saasta217 25.06.2007 03:24:34 | |
---|
Mitä kannattais laittaa basarin sisää ettei se kaikuis niin paljon? Joku tyyny, matto, superlonipatja..? |
Kukkis 77 25.06.2007 06:43:13 | |
---|
Mitä kannattais laittaa basarin sisää ettei se kaikuis niin paljon? Joku tyyny, matto, superlonipatja..? No joku löpsäkkä tyyny vaikka. Mulla on semmonen Stalinin värinen 50-luvun tyyny ja hyvin toimii. Toki viritystäkin kannattaa hiukan katsoa.. :D "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
Bobana 25.06.2007 07:15:21 | |
---|
Kaikki mitä nurkista löytyy ja mulla on vielä bonuksena Eino-vainaan vanha Zetorikin siellä. Botnea on. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Eukka 25.06.2007 09:35:48 | |
---|
plus kalvotusta kannattaa zuumailla. Akatax for you! |
hollmi-5 25.06.2007 10:11:00 | |
---|
Hotelli-mallinen kylpypyyhe niin taiteltuna, että molemmille kalvoille tulee hiukan kangasta. Toisinaan en käytä mitään. Jos kalvoinan on powerstroke3-tyyppiset kalvot, toimii moni rumpu hienosti ilman lisädemppiä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Peicco 25.06.2007 11:19:20 | |
---|
Mikä ero on muuten Hotelli -mallin kylpypyyhkeellä ja Koti -malliston tuotteilla? a) kylpypyyhkeenä b) dempparina bassorummun kalvoilla Mikään ongelma ei ole niin monimutkainen etteikö sitä voisi juosta karkuun. |
ddrum54 25.06.2007 11:39:56 | |
---|
Mikä ero on muuten Hotelli -mallin kylpypyyhkeellä ja Koti -malliston tuotteilla? a) kylpypyyhkeenä b) dempparina bassorummun kalvoilla Vastaus a ja b : hotellimalli on ilmainen. Tosin varkaan leima kaivertaa sielua iänkaiken. Alkuperäiseen kysymykseen ehdottaisin sopivien kalvojen käyttöä. Ei tarvitse sitten käyttää rumpua jätepyykkivarastona. Esim. PS3, EQ3 tai EQ4 batterpuolelle ja vastaavat resokalvot, tai resopuolelle ihan tavis yksikerrokalvo toimii myös. |
Niq 25.06.2007 11:54:29 | |
---|
Alkuperäiseen kysymykseen ehdottaisin sopivien kalvojen käyttöä. Ei tarvitse sitten käyttää rumpua jätepyykkivarastona. Esim. PS3, EQ3 tai EQ4 batterpuolelle ja vastaavat resokalvot, tai resopuolelle ihan tavis yksikerrokalvo toimii myös. Mä en ole saanut (ehkä taidon puutteesta johtuen) halpis-basareita toimimaan ilman demppiä oikein mitenkään, siis että sais kunnon hevijytkeen. Resonatorin basari taas toimii ilman demppiä ihan helposti. Powerstroke 3 molemmin puolin, resossa 4" reikä. "I have a cunning plan" -Baldrick |
hollmi-5 25.06.2007 15:17:11 | |
---|
Mikä ero on muuten Hotelli -mallin kylpypyyhkeellä ja Koti -malliston tuotteilla? a) kylpypyyhkeenä b) dempparina bassorummun kalvoilla Kotona ei ole minulla täysvalkoista ja se on kuitenkin valkoista etukalvoa vasten ainoa väri, joka sopii :-) Kuten sanottua, se on ilmainen ja omani sain keikalta, kun pyysin. Ei tarvinnut varastaa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Peicco 25.06.2007 15:41:38 | |
---|
Kotona ei ole minulla täysvalkoista ja se on kuitenkin valkoista etukalvoa vasten ainoa väri, joka sopii :-) Kuten sanottua, se on ilmainen ja omani sain keikalta, kun pyysin. Ei tarvinnut varastaa. Ai se olikin värijuttu... Ok. Ikealla on täysin valkoinen kylpypyyhe. Hyvä myös pyyhkeenä. Kokeilkaa basariin. Mikään ongelma ei ole niin monimutkainen etteikö sitä voisi juosta karkuun. |
saasta217 27.06.2007 00:04:27 (muokattu 27.06.2007 00:05:48) | |
---|
Kiitoksia hyvistä vinkeistä. Täytyy päivitellä kalvot ja kattoa sitten tarviiko sitä pyykkiä alkaa sinne basariin tunkemaan. Onko muuten basarin pedaalin nuojalla paljon merkitystä soundiin, luulisin että on, jos verrataan sitä "pumpulinuijaa" ja sitä "nahkapäistä" nuijaa? |
Kukkis 77 27.06.2007 00:12:17 (muokattu 27.06.2007 00:13:18) | |
---|
Kiitoksia hyvistä vinkeistä. Täytyy päivitellä kalvot ja kattoa sitten tarviiko sitä pyykkiä alkaa sinne basariin tunkemaan. Onko muuten basarin pedaalin nuojalla paljon merkitystä soundiin, luulisin että on, jos verrataan sitä "pumpulinuijaa" ja sitä "nahkapäistä" nuijaa? Onhan sillä, esim puu- tai muovinuijalla saa enempi atakkia soundiin. Tosin silloin kalvo kuluu huomattavasti nopeammin, mutta siltäkin voi suojautua liimaamalla basariin lyöntikohtaan semmosen läpykän. Falam Slam ja mitä niitä oli. E: Ja mitähän mahdat tarkoittaa tuolla "nahkapäisellä" nuijalla.. :D "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
saasta217 27.06.2007 00:21:32 | |
---|
Onhan sillä, esim puu- tai muovinuijalla saa enempi atakkia soundiin. Tosin silloin kalvo kuluu huomattavasti nopeammin, mutta siltäkin voi suojautua liimaamalla basariin lyöntikohtaan semmosen läpykän. Falam Slam ja mitä niitä oli. E: Ja mitähän mahdat tarkoittaa tuolla "nahkapäisellä" nuijalla.. :D Varmaan juuri tuota muovinuijaa :D |
Bobana 27.06.2007 08:31:28 | |
---|
Itellä on tällä hetkellä menossa puunuijat. Paljon parempi tatsi kun niissä "pumpulinuijissa". On enempi atakkia. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
hartza 29.06.2007 10:00:05 | |
---|
Pumpulinuijia en ole käyttänyt enää vuosikausiin. Tällä hetkellä on, krhm, "jotain" materiaalia nuo omat nuijat. Luultavasti ns. "nahkanuijat", mutta todellisuudessa taitavat olla lähempänä muovia. Jytkyy ja jytisee. Ja itse aiheesta, itselläni on sellainen pikkuinen tyyny tällä hetkellä, mutta parhaimmaksi olen todennut sellaisen Stalin-tyynyn tai sitten Stalin-peitto, jos haluaa runsaampaa demppausta. 50- ja 60-luvun tyynyt ja peitot tuntuvat omistavan :) Kärsin kroonisesta motivaatiokrampista. |
hemmo 29.06.2007 10:31:08 | |
---|
Mummon ruskea sohvakalusto on klassikkojen isoäiti. Itsehän en käytä mitään vaimennusta. Paljaalla vaan. Ten Inch Club:in hall. pj |
Bacchus 29.06.2007 13:09:21 | |
---|
Pumpulinuijat? Haha, millä vekottimilla te oikein soittelette. Huopanuija voisi olla kestävämpi ja jämäkämpi ratkaisu.;) Anti-Matter Manifesto |
Nolte 29.06.2007 13:15:31 (muokattu 29.06.2007 13:16:09) | |
---|
Pumpulinuijat? Haha, millä vekottimilla te oikein soittelette. Huopanuija voisi olla kestävämpi ja jämäkämpi ratkaisu.;) Poijjilla on vissiin vanupuikko nuijana. Käy myös kerrostaloharjoitteluun vähäisen meluisuutensa ansiosta. Hyvät kamat - huono soittaja! |
hartza 29.06.2007 22:50:38 | |
---|
Pumpulinuijat? Haha, millä vekottimilla te oikein soittelette. Huopanuija voisi olla kestävämpi ja jämäkämpi ratkaisu.;) ... ja näin on taas pilkulla paikat hellänä. Kärsin kroonisesta motivaatiokrampista. |
Jaska 29.06.2007 23:10:49 | |
---|
... ja näin on taas pilkulla paikat hellänä. Oma syy kun niin jakelee ihteensä. |