Aihe: Säästö vinkki
1 2
hepe69
12.05.2006 13:05:01
Jos joku on yhtä lässy kuin minä, eli käyttää ns. riisikeppien tätä hiilikuitu mallia, tai mitälie muovia ovatkaan. esim. VIC FIRTH. Säästää helpolla 22 E kun vetää käsiosan muovin pois, ja tippa esim. sikaa tai muuta liimaa sinne tuppeen. Sitten kääntää vispilä osan ja työntää käytetyn pään sinne tuppeen ja sahaa käyttämättömästä päästä siellä olevan liima tipan pois.
Olli
12.05.2006 13:07:05 (muokattu 12.05.2006 13:38:45)

Jos joku on yhtä lässy kuin minä, eli käyttää ns. riisikeppien tätä hiilikuitu mallia, tai mitälie muovia ovatkaan. esim. VIC FIRTH. Säästää helpolla 22 E kun vetää käsiosan muovin pois, ja tippa esim. sikaa tai muuta liimaa sinne tuppeen. Sitten kääntää vispilä osan ja työntää käytetyn pään sinne tuppeen ja sahaa käyttämättömästä päästä siellä olevan liima tipan pois.

Mitäköhän yritit sanoa?

Edit: en yritä vittuilla

Edit2: nyt tajusin. Hieman vaikeaselkoista kieltä vaan oli.
http://www.spacebarhoppers.com/
Perseapina
12.05.2006 13:32:50
Mitäköhän yritit sanoa?

Edit: en yritä vittuilla

Minä ainakin tajusin. Ei paskempi vinkki. Siirtää siis vaan sen tupen toiseen päähän.
Got my mojo workin'
Magiz
12.05.2006 16:01:06
pari kertaa piti lukea ennenkuin ymmärsin, mutta sitten kun ymmärsin, ymmärsin myös sen miksi kaveri on kirjoittanut tämän. hyvä vinkki täytyy myöntää. itse tosin en riisikeppejä käytä, mutta silti hyvä vinkki. :) ota +
Whatever happens, happens.
Rockster
12.05.2006 16:02:07
Kuka nyt riisikepeillä soittaa?
"Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!"
hollmi-5
12.05.2006 16:08:35
Kuka nyt riisikepeillä soittaa? Nii...
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
south_of_heaven
12.05.2006 16:10:13

Varmaan ne, jotka käyttävät mieluummin lusikkaa syömiseen.
itki south_of_heaven
dictatorsh*t
12.05.2006 16:10:21 (muokattu 13.05.2006 18:47:10)
Joku mulle kertoi että riisikepit on niille jotka eivät osaa soittaa hiljaa.

Ja ettei mua luultaisi tuplapasuunahomox niin myöskin itse soitan silloin tällöin riisikepeillä.
hepe69
12.05.2006 16:26:55
Oliko se basisti? : )
Bacchus
12.05.2006 16:29:33 (muokattu 12.05.2006 16:31:07)
Varmaan ne, jotka käyttävät mieluummin lusikkaa syömiseen.

Ähihihii

Ei tässä oo järkeä.
2kind
12.05.2006 21:07:51

Risukimpuilla on erinomaisen mukava soittaa siksi, ettei tule kikkailtua. Heti kun mä saan kapulat käteen, niin sitä rupeaa soittamaan jotain ihme kikkelinpäristyksiä.

Onhan se tietty vähän niinkuin spärdärin kanssa vetelisi, mutta ihan erilaisia komppeja tulee laadittua ja soiteltua, kun se soitto ei niin paljoa assosioidu pikkurumpujuttuihin.
To see is not as easy as it seems to be.
Sonormies
13.05.2006 04:36:05 (muokattu 13.05.2006 18:07:32)
Hyvä vinkki! Plop plop plop.

Mä teen paljon rumpujuttuja ammattini ja kotiolojeni puolesta lasten kanssa ja riisikepit eli risukimput on loistavat siihen hommaan. Tuplaspeduhevihomot pitäköön turpansa kiinni silloin kun risukimpuista puhutaan. Ei humppahemmotkaan teille suoravedoista (tai mitä helevetin kampiakseleita onkaan) vittuile.
Life is short and then you die.
hollmi-5
13.05.2006 09:59:35
Kyllä kapulalla on paljon helpompi soittaa hiljaakin, kuin noilla riisikepeillä. Ohut kapula ja pieni tippi auttaa. Riisikepeissä ei ole yhtään reboundia. Kokeile heittää hiljaista komppia ghost-lyönneillä, niin tiedät mitä tarkoitan. Tremoloa riisikepeillä voi yrittää, mutta ei se minulta hyvin onnistu.
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
Legatus
13.05.2006 11:39:14
Hyvä vinkki! Kiitosta siitä

Tuplaspeduhevihomot pitköön turpansa kiinni silloin kun risukimpuista puhutaan. Ei humppahemmotkaan teille suoravedoista (tai mitä helevetin kampiakseleita onkaan) vittuile.

Nyt kyllä puhut täyttä paskaa. Ensinnäkin olen tuplaspeduhevisoittelija mutta en vittuile riisitikuista koska itsekkin niitä joskus käytän soittaessani muuta kuin heviä. Ja toiseksi, kyllä ne humppaveikot tulee vittuilemaan hevipolkijoille tuonne triggaus faqiin.
Eiku...
Sonormies
13.05.2006 13:19:49 (muokattu 13.05.2006 15:34:43)
Kyllä ne humppaveikot tulee vittuilemaan hevipolkijoille tuonne triggaus faqiin.

Varmaankin vittuilet takaisin. Näyttää luontuvan. Kuittasin alun perin noille "Kuka nyt riisikepeillä soittaa?"-kyselijöille. En siis sulle, kun et kerran ollut tähän keskusteluun mitään kommentoinutkaan. Jokainen soittakoon, millä huvittaa. Mutta ei kannata vittuilla kyselemällä typeriä. Jos jollakin kerran on vinkki jaettavaksi muille niin hyvä juttu. Ne, joita asia ei koske tai kiinnosta voivat siirtyä seuraavaan aiheeseen ja jättää typeryydet naputtelematta.
Life is short and then you die.
kampela
13.05.2006 14:45:30

Yks tapaa säästää krässejä on lyödä niitä vain joka toinen kerta suunnitellun sijaan...
http//:www.musamaailma.fi
Vic Firth
13.05.2006 22:00:43

Yks tapaa säästää krässejä on lyödä niitä vain joka toinen kerta suunnitellun sijaan...

HoHo!! Das repeys:D
Ja Se Soi...
Mikko/DE
14.05.2006 13:46:33

Varmaankin vittuilet takaisin. Näyttää luontuvan. Kuittasin alun perin noille "Kuka nyt riisikepeillä soittaa?"-kyselijöille. En siis sulle, kun et kerran ollut tähän keskusteluun mitään kommentoinutkaan. Jokainen soittakoon, millä huvittaa. Mutta ei kannata vittuilla kyselemällä typeriä. Jos jollakin kerran on vinkki jaettavaksi muille niin hyvä juttu. Ne, joita asia ei koske tai kiinnosta voivat siirtyä seuraavaan aiheeseen ja jättää typeryydet naputtelematta.

Hyvä tällänen "vitun homo, älä vittuile kun mäkään en vittuile!" -asenne :)
markkuliini
14.05.2006 15:44:23

Joo...ja vispilöilläkin soitetaan siksi että ei osata soittaa hiljaa kapuloilla...vai?

No tuota kukaan ei ole vielä sanonut sitä että niissä on aivan eri soundi kuin kapuloissa.
www.vasamayhtye.com
Youni
14.05.2006 16:46:12
Minä puolestani sahasin risujani hieman. Olivat päästä kuluneet ja 17" pitkät. Nyt ovat noin 15" pitkät. Teippasin vielä aika tiukaksi, niin ovat ihan mukavat, reboundikin on nyt parempi.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)