Aihe: Drumsonly.de toi taas joulun tupaan
1 2 3
mr_b
21.10.2004 16:14:58 (muokattu 21.10.2004 16:15:19)

Hieman ironisesti samana päivänä postiluukusta karahti lapsille leluluettelo (lokakuussa? Enää 64 shoppailupäivää jouluun..) ja minulle Drumsonlyn uusi myyntiluettelo.

Olen tätä joskus aiemminkin mainostanut ja mainostan taas. Jopa kaltaiseni ei-kamafetisti sai taas hiukan GAS-oireita lehdykkää selaillessa, ja mukavaa nähdä kaikki eri valmistajien vermeet samassa kataloogissa. Hauskaa luettavaa ilmaiseksi. En tiedä kannattaako sieltä mitään tilata muuta kuin kyseinen luettelo, mutta hakekaa itsellenne ihmeessä ainakin se. http://www.drumsonly.de

Montakohan lähettävät automaattisesti ennen kuin täytyisi jo jotain tilatakin, itselleni tämä oli toinen?
Ddddo the Metropolitan Glide!
Buusteri
21.10.2004 16:27:09 (muokattu 21.10.2004 16:31:34)

Saksaa täytyy ilmeisesti osata jonkin verran jos aikoo tuon tilata. Tai no, osoitteet laitoin ja nappia painoin. Saksan kielen osaaminen pyöreä nolla. Saapa nähä tuleeko postista mitään..

EDIT: Tällaista tekstiä tuli näkyviin:

"Sehr geehrter Herr Ilkka. Vielen dank für das intresse! Der katalog wird ihnen baldmöglichst zugesendet. Ihr Drums Only team."
Laiturilla haitari soi. Haita se harmitti, haita risoi..
Alpha
21.10.2004 16:30:18
Vorname: Sukunimi???
Strasse: Osoite???
Pieni rumpalipoika
21.10.2004 16:35:46

Vorname: Sukunimi???
Strasse: Osoite???

Vorname - etunimi.
Strasse - katu
Ort - oisko kaupunki

En oo kyllä ihan saletti noista. Oon lukenut kyllä saksaa viisi vuotta, mutta aikaa siitä on kohta kymmenen joten...

Hoho.
"It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong."
k.p.h
21.10.2004 16:54:40 (muokattu 21.10.2004 17:05:56)
joo mullekki tuo katalogi tuli ja kun vähän aikaa mietin niin muistin että tilasin sen jo ihan vitun kauan aikaa sitten, mutta kai ne pistää ne kaikki suomeen menevät kerralla postiin tjsp.

en kyllä yhtään tiedä miten ton oon osannu tilata (saksan kielestä ei oo hajuakaan) mutta ilmeisesti onnistunu kerran perille tuli

edit.

kun kävin kattomassa noita, mitä tietoja pitää antaa nii kyllä noista jotain älys

Name- nimi (sukunimi?)
Vorname- etunimi
Strasse- osoite
Postcode- postinumero
Ort- paikkakunta
.......ja loput nyt kai kaikki tietää
Paas
21.10.2004 16:54:58
Juu, mulla oli katalooki tänään töissä mukana. Sitä siellä sitten pällistelin. :) Ahistaa vaan kun ei ymmärrä niitä tekstejä siellä.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
tolppa-apina
21.10.2004 17:09:40
juu en epäile ollenkaan firman pätevyyttä, varmasti hyvä. mutta toi saksa on sen verra hassu kieli että en uskaltanu tilata mitää.... piitäpi varmaa hakee sanakirja ja kokeilla uudestaan.
Ihminen ja rumpu ovat kumpikin lyömäsoittimia. Ja jos ääntä lähtee liikaa niin kumpaankin voi käyttää JEESUSTEIPPIÄ.
Postmortem
21.10.2004 17:20:12
Mullekki tuli toi eilen.Jos vaan tajuais tuosta saksasta jotain... ku alkaa tuo kuvien katteleminen olla vähän tylsää.Tosin siinä tulee mukana sellanen erillinen hintakatalogi joka on ihan hyödyllinen.
Alpha
21.10.2004 17:34:57
Noniin...nyt vaan oottellaan, että kolahtaa luukusta.

Nyt vaan ettimään jotain nettisanakirjaa...:o)
Kosminen
21.10.2004 18:13:06

Kiitti. Tilasin minäkin nyt tuon.
"Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys
ddrum54
21.10.2004 18:22:28
Kiitos vihjeestä. Rumpukatalogeja on aina mukava tutkiskella. Ja kuolata.
2 n`4
anzelmosm
21.10.2004 18:41:22

itelle tullu vuodesta 98.. vai oliko 97... no joka tapauksessa.. välillä oon jotai muutaki tilannu (peltiä, telinettä, sun muuta vermettä).. jostai syystä tulee poikotoitua toomania.. x) aina jos vaan "pystyy" jostai muualta tilata. Mutta taitaa joka tapauksessa tulla aika kauan tuo kuvasto vaikka ei mitään tilaiskaan.. kun sillon ku itelle tilasin niin tilasin myös tyttökaverille sen että saa senki luona sitä lukee (katsella kuvia).. nyt oli ensimmäinen kerta ettei sille tullu tätä uutta mutta sekin johtunee lähinnä siitä ettei oo niille osoitteen muutosta ilmotettu. tai sitte ne nyt lopetti sen ku hän ei mitään tilannu.. nyt loppu tämä loru..
dictatorsh*t
21.10.2004 19:30:49
Pitääkö se ja! ruksittaa?
Myrikles!
Piiloairo
21.10.2004 20:05:56
Huh huh, tulipa tilattua! Toivottavasti se tulisi pian...
Antti1997
21.10.2004 20:14:09 (muokattu 21.10.2004 20:14:49)
Maksaaks tää niinku jotai?

Jaa ei vissiin. Vasta 5 vuotta oon lukenu saksaa... :)
"If you stop throwing full bottles on stage, we will quit immediately" -Eläkeläiset
Postmortem
21.10.2004 20:19:59
Pitääkö se ruksittaa?

Pitää.
dictatorsh*t
21.10.2004 20:29:21
Pitää.

Perse. Pitääkö pistää uusi?
Myrikles!
Antti1997
21.10.2004 20:37:57
Perse. Pitääkö pistää uusi?

No luulis niitten tajuavan, koska eiks toi oo nimenomaan vain sen luettelon tilauslomake?
"If you stop throwing full bottles on stage, we will quit immediately" -Eläkeläiset
miän vain
21.10.2004 20:58:12

Mulle tulikin jo toissapäivänä, lällällää.

Aika samahan tuo on kuin edellisvuotinen. Silloin tuli joskus keväällä - lumien sulaessa - joulutarjouksia, huvitti hieman. Saksaakaan en ymmärrä juurikaan, mutta onhan siinä kuvat. Ja hinnat. OCDP:n hintoja voi vain ihmetellä, kuitenkin Kellerin rungoista kasatut. Hiukka ilmaa saattais olla?
Trogdor the Burninator! Monochromatic on bändini. Osta levy, hyvä ja halpa. rummunteko-ohjeita sivun alareunassa
Paas
21.10.2004 21:10:50
OCDP:n hintoja voi vain ihmetellä, kuitenkin Kellerin rungoista kasatut. Hiukka ilmaa saattais olla?

No kyllähän ne hinnat ymmärtää jos ottaa huomioon sen customoinnin ulkonäön suhteen. Nehän ei varmaankaan tule sarjatuotantona samalla tavalla kuin valtamerkkien rummut.
Noissa kun nuo viimeistelyt ovat ihan asiakkaan mielikuvituksesta kiinni. Ulkonäköhän on oikeastaan ainut syy hankkia sellaiset.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)