Aihe: Tomi kiinni basariin
1
SlipKnoT
24.08.2008 20:26:17
Tervehdys, eli pitäisi saada Remon PTS 13" tomi kiinni samanmerkkiseen 22" basariin. Mulla on kuvat tosta tomista ja basarista profiilissa. minkälainen klämppi pitäisi ostaa että saisi L-putken kiinni basariin ja minkälainen klämppi taas tuohon tomiin? Jos tiedätty mistä saisi tarvittavat klämpit niin pistättehän linkkiä kiitos.
VeeKoo
24.08.2008 20:43:14

En tiedä kysymykseesi vastausta. Asiani kuitenkin kuuluu näin: Jumalauta, mistä olet saanyt Remon esiviritetyillä kalvoilla olevan setin. Minulla oli kauan sitten tuollainen, mutta punainen. Kaikessa hirveydessään ne olivat ihanat.
"Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster
SlipKnoT
24.08.2008 20:51:26
En tiedä kysymykseesi vastausta. Asiani kuitenkin kuuluu näin: Jumalauta, mistä olet saanyt Remon esiviritetyillä kalvoilla olevan setin. Minulla oli kauan sitten tuollainen, mutta punainen. Kaikessa hirveydessään ne olivat ihanat.

Rocksterilta ostin :P Valitettavasti ei löydy kokosettiä vaan tuo tomi ja basari pelkästään, mutta kyllä tohon settiin pitäisi vielä lattiatomikin löytää.
hollmi-5
26.08.2008 11:51:37
Ne kun on pahvia, niin tiedä vaikka olisi lattiatomi palanut, sulanut tai liuennut veteen ;-)

Tarvikeosana saa tuohon settiin sopivia kiinnikkeitä, kun katsoo hiukan alkuperäistä muotoa ja valkkaa sitten sopivan kiinnikkeen bassorummun päälle ja muhvin tomin kylkeen.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Youni
26.08.2008 15:50:36
Ainakin puisissa rummuissa tomin kiinnittäminen basariin demppaa basaria korviinkuultavasti. Tiedä sitten, onko pahvirummuilla niin tarkkaa... :D
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
Kailis
26.08.2008 16:15:41

Ainakin puisissa rummuissa tomin kiinnittäminen basariin demppaa basaria korviinkuultavasti. Tiedä sitten, onko pahvirummuilla niin tarkkaa... :D

Sohit muurahaispesää =D Olen samaa mieltä. Siksi mulla on virgin basari.
kimizu
27.08.2008 08:50:54
Sohit muurahaispesää =D Olen samaa mieltä. Siksi mulla on virgin basari.

Ja basarissa ei tietenkään mitään demppiä ja ehjät kalvot, vai..?
Kailis
27.08.2008 10:31:35

Ja basarissa ei tietenkään mitään demppiä ja ehjät kalvot, vai..?

Jumalauta, mistä tiesit? Tosin etukalvona DW:n neljällä pikkureiällä varustettu ja lyöntikalvona Evansin demppirenkaallinen. Mutta ei mitään sisällä.
hollmi-5
27.08.2008 11:55:12

Toteutus ratkaisee. Ja tietenkin bassorummun soinnin pituus akustisesti. Joku oikein ohutrunkoinen bassorumpuhan taipuu tomien painon alla. Tanakat rungot ja fiksut ripustukset vähentävät demppausilmiön käytännön tilanteessa kuulumattomiin.
Soundit, piuhat ja kajarit.
kimizu
27.08.2008 14:59:08
Jumalauta, mistä tiesit? ei mitään sisällä.

Jotenkin vaan arvasin... ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)