fish-eye 10.11.2007 21:59:06 | |
---|
Kaverini soitti aikaisemmin iltapäivällä minulle ja ilmoitti, että Aron soittimen sivuilla on Zildjianin 16" Oriental china trash 50€ ja siellä se on edelleenkin. Joten mitä luulette, onko hinnassa jokin virhe, vai mistä tuo noinkin matala hinta johtuu? (Älkää kuitenkaan menkö sinne valittamaan, itse ainakin tilasin jo tuommoisen :P) Swallow the dark... |
Lesko 10.11.2007 22:27:56 | |
---|
Kaverini soitti aikaisemmin iltapäivällä minulle ja ilmoitti, että Aron soittimen sivuilla on Zildjianin 16" Oriental china trash 50€ ja siellä se on edelleenkin. Joten mitä luulette, onko hinnassa jokin virhe, vai mistä tuo noinkin matala hinta johtuu? (Älkää kuitenkaan menkö sinne valittamaan, itse ainakin tilasin jo tuommoisen :P) Ajattelin kanssa tilata, mutta ostoehdoissa lukee: HINNAT Verkkokaupan hinnat ovat voimassa vain verkkokaupassa ! Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin ilman ennakkoilmoitusta. Aron Soitin ei vastaa mahdollisista painovirheistä verkkokaupan hinnoissa. Joten miten he mahtavat toimia kun huomaavat, että sen pitäisi olla 250€ tms. Vai onko heidän pakko myydä tuohon 50€ hintaan? "Mitä tarkoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Perseapina 10.11.2007 23:09:30 | |
---|
Ajattelin kanssa tilata, mutta ostoehdoissa lukee: HINNAT Verkkokaupan hinnat ovat voimassa vain verkkokaupassa ! Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin ilman ennakkoilmoitusta. Aron Soitin ei vastaa mahdollisista painovirheistä verkkokaupan hinnoissa. Joten miten he mahtavat toimia kun huomaavat, että sen pitäisi olla 250€ tms. Vai onko heidän pakko myydä tuohon 50€ hintaan? Mun mielestä se on kuitenkin lain mukaan niin, että myyjän täytyy myydä tuote merkityn hinnan mukaan. En sitten tiedä, kun tuossa on kuitenkin tuo varoitus, että eivät vastaa mahdollisista painovirheistä. Kaveri on ainakin saanut pari levyä halvemmalla toteamalla myyjälle tuon, kun lapussa on lukenu alhaisempi hinta, kuin mitä myyjä on sanonut. In the jungle baby... |
Jaska 10.11.2007 23:12:13 | |
---|
Eikös lain mukaan se ole niin että myyjä ei ole vastuussa törkeistä painovirheistä. Muistaisin tällästä kuulleeni lukion lakitiedontunnilla. |
Jupi57 10.11.2007 23:17:08 | |
---|
Ottakaas nyt järki käteen. Ei tietenkään tarvitse myydä painovirhehintaan. Ymmärsikö ostaja, että hinta on virheellinen tai olisiko hänen pitänyt ymmärtää. Jokainen täyspäinen käsittää, että kysymyksessä on virhe, eikä hinta voi olla oikein. Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni- |
Perseapina 11.11.2007 00:44:32 | |
---|
Eikös lain mukaan se ole niin että myyjä ei ole vastuussa törkeistä painovirheistä. Muistaisin tällästä kuulleeni lukion lakitiedontunnilla. Juu anteeksi perun sanani. Sehän on niin, että jos johonkin tuotteeseen on jäänyt vaikkapa vanha hintalappu, joka hyvässä lykyssä ilmoittaa halvemman hinnan, niin silloin myyjä on velvollinen myymään tuotteen ko. hintaan. In the jungle baby... |
Jaska 11.11.2007 01:21:37 | |
---|
Muistaisin tällästä kuulleeni lukion lakitiedontunnilla. Kjäh, yritän päteä lakioppineisuudellani. |
fish-eye 11.11.2007 11:34:50 | |
---|
Katsotaan miten siinä käy. Ei mun sitä pakko ole sitten ostaa, jossei sitä sillä hinnalla saa. Jännä, etteivät edes kummastele sitä, että sitä kyseistä peltiä on ostettu niin paljon. Swallow the dark... |
WideAwake 11.11.2007 15:54:30 | |
---|
Itsekkin chinan tarpeessa--->Laitoin tilaukseen :) ei se keksi siellä suussa sula. |
Davos 11.11.2007 16:24:42 | |
---|
Triskalin kans pantiin tulemaan, toivottavasti myyvät tuolla rahalla :) Aina voi kokeilla. |
Mörre 11.11.2007 16:28:15 | |
---|
Kertokaahan sitten kuinka kävi :D Olis itsellänikin tarvetta tuolle chinalle. Mm... |
kattila 11.11.2007 17:35:17 | |
---|
Pistetään sunnuntain ja darran piikkiin, mutta tilasin itsekkin. Katsotaan mitä käy. http://www.myspace.com/malummeh |
fish-eye 11.11.2007 17:58:15 | |
---|
Kerrotaan pois. Tuli vaan mieleen, että ne jotka ostivat sen suoraan eli verkkopankilla, niin musiikkiliikkeellä ei ole oikeutta ottaa lisä-hintaa siitä, sillä kauppa on jo tehty. Ja kun minulle tulee postiennakolla ja siinä lukee, että 50€ + postit niin sen hinta on silloin se, muuten liike voi periä oikeaa hintaa, jota en kuitenkaan ole maksamassa. :P Swallow the dark... |
Dnjmaster 11.11.2007 18:04:51 (muokattu 11.11.2007 18:14:43) | |
---|
Firman ei tarvitse tuohon hintaan myydä, mutta joskus kun esimerkiksi kodinkoneita myyvät firmat painavat väärin hinnat, myyvät he silti tuotteen tuohon väärään (halvempaan) hintaan. Tämä sen takia, että he pystyvät laskemaan, että vaikka nyt tuotteita myydään tietty erä halvemmalla ei se silti ole kuin hetken tappio. Jatkossa myydyistä tuotteista voidaan veloittaa hiemna enemmän jolla tappio kurotaan kiinni. Lisäksi firmalle on vahingollista mikäli se ei myy mainoksessa mainitsemaan hintaan, sillä se voi pahimmassa tapauksessa menettää asiakkaitaan. EDIT: Joutu tilaamaan. Maksoin suoraan solo-palvelulla netissä. Ei muuta kuin roskakorinkantta odottamaan ;) kalamies#40 >-)))> |
fish-eye 11.11.2007 18:24:29 | |
---|
Tarvitsee myydä, jos kaupat on jo tehty, se oli siis minun pointtini! :) Swallow the dark... |
Dnjmaster 11.11.2007 19:36:56 (muokattu 11.11.2007 19:37:57) | |
---|
Tarvitsee myydä, jos kaupat on jo tehty, se oli siis minun pointtini! :) Joo siinä tapauksessa kyllä.. Ja kun nyt minäkin tuon jo tilasin ja maksoin mainitseman hinnan, on kaupat lyöty lukkoon eikä siitä voi luistaa enään. :) Ainoa on, että jos menet kauppaan ja sanot, että ostan tuon chinan 50 eurolla, voi myyjä kieltäytyä myymästä sitä. kalamies#40 >-)))> |
VeeKoo 11.11.2007 19:40:55 | |
---|
Ei kyl voi uskoa, että kauppa näin suuren tappion tekis. Todennäköisesti tuohon hintaan ei saa, vaan ne keplottelee asian jotenkin. En viitti ees kokeilla, tulee vaan paha mieli. Sit vasta paha mieli tuleekin, jos te saatte noi chinat viiteenkymppiin. "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster |
Sonormies 11.11.2007 19:47:29 | |
---|
Oli pakko lähteä joukkohysteriaan mukaan ja tilata tuo viidenkympin china. Tai ainakin kokeilla saako sen todella viiteen kymppiin. T-kaupassa hinta oli 235,-. Osaako kukaan kertoa, millainen soundi siinä loppujen lopuksi on? "Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen |
Bacchus 11.11.2007 19:52:33 | |
---|
Myyjän TÄYTYY myydä tuote antamallaan hinnalla, siinä ei mitkään painovirhekeplottelut auta. Jos Aron soitin ei toimita kiinojanne, niin ensin yhteys kuluttaja-asiamieheen, ja sen jälkeen haaste oikeuteen. "Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää |
Shitmanek 11.11.2007 19:55:55 | |
---|
Oli pakko lähteä joukkohysteriaan mukaan ja tilata tuo viidenkympin china. Tai ainakin kokeilla saako sen todella viiteen kymppiin. Sama täällä. Toivottavasti lähtee tuohon hintaan :) M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest"
"Come on, Bennett. Let's party." |