Aihe: Rumpupäällysteistä
1
Legenda
04.12.2007 15:52:14
Kertokaapa mistä saisin hankittua uudet päällysteet rumpuihin, ja nyt tarkoitan tällaisia tukevia jotka kestävät vähän kolhujakin. Jacksshopissa olisi hyviä mutta niissä on yksi huono puoli; vuodat ovat niin lyhyitä että pitäisi tehdä kaksi liitosta basariin ja sitä minä en haluaisi tehdä. Löytyykö teiltä ratkaisu tähän probleemaan?
legenda on hyvä juoma!
miän vain
04.12.2007 21:37:59

Vuodat ovat järjestään noin lyhyitä. Basariin tulee kaksi saumaa, mutta ne saa kätevästi niin alas, etteivät näy.
F.A.R.O - Rumpusivu -päivitetty
Tindrum
04.12.2007 23:46:45
St-Drumssilla saksassa on 3D / satin-päällystettä rullatavarana. Myynti täysin metrein, leveys 60 cm, 61 eur / metri. Mulle on juuri malleja tulossa postissa. Kimppakivaa? Säästetään posteissa?
m© Kokakolaputelipum - sekatavarapam!
Legenda
05.12.2007 18:41:32
St-Drumssilla saksassa on 3D / satin-päällystettä rullatavarana. Myynti täysin metrein, leveys 60 cm, 61 eur / metri. Mulle on juuri malleja tulossa postissa. Kimppakivaa? Säästetään posteissa?
Sinäänsä ihan järkevä ehdotus mutta yhden asian olen päättänyt ja se on, että hankin nuo päällysteet Suomesta! Onkohan huomisen itsenäisyyspäivän vaikutusta?
legenda on hyvä juoma!
Tindrum
05.12.2007 19:02:52
No, jos mä tilaan tavaraa kahteen settiin ja myyn sitten sulle, niin eikös se ole Suomesta ostettu. On se.
Saadaan toi suomi-kuvio mallilleen.
Laitan sen normaalin 100% katteen päälle. Onko sovittu?

Laita pikaviestiä väristä. ; )
m© Kokakolaputelipum - sekatavarapam!
Legenda
05.12.2007 20:03:22
No, jos mä tilaan tavaraa kahteen settiin ja myyn sitten sulle, niin eikös se ole Suomesta ostettu. On se.
Saadaan toi suomi-kuvio mallilleen.
Laitan sen normaalin 100% katteen päälle. Onko sovittu?

Laita pikaviestiä väristä. ; )

No noin isänmaallinen en ole edes minä...tässä mielentilassa väri olisi varmaan sini-valkoinen, mutta älä kuitenkaan tilaa saatta mieli muuttua.
legenda on hyvä juoma!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)