Aihe: evansin g2 clear kalvo
1
levari6
09.08.2007 11:39:23
eli olen harkinnut hankkia evansin g2 kalvon basariin mitä mieltä olette siiitä kalvosta että kannattaako ostaa?
kaksi
15.08.2007 22:38:22
riippuu mitä haet, itse asiassa eilen viimeksi soitin yhden bändin kanssa ja setissä oli g2 clearit, ja ne on oikeestaan mun yhtiä lempi clear -kalvoja. koulun seitssä oli kans joskus samat.
tMiE
Mursurumpali
16.08.2007 19:53:42
Myös olisi Remo PS3. Varmaan maailman suosituimpia basarin kalvoja, kyseinen kalvo on sivulta dempattu yksikerroskalvo, itse olen kiintyny kyseiseen kalvoon, saundit sopii musiikkiin kuin musiikkiin. Taas on sitte Aquarian Superkick, sitä olen kokeillut, aika lätinä saundi mutta toimii !
Varokaa pyörätuolisia mummoja!
levari6
28.11.2007 20:12:48
mutta kyselenkin juuri evanssin g2 clear kalvosta
Levari ,,/
joravuo
28.11.2007 21:37:07

mutta kyselenkin juuri evanssin g2 clear kalvosta

normaali kaksikerroskalvo. Basarissa suosivat mieluummin yksikerroksisia, mutta kokeile ihmeessä.
And the Angel said it to me: "These are the cries of the Carrots."
Bacchus
28.11.2007 21:47:07 (muokattu 28.11.2007 21:48:15)
normaali kaksikerroskalvo. Basarissa suosivat mieluummin yksikerroksisia, mutta kokeile ihmeessä.

Itse suosin kaksikerroksista, reunoilta dempattua kalvoa (Evans EQ3). Saa mukavan kontrolloidun tymähdyksen. Metalliin ja raskaampaan kamaan sopii kuin nyrkki silmään.

Popissa/kevyemmässä kamassa on kyllä mukavampi, että soundi on hieman avoimempi. PS3 on aika hyvä kompromissiratkaisu.

Kuvaile hieman, minkä tyylistä musiikkia soitat, mikä setti on käytössä, minkälaiset ovat soundimieltymykset jne., niin on helpompi suositella sopivaa kalvoa.
"Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää
ruuhkis
29.11.2007 13:38:07
ehhehee..
Kovasti tulee dadaa kaikista, paitsi g2 cleareista. :D
Itse olen soitellut g2 cleareilla ja tykkkään, tulevat siis todennäköisesti nykyisten evansin yksikerroskalvojen tilalle, coatedina tai ilman.
Soudiltaan ovat mielestäni "pyöreät", mutta tarkat, melko lyhyt kuitenkin (ei kuitenkaan mikään pinstripe töps), helpot virittää ja jos rummut ovat hyvät niin nämä myös pitävät vireen ja kestävät ikuisesti.

Voisin kuvitella laittavani ko. kalvot kii jos studiolle meno olisi ajankohtaista. Tykkään.
Velli
29.11.2007 16:43:45 (muokattu 29.11.2007 16:43:55)
Ostin joskus Yamaha Maple Custom setin, jossa oli basarissa G2 clear. En tykännyt yhtään. Vaihdoin PS3:een.

Eli mitä tästä opimme: turha kysellä tällaisista asioista mielipiteitä kun vastaukseksi saa kuitenkin eipäs-juupas väittelyn.
Mikko A
29.11.2007 17:00:15 (muokattu 29.11.2007 17:03:18)
Nimestä ja kuvasta vedän karkean yleistyksen, että soitat heviä. Remon Emperor coatedin oon hyväksi havainnu sellaseen musaan. Kuvailisin sitä tismalleen samoin sanoin kuin ruuhkis tuossa kuvaili tota evansia. Näillä perusteilla uskaltaisin ehkä suositella. Mielestäni Evansin kaksikerroskalvot kuulostaa järjestään "pyöreämmiltä" kuin remon vastaavat (Remot aavistuksen märempiä). Itse ainakin pidän tästä pyöreydestä.

Edit: saatana näitä halpisnäppäimistöjä...
The space is filled with orbiting children.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)