Aihe: Osaako joku verrata alpha chinaan
1
Jemppailija
26.09.2007 19:01:14

Eli pääsin soittamaan Paisteen alpha -sarjan 16" chinalla tässä vähän aikaa sitte. Se oli sitä vanhempaa sarjaa, ja saundi kyllä yllätti. Ei ollu yhtään semmosta halpis"klangia" siinä saundissa vaan semmonen just oikeanlainen "kosh" saundi (vittu näitä mun termejä). Osaisko joku, joka on tollasella alphan chinalla soittanu, sanoa missä muussa chinassa on samanlainen saundi? Onko esim. noi uudet Alphat yhtään hyviä? Ei oikeen löydy noita vanhoja enää mistään.
Jos joku kysyy sulta, että ostakko huumeita? -Niin sano että "mä otan kilon!"
-Henri-
26.09.2007 19:56:37
Ne uudet ovat kuulemma aivan eri maata kuin ne vanhat; uudet ovat huomattavasti laadukkaampia.
Eöh, mutta niiden soundieroista mä en osaa sanoa... Josko joku näihin enempi perehtynyt kertoisi lisää.
Etsivä löytää, käytä Hakua! || Ostapa tästä Sabian AA 16" Rock Crash!
Sergio
27.09.2007 20:20:24
Joo, onhan ne ihan hyvät pellit mutta ei parhaimmat. Muistaakseni Sonata Arctican rumpali Tommy Portimo soittaa nuilla uusilla Alphoilla..
isoaarne
28.09.2007 16:24:11
Itsellä löytyy juuri tota vanhaa sarjaa oleva 16" china ja ainakin Paisteen nettisivuilla olevien ääninäytteiden perusteella uutta sarjaa oleva vastaava china kuullostaisi hyvinkin samalta, mutta mene ja tiedä näiden kanssa taas...
Rockin'Horse -ROCKyhtye vailla laulajaa www.myspace.com/rokkiheppa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)