Aihe: Pitäisi ostaa klikki..
1
18is9
10.12.2007 09:41:27

Osaisiko joku suositella minulle klikkiä? Vaatimuksena olisi tarkka temmon säätö, riittävä ulostulo kuulokelähtöön niin että klikki kuuluu vielä treeneissä metallia soittaessakin, ja olisi ihan huippua jos siinä olisi jonkinlainen tap tempo-ominaisuus, mutta tämä ei ole pakollinen feature.
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
markkuliini
10.12.2007 10:45:10

Taman rhythmwatch:issa on nuo kaikki ominaisuudet. Hyvä metronomi kaikenkaikkiaan. Levytukussa taisi olla hintaan 89€...?
savopie
10.12.2007 22:25:06
Taman rhythmwatch:issa on nuo kaikki ominaisuudet. Hyvä metronomi kaikenkaikkiaan. Levytukussa taisi olla hintaan 89€...?

Mulla on sama hankinta edessä, ja toi rytmikello vaikuttaa ihan fiksulta. Minkäs laisia kuulokkeita suosittelesitte noitten kanssa? Ja siis tossa saa säädettyä temmen nopeuden lisäksi siis sen piippauksen äänenvoimakkutta? Saako tohon muuten erilaisia klickiääniä?
Pietu. http://www.myspace.com/allfalldead
moderndrummer88
10.12.2007 22:36:08
Mulla on sama hankinta edessä, ja toi rytmikello vaikuttaa ihan fiksulta. Minkäs laisia kuulokkeita suosittelesitte noitten kanssa? Ja siis tossa saa säädettyä temmen nopeuden lisäksi siis sen piippauksen äänenvoimakkutta? Saako tohon muuten erilaisia klickiääniä?

Ite olen käyttäny ihan perus musankuunteluluureja ja tulpat alle, tuossa on stereolähtö niin mun treenamisille on ihan hyvin riittäny siitä tullu vola. Piippauksen voimakkuutta voi säätää ja siinä on kaksi erilaista klikkisoundia, plus se että voi säätää myös tahdin ykköselle erilaisen iskuäänen jos haluaa.
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
savopie
10.12.2007 22:43:50
Ite olen käyttäny ihan perus musankuunteluluureja ja tulpat alle, tuossa on stereolähtö niin mun treenamisille on ihan hyvin riittäny siitä tullu vola. Piippauksen voimakkuutta voi säätää ja siinä on kaksi erilaista klikkisoundia, plus se että voi säätää myös tahdin ykköselle erilaisen iskuäänen jos haluaa.

Okei, eli pukinkontissa pitäs olla tollanen kahen viikon päästä!
Pietu. http://www.myspace.com/allfalldead
moderndrummer88
10.12.2007 22:48:16
Okei, eli pukinkontissa pitäs olla tollanen kahen viikon päästä!

Hieno homma! Tuo on kyllä tosi pätevä laitos ja hyvä treeniapuri.
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)