150 €, joten tarkastaminen todella kannattaa. Alle vuoden vanhoissa speduissa väljähtämisen mahdollisuus on pienempi, jos pedaaleja on pidetty hyvin.
Anti-Matter Manifesto
kapulat poikki
24.07.2007 11:59:56
ok. jos joillai olis hyviä ehdotuksia tohon hinta haarukkaan ni vois ilmoittaa tähä.
Bacchus
24.07.2007 12:01:19 (muokattu 24.07.2007 12:03:03)
Siinä ylempänä oli jo mainittuna:

Pearlin Eliminaattorit, Taman Iron Cobrat ja Yamahan 9300-9400- sarjan spedut irtoaa tuohon hintaan.

Itse olen omistanut melkein kaikkien valmistajien lippulaivamallit, ja lopulta päädyin siihen mistä aloitinkin, eli Eliminaattoreiden hihnavetoisiin tupliin. Spedut ovat aika henkilökohtainen juttu, omat mieltymykset löytää vasta ajan kanssa.
Anti-Matter Manifesto
nihoggr
24.07.2007 12:36:59

Joo kiitos tiedosta.

Milleniumista voin sanoa, että ei ole mitään laatukamaa, MUTTA suosittelen aloittelijalle, joka ei ole varma tarvitseeko speduja. Ne ovat siitä halvimmasta päästä. Itse ostin joskus alle 100e Thomannilta Milleniumin tuplaspedut ja ne ovat nyt palvelleet minua n. 5 vuotta. Eikä ole mennyt MIKÄÄN rikki. Eli siitä tinapaperista en menisi näissä ainakaan puhumaan.
Taas niiden tuntumasta, niin jäykät ovat, mutta on niissä jouset mitä säätää sentään.
Olen niillä halpis- pedaaleilla vedellyt kaiken maailman poljentoja (Rotten Soundia, Slayeria ja vaikka Strapping Young Ladiakin). Eli kun vain tekniikka jotenkin kohdallaan, niin kyllä niilläkin pääsee pitkälle.

P.S. Meinaan kyllä tässä lähiaikoina siirtyä Axikseen, mutta todella hyvin nuo ovat palvelleet minua nuo Milleniumit. Ei tosiaan ole yhtään mikään mennyt rikki niissä.
kapulat poikki
24.07.2007 12:47:45
onko tämä pearl p122tw hyvä josta alussa jo mainittinkin ku on harkinnan alaisena
Bacchus
24.07.2007 13:47:45 (muokattu 24.07.2007 13:48:59)
Milleniumista voin sanoa, että ei ole mitään laatukamaa, MUTTA suosittelen aloittelijalle, joka ei ole varma tarvitseeko speduja. Ne ovat siitä halvimmasta päästä. Itse ostin joskus alle 100e Thomannilta Milleniumin tuplaspedut ja ne ovat nyt palvelleet minua n. 5 vuotta. Eikä ole mennyt MIKÄÄN rikki. Eli siitä...

Itse olen soitellut Milleniumin tuplilla, ja tuntuma oli aivan helvetin surkea. En suosittelisi kenellekään.

100 €:lla saa jo Pearlin tai esim. Gibraltarin halvemmat mallit käytettynä. Niillä tekee jo jotakin.

onko tämä pearl p122tw hyvä josta alussa jo mainittinkin ku on harkinnan alaisena

Kyllä se on ihan ok, hintansa väärti jos etsii budjettiluokan vermeitä.
Anti-Matter Manifesto
Kärsänpuolikas
24.07.2007 14:46:37
Milleniumista voin sanoa, että ei ole mitään laatukamaa, MUTTA suosittelen aloittelijalle, joka ei ole varma tarvitseeko speduja.

Tämä on totta. Ostin muinoin Milleniumin halvimmat tuplaspedut ja totesin etten tarvitse tuplapedaaleita :)
Hyvä näin.
korkuinen
kapulat poikki
24.07.2007 17:33:53
olen koittanut tuota pearlin pedaalia ja tuntuma oli itselleni hyvä
kapulat poikki
24.07.2007 18:04:32
jos jollai olis hyviä ehdotuksia torilta ja jos jaksaa laittaa ni tähän kiitos
:)
Youni
24.07.2007 18:17:40
jos jollai olis hyviä ehdotuksia torilta ja jos jaksaa laittaa ni tähän kiitos
:)

Hei. Seuraat vaan toria, ei täällä olla torivahteja :D .

Ellut ostin aikanaan, ei ole tullut mitään tarvetta vaihtaa. Käytettynä kannattaa tosiaan näitä lippulaivamalleja katsastaa ja vahdata. Paras on, jos pääsee kokeilemaan ennen ostoa.
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
kapulat poikki
25.07.2007 22:21:45
Joo kiitos kaikille tiedoista mut ny tuli isält semmone ehdotus et ostan toisenki satsin rumpui ja isä maksaa loput ku itel loppuu hynät keske:D Se lupas jos paan pedaali rahat niihi ne se maksaa loput ku tupla basari on kuulemma kovee sana:D Se on ite soittanu joskus 10 v:stä ni se tajuaa mitä haluan:D
ddrum54
26.07.2007 00:39:50
Joo kiitos kaikille tiedoista mut ny tuli isält semmone ehdotus et ostan toisenki satsin rumpui ja isä maksaa loput ku itel loppuu hynät keske:D Se lupas jos paan pedaali rahat niihi ne se maksaa loput ku tupla basari on kuulemma kovee sana:D Se on ite soittanu joskus 10 v:stä ni se tajuaa mitä haluan:D

Jesh !! Isälle plussaa.
Perro Stupido
26.07.2007 08:24:12

Sano isälles että Kumut on kova sana tänä päivänä.
010011000100111101001100
Kukkis 77
26.07.2007 11:13:53

Sano isälles että Kumut on kova sana tänä päivänä.

Ja vähintään kahella basarilla ja seitsemällä tomilla.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Davos
26.07.2007 13:35:36
Sano isälles että Kumut ja Supra on kova sana tänä päivänä.

Virhe! Tyhjä tai liian ytimekäs kirjoitus!
kapulat poikki
26.07.2007 20:31:02
kyl o hyvä fiilis ny mut pitää vie tehä tilaus:)
joo näin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)