Warhead 12.10.2007 21:42:05 | |
---|
Tässä ois nyt kova hinku hankkia joku vähän riskimpi bassorumpu. 26" on kovasti harkinnassa. Ainakin täällä Tampereella on 26" settejä todella heikosti liikkeissä esillä, joten kertokaahan kokemuksia jotka kyseisen mölinäpömpelin omistavat. Etenkin Gretsch Catalina Rock-setin omistajat voisivat hieman valaista tietämätöntä.. Sattuuhan se kun lyödään... |
Tindrum 12.10.2007 23:39:03 (muokattu 13.10.2007 19:38:44) | |
---|
Ei mitn. m©
Milestonet myynnissä, tsekkaa tori! |
Sonormies 13.10.2007 03:11:26 | |
---|
Anssi N. kehui maasta taivaisiin omaa 28" Kumun bassariaan. Ehkä se on sitten ookoo. Tilaa sellainen. "Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen |
Roope77 13.10.2007 12:57:16 (muokattu 13.10.2007 12:59:01) | |
---|
|
joravuo 13.10.2007 19:28:34 | |
---|
Mulla on just tuo premieri. Basari on kyllä erittäin mörkö. toimii monilla vireillä ja pelottaa että talo sortuu ympäriltä..:) Tuo on aikas hyvä vaihtoehto überbasarimarkkinoilla tällähetkellä suomessa. It does'nt matter what is right. It's only wrong if you get caught. |
Sonormies 13.10.2007 20:47:44 | |
---|
"Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen |
Rockster 14.10.2007 12:43:13 | |
---|
Thomannis on jotain alenuksia premier artist sarjan settejä. 26" bassarilla siis.Eli siinä halpa ja tosi hyvä setti isolla bassarilla. http://www.thomann.de/fi/premier_artist_birch_rock_legend_26_bd.htm Nyt voinen avautua Premieristä kun ei ole enää settiä itselläni. Eli ostin Heavy Rock -mallisen shell packin Saksasta hintaan 499€ muutama kuukausi sitten. Odotukset olivat korkealla. Setti oli saapuessaan hieno ja lakkapinta suht. komia. Sitten aloin kasaamaan settiä ja tarkistamaan viisteitä ym. Viisteet eivät olleet kehuttavat. Olisi pitänyt hiekkapaperia näyttää jokaisen rummun jokaiselle viisteelle. En jaksanut vaivautua. Myös väri ja laukkaus olivat paikoitellen vuotaneet viisteelle, eli teippaus ei ollut pitänyt. Molempien tomien visteet olivat toiselta puolelta aivan puuroa, maalia ja lakkaa viisteen päällä. Ne nyt piti ropsia pois, mutta ei se hauskaa ollut heti alkuun alkaa työstämään uutta settiä. Sitten tämä perus Premierin vireongelma. Setti ei pysynyt millään vireessä. Basarista tippuili kiristysruuvit muutaman kerran treeneissä ja keikan jälkeen basarin etukalvosta oli kaikonnut kolme kiristysruuvia kokonaan pois. Luulisi, että kestä polkemista, mutta eipä ei. Muutenkin tämä soittotuntuma ei ollut hyvä. En tottunut settiin lainkaan tuplapedaalin suhteen ja luulin, ehkä ongelma oli myös 24" basarissa, jollaisella en ollut ennen soittanut tulapedaalilla. Eli summa sum maarum. En voi suositella settiä noiden huolimattomien virheiden takia. Englannissa valmisteut Premierit ovat hyviä, nämä Korean (tai jonkin muun halpamaan) tekeleet korkeintaan keskinkertaisia. Pettymys oli kova. Tosin oman settini hintakin oli alhainen. Mutta ei se ollut missään mielessä hyvä. Ero noihin uusin Tour Customeihin on huima. Viisteet täydelliset ja viimeistely helvetin komeaa. Lakka Yamahalla on kuin lasia. Aah... "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
joravuo 14.10.2007 13:55:51 (muokattu 14.10.2007 13:58:34) | |
---|
Nyt voinen avautua Premieristä kun ei ole enää settiä itselläni... aikas rajua.. olisiko ollut huono tuuri tai jotain? Tai sitten minulla oli hyvä tuuri..:) Seuraava setti jonka ostan kyllä tulee jostain muualta kuin noista halpatyövoimamaista. Mutta setin hankinta ei ole aijankohtaista kyllä useaan vuoteen, senvarran tyytyväinen olen tuohon settiini.. ...kumukumukumukumu.. It does'nt matter what is right. It's only wrong if you get caught. |
Rockster 14.10.2007 14:51:29 | |
---|
aikas rajua.. olisiko ollut huono tuuri tai jotain? Tai sitten minulla oli hyvä tuuri..:) Jommin kummin kävi juu. Akahitolla oli sama homma viisteiden kanssa omassa Artist-setissään, eli en ole ainokainen asian suhteen. Mutta ero Genistoihin on kuitenkin melkoinen G:n eduksi. "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
joravuo 15.10.2007 11:11:31 | |
---|
Mutta ero Genistoihin on kuitenkin melkoinen G:n eduksi. Tämä saattaa johtua hintaerosta tai valmistusmaasta tai laadusta.:) Nuo minun premierini vaativat aikas pitkän sisäänsoiton että toimivat täydellä teholla. Aluksi meinasi lähteä pää irti niitä tomeja virittäessä, mutta kun löysin sen toimivan vireen niin ne toimivat asiallisesti. Nyt monen kuukauden jälkeen, kokeiltuani virittää niitä suunnilleen ääripäästä toiseen, voisi sanoa että rahanarvoinen ostos..:) It does'nt matter what is right. It's only wrong if you get caught. |
Rockster 15.10.2007 13:21:03 | |
---|
Tämä saattaa johtua hintaerosta tai valmistusmaasta tai laadusta.:) Nuo minun premierini vaativat aikas pitkän sisäänsoiton että toimivat täydellä teholla. Aluksi meinasi lähteä pää irti niitä tomeja virittäessä, mutta kun löysin sen toimivan vireen niin ne toimivat asiallisesti. Nyt monen kuukauden jälkeen, kokeiltuani virittää niitä suunnilleen ääripäästä toiseen, voisi sanoa että rahanarvoinen ostos..:) Saattaa olla näinkin, mutta fakta on se, että jos viisteet ovat päin vittua, niin siinä ei aukisoitto auta. Ja nyt kun Tuor Custom -setillä on studio takana ja rummut avasin paketista samana aamuna ja soivat kuin unelma heti, niin en luottaisi aukisoittamiseen. Tottakai materiaali on eri, mutta en minä voi olla tyytyväinen ovh-hinnalta reilun tonnin settiin, jossa viisteet perseellään ja maali & lakka vuotanut sekaan. Ei hyvä. Ja valmistusmaa ja hintaero vaikuttaa toki Genistan ja Artistien välillä. Se on selvää. Mutta pettymykseni Artisteihin oli todella kova. Enkä tosiaan ole ainoa, joka on vastaavaan törmännyt. Juuri sain pitkän tilityksen eräänltä Premier-omistajalta pikaviestillä. Oli hyvin pahoillaan omien rumpujensa viimeistelystä ja laadusta... "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Tindrum 15.10.2007 13:41:18 | |
---|
Riita poikki ja lasikuitua väliin! Tulkaapas poijaat vaikka yhteistuumin kokeilemaan lasikuituista Milestone bassariani. Siinä sitä on raastavaa menoa ja meininkiä, ihan kuin tavalliselle (hyvälle) rummulle olisi laitettu dopingia ja steroideja! : o m©
Rockster 15.10.2007 13:43:19 | |
---|
Riita poikki ja lasikuitua väliin! Tulkaapas poijaat vaikka yhteistuumin kokeilemaan lasikuituista Milestone bassariani. Siinä sitä on raastavaa menoa ja meininkiä, ihan kuin tavalliselle (hyvälle) rummulle olisi laitettu dopingia ja steroideja! : o Saakelin mainostaja. Niitä tomeja meikä vasta diggailikin... "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Bacchus 15.10.2007 13:45:32 | |
---|
Riita poikki ja lasikuitua väliin! Tulkaapas poijaat vaikka yhteistuumin kokeilemaan lasikuituista Milestone bassariani. Siinä sitä on raastavaa menoa ja meininkiä, ihan kuin tavalliselle (hyvälle) rummulle olisi laitettu dopingia ja steroideja! : o Täytyy olla aika hyvä setti, kun kerta myyntiin meni Hilitejen tieltä.;) "Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää |
Rockster 15.10.2007 13:51:39 | |
---|
Täytyy olla aika hyvä setti, kun kerta myyntiin meni Hilitejen tieltä.;) Tindrumiin iski Sonorius, kohta ostaa vielä Saabin... "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Tindrum 15.10.2007 14:00:00 | |
---|
Mulla on ollut Saab. ; ) Milestonet on myynnissä, kun vaimon jalat on ristissä. Ei ne oo huonommat, ne on vaan paljon isommat. Ja nyt mä tartten pienempää. m©
Rockster 15.10.2007 14:03:01 | |
---|
Ei ne oo huonommat, ne on vaan paljon isommat. Ja nyt mä tartten pienempää. Puhutaanko nyt vaimosta vai rummuista :) "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
ddrum54 15.10.2007 14:08:56 | |
---|
Ja nyt mä tartten pienempää. Tiukka on hyvä, mutta ei ole väljän voittanutta. |
Tindrum 15.10.2007 14:11:41 | |
---|
Mulla on ollut Saab. ; ) Milestonet on myynnissä, kun vaimon jalat on ristissä. Ei ne oo huonommat, ne on vaan paljon isommat. Ja nyt mä tartten pienempää. Tulipahan kirjoitus. Onko siis vaimon jalat huonommat, vai isommat? m©
joravuo 15.10.2007 22:53:06 | |
---|
Riita poikki ja lasikuitua väliin! eikai tässä mitään riitaa ole.. eihän?:) tuollainen laatu tuonlaatusessa/hintaisessa setissä on kyllä epämiellyttävää.. Suorastaan törkeää. It does'nt matter what is right. It's only wrong if you get caught. |