Aihe: PDP x781227sb
1 2
Sansei
23.11.2007 18:53:46
Moi! Tässä rumpujen hankinta on edessä ja etsiskelen isoa settiä jossa olisi ainakin 4 tomia. Hintaa saa olla n.1000€. Etsiskelin settejä ja ensimmäisen löysin soundstoresta pearl exportit jossa 4 tomia. Hintaa 800€.
Lisää etsittyäni löysin tällaisen setin:
http://www.power-sound.fi/product_i … hp?cPath=67_96&products_id=2362
Mitäs sanotte? Onko kelpo setti reenikselle? Onko kellään kokemuksia?
Kiitos!
Miks tehä ylipäätään mitään? Kuollaan kuitenki!
Myggan
23.11.2007 21:55:04
Toi pdp:n setti on oikeasti ihan vitun hyvä! Aivan törkeän hyvä bassari ja kaikki muukin toimii hienosti. Hyvä hinta/laatu suhde ja vielä todella hienon näköisiäkin. suosittelen.
Möllisty
moderndrummer88
23.11.2007 23:03:03
Toi pdp:n setti on oikeasti ihan vitun hyvä! Aivan törkeän hyvä bassari ja kaikki muukin toimii hienosti. Hyvä hinta/laatu suhde ja vielä todella hienon näköisiäkin. suosittelen.

No ei se nyt niin _uskomaton_ setti ole. Työn laatu aika heikkoa, ständiosasto melko tinapaperia, virvelissä ei mattosyvennystä joten vaikea saada kovin kummoista soundia irti.
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
Tindrum
23.11.2007 23:41:50
Isoa "plätinää" tiedossa, kun ostat tämän setin 8"10"12"14"16"tomit +22" basari ja kunnon telineet myös. sis. hintaan. Symbaalit erikseen.

Siinä myyjän texti.

Mitä on plätinä? Mutta jos plätinää haet, niin tämä on varmasti se setti. Tuota kuvausta ei muilla kannuilla ole. Ei vaikka kuinka kalliista etsisit.
m© Kokakolaputelipum - sekatavarapam!
moderndrummer88
23.11.2007 23:45:29
Täytyy edelleen painottaa, että tarviiko setin välttämättä olla noin suuri? Käytettynä voi saada hyvällä tuurilla jo reilulla tonnilla täysin pro-tason normikokoisen setin.
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael
ddrum54
24.11.2007 00:12:48
Aika mojovan kommentin kuulin PDP - rummuista, ääni ja vimma backstagella. Juuri lauteilta tullut rumpali sanoi, että siellä on saatanan hyvät rummut, mutta niiden soundi on ihan paska.

No, ne oli ihan ruvelle piestyt, että mitäpä muutakaan se soundi olisi voinut olla.

Kunnon kalvoilla ihan ok kannut. Virppa on heikko lenkki.
markkuliini
24.11.2007 01:50:51

Mitä on plätinä? Mutta jos plätinää haet, niin tämä on varmasti se setti. Tuota kuvausta ei muilla kannuilla ole. Ei vaikka kuinka kalliista etsisit.

Mun mielestä Zildjian tarjosi joskus 90-luvun alussa Avedis-sarjan symbaaleja sellaisella plätinä-pinnalla. Onkohan tässä kyse siitä...?
fish-eye
24.11.2007 01:56:17
Mun mielestä Zildjian tarjosi joskus 90-luvun alussa Avedis-sarjan symbaaleja sellaisella plätinä-pinnalla. Onkohan tässä kyse siitä...?

Onko tämä sinun työtäsi? :)
Swallow the dark...
markkuliini
24.11.2007 02:00:43

Onko tämä sinun työtäsi? :)

Ai olla maailman vitsikkäin ihminen?

Ei! Se on kutsumus josta ei ikävä kyllä makseta...
fish-eye
24.11.2007 02:09:22
Ai olla maailman vitsikkäin ihminen?

Ei! Se on kutsumus josta ei ikävä kyllä makseta...

Sinulle pitäisi kyllä maksaa paljon tuosta! :) (ps. ärsyttää, kun en ikinä puhuisi näin kirjakieltä oikeasti, mnet vain pakottaa siihen.)
Swallow the dark...
markkuliini
24.11.2007 02:18:54 (muokattu 24.11.2007 02:31:14)

Sinulle pitäisi kyllä maksaa paljon tuosta! :)

Niinpä!!!

Jos saisin euron jokaisesta laukomastani hyvästä vitsistä, minulla olisi jo....
monta euroa.

Ps: Kuunnellaanko Hausjärvellä paljon house-musiikkia?
Ps2: Joskus jossain biisin nuotissa luki että "talo-komppi". Hetki meni, ennenkuin ymmärsin...
Niq
24.11.2007 10:08:14

Ps2: Joskus jossain biisin nuotissa luki että "talo-komppi". Hetki meni, ennenkuin ymmärsin...

Taisit olla Hausmyllyn keikalla soittamassa? :)
"I have a cunning plan" -Baldrick
Tindrum
24.11.2007 10:30:18
Jos saisin euron jokaisesta laukomastani hyvästä vitsistä...

Hyvästä? Onko joku muukin kuin sinä samaa mieltä?
m© Kokakolaputelipum - sekatavarapam!
Nolte
24.11.2007 11:46:07

Noh noh, kyllä minä ainakin pystyn niistä tuhansista Markkuliinin murjaisuista kaivamaan melko helposti liki yhden käden sormien verran lähes laatutavaraa...

Älyttömän iso tämmöinen--> ;)
.fhgkjlsdfgnakjlrghkjdf!!!
markkuliini
24.11.2007 11:52:10

Senkin höppänä! Ei saa vääristellä! :) Etkö tiedä ettei ole kohteliasta lainata toisten kirjoituksista vain vajaita lauseita. Niiden merkitys muuttuu. Oikeastihan minä sanoin

"Jos saisin euron jokaisesta laukomastani hyvästä vitsistä, minulla olisi jo....
monta euroa."

Sehän on hieman eri asia, eikös?
markkuliini
24.11.2007 11:55:28

Noh noh, kyllä minä ainakin pystyn niistä tuhansista Markkuliinin murjaisuista kaivamaan melko helposti liki yhden käden sormien verran lähes laatutavaraa...

Älyttömän iso tämmöinen--> ;)

That's the spirit! Ottakaa oppia Noltesta! Hän osaa etsiä positiivisen negatiivisesta. :D
fish-eye
24.11.2007 13:00:29
Ps: Kuunnellaanko Hausjärvellä paljon house-musiikkia?

Ei sellaista siellä kukaan kuuntele. Hyvinkäällä sitten enemmänkin.
Swallow the dark...
ddrum54
24.11.2007 19:29:40
Jos saisin euron jokaisesta laukomastani hyvästä vitsistä, minulla olisi jo....
monta euroa.

Aivan, mutta euro / huono vitsi olisit jo miljonääri. -------> =)
markkuliini
25.11.2007 02:07:06

Aivan, mutta euro / huono vitsi olisit jo miljonääri. -------> =)

Nimenomaan! Mutta se olisikin liian helppoa...
hollmi-5
25.11.2007 11:10:16
Savonlinnassa Soitinkulmassa oli tämä topickin setti pystyssä. Kieltämättä tonnille saa aika paljon vastinetta. Hyvät koot ja monta tomia.

Bassorumpu oli dempattu sisään asennetulla tarvikedempparilla. Rumpu potki ihan mukiinmenevästi.

Tomit enemminkin lätisivät kuin soivat, mutta rumpalin pallille kuulosti kivalle. Ehkä kireämmillä vireillä olisi ulos parempi. Tosin sitä, soiko tomit oikeasti, ei voinut testata.

Hyvän näköinen setti ja helppohan tuohon on sitten perempaa virveliä ja parempaa standia myöhemmin lisätä.
Soundit, piuhat ja kajarit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)