Aihe: Ayotte
1
hansakemanelius
16.10.2007 19:28:43

F-musiikin mainos tänään Hesarissa: Ayotte-setti hintaan 1495,-
Onko kellään kokemuksia merkistä?
Joo nej ....
Rockster
16.10.2007 21:01:58
Kerran kokeilin Fasulla ja ei vakuuttanut. Tour Custom pieksi setin 100-0 silloin. Mutta MJP nimimerkki tietää vastaavan setin omistaneena...
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
Tindrum
16.10.2007 23:00:25
Mun mielestä Juniorilla oli "ehtaa" Ayottea. Tuo tarjoussetti on Ayotten "halpis-satsi". Aika hyvä "halpis" kuitenkin... Mutta kuten totesit, Jamppi on kyllä vahva.

Ulkomaanpalstoilla ovat kertoneet kauhutarinoita Ayotten viimeaikaisista laatuongelmista. Nimenomaan niissä High-end-kamoissa. Tarina alkaa siitä, kun Ray Ayotte talosta lähti...
m© Milestonet myynnissä, tsekkaa tori!
MJP
16.10.2007 23:19:25
Jep, noista halpis-Ayoteista ei mulla ole mitään sanottavaa. Sen sijaan kaikki high-end Ayottet joita olen tutkiskellut, soittanut tai omistanut ovat kaikki olleet todella todella laadukkaita rumpuja. Eli custom, pro ja velvet sarjat jotka tehdään Kanadassa ovat helvetin hyviä rumpuja. En allekirjoita väitettä siitä, että laatu olisi laskenut Ray Ayotten lähdön jälkeen, mutta firman toiminta on kyllä sellaista sähläystä ettei mitään järkeä. Oikein harmittaa, tuote on hyvä mutta kaikki firma toiminta (tai sen puute) on aivan katastrofaalista.
Huumorimielellä lisää paskaa housuun!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)