Aihe: Parinvaihtoa
1
hansakemanelius
26.12.2007 23:41:38 (muokattu 26.12.2007 23:42:40)

Oletteko kokeilleet parinvaihtoa, ei siis mitään tanskalaismeininkiä vaan eri haitsupeltien vaihtoa keskenään? Otan usein kaksi eri tyyppistä haitsuparia keikalle mukaan ja yhdistelen niitä jotta löytäisin akustiseen ympäristöön parhaimmin soivan parin.
Suosikkiparini on esim. K Custom Dark yläpelti ja K-sarjan alapelti.
Äskettäin kokeilin A Custom Fast Crash 14"-peltiä vanhan Avedis-sarjan alapellin
kanssa ja voila! Siitä syntyi tosi hyvin soiva kevyt pari.
Onko kukaan muu harrastanut moista "epäsiveellisyyttä"?.
Joo nej ....
K.Suninen
27.12.2007 00:14:18
Juu meikällä on istanbulin 12" tuumaset milloin oikein, milloin väärinpäin ja 14" haikan virkaa tarvittaessa toimittaa paisteen 802 alapelti ja 14" sabianin aa medium crash.. siisti soundi molemmissa..
niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et?
ramzuz
27.12.2007 01:27:53
Haitsujen kääntely! Ihanaa touhua. Kaikkea kannattaa kokeilla. Eikä aina tyytyä siihen perus top bottom meininkiin.
me vedetään livenä!
Niq
27.12.2007 13:41:58 (muokattu 27.12.2007 13:42:39)

Mä löysin loistavan rähinähaikkaparin sattumalta kun olin myynyt vanhat haitsut veks ja uudet oli vielä postin hellässä huomassa. Paisteen 302-haitsun toinen osapuoli (muistaakseni alapelti) alla ja päällä Stagg DH 14" Crash. Rähinää ja räimettä riittää, varsinkin auki soitettuna hyvin herkullinen, kolinavapaa hevisoundi.
"I have a cunning plan" -Baldrick
Timi
28.12.2007 18:16:05
602 alapeltinä ja Zildjian yläpeltinä 14"Tämmöinen on nyt jäänyt käyttöön.Tuntui että 602 Formula ylhäällä ois mennyt jotenkin tukkoon?32 vuoden jälkeen.
Kylmän viileesti!
Youni
29.12.2007 13:22:18
Mä löysin loistavan rähinähaikkaparin sattumalta kun olin myynyt vanhat haitsut veks ja uudet oli vielä postin hellässä huomassa. Paisteen 302-haitsun toinen osapuoli (muistaakseni alapelti) alla ja päällä Stagg DH 14" Crash. Rähinää ja räimettä riittää, varsinkin auki soitettuna hyvin herkullinen, kolinavapaa hevisoundi.

Mäkin olen tota 14" DH Exoticcia kokeillut, tosiaan kolinavapaata menoa, kun se syttyy niin vähästä. Nykyisillä Turkisheilla en ole kokeillut mitään kummallista, soivat hyvin noin.
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
Kailis
29.12.2007 21:49:10

Ostin jenkeistä paksun 16" Zildjianin, olisiko konsertti- tai paraatisymbaalin pari. Olen käyttänyt yläpeltinä Turkishin 16" Rock Beat Raw crashiä, ja soundi on rouhea. Kiva vetää vähän rankempaa, hitaampaa rokkia. Kakkoshaikkana mulla on tällä hetkellä 12" Wuhan china bottomina ja 12" K-Zildjian splash. Käsittämättömän maukas kombinaatio. Bosphoruksen Versat ajaa ykköshaikkojen asiaa, ja ovat kyllä parhaat ja monipuolisimmat haikat millä olen vetänyt.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)