SlipKnoT 24.08.2008 20:26:17 | |
---|
Tervehdys, eli pitäisi saada Remon PTS 13" tomi kiinni samanmerkkiseen 22" basariin. Mulla on kuvat tosta tomista ja basarista profiilissa. minkälainen klämppi pitäisi ostaa että saisi L-putken kiinni basariin ja minkälainen klämppi taas tuohon tomiin? Jos tiedätty mistä saisi tarvittavat klämpit niin pistättehän linkkiä kiitos. |
VeeKoo 24.08.2008 20:43:14 | |
---|
En tiedä kysymykseesi vastausta. Asiani kuitenkin kuuluu näin: Jumalauta, mistä olet saanyt Remon esiviritetyillä kalvoilla olevan setin. Minulla oli kauan sitten tuollainen, mutta punainen. Kaikessa hirveydessään ne olivat ihanat. "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster |
SlipKnoT 24.08.2008 20:51:26 | |
---|
En tiedä kysymykseesi vastausta. Asiani kuitenkin kuuluu näin: Jumalauta, mistä olet saanyt Remon esiviritetyillä kalvoilla olevan setin. Minulla oli kauan sitten tuollainen, mutta punainen. Kaikessa hirveydessään ne olivat ihanat. Rocksterilta ostin :P Valitettavasti ei löydy kokosettiä vaan tuo tomi ja basari pelkästään, mutta kyllä tohon settiin pitäisi vielä lattiatomikin löytää. |
hollmi-5 26.08.2008 11:51:37 | |
---|
Ne kun on pahvia, niin tiedä vaikka olisi lattiatomi palanut, sulanut tai liuennut veteen ;-) Tarvikeosana saa tuohon settiin sopivia kiinnikkeitä, kun katsoo hiukan alkuperäistä muotoa ja valkkaa sitten sopivan kiinnikkeen bassorummun päälle ja muhvin tomin kylkeen. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Youni 26.08.2008 15:50:36 | |
---|
Ainakin puisissa rummuissa tomin kiinnittäminen basariin demppaa basaria korviinkuultavasti. Tiedä sitten, onko pahvirummuilla niin tarkkaa... :D "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Kailis 26.08.2008 16:15:41 | |
---|
Ainakin puisissa rummuissa tomin kiinnittäminen basariin demppaa basaria korviinkuultavasti. Tiedä sitten, onko pahvirummuilla niin tarkkaa... :D Sohit muurahaispesää =D Olen samaa mieltä. Siksi mulla on virgin basari. |
kimizu 27.08.2008 08:50:54 | |
---|
Sohit muurahaispesää =D Olen samaa mieltä. Siksi mulla on virgin basari. Ja basarissa ei tietenkään mitään demppiä ja ehjät kalvot, vai..? |
Kailis 27.08.2008 10:31:35 | |
---|
Ja basarissa ei tietenkään mitään demppiä ja ehjät kalvot, vai..? Jumalauta, mistä tiesit? Tosin etukalvona DW:n neljällä pikkureiällä varustettu ja lyöntikalvona Evansin demppirenkaallinen. Mutta ei mitään sisällä. |
hollmi-5 27.08.2008 11:55:12 | |
---|
Ainakin puisissa rummuissa tomin kiinnittäminen basariin demppaa basaria korviinkuultavasti. Tiedä sitten, onko pahvirummuilla niin tarkkaa... :D Toteutus ratkaisee. Ja tietenkin bassorummun soinnin pituus akustisesti. Joku oikein ohutrunkoinen bassorumpuhan taipuu tomien painon alla. Tanakat rungot ja fiksut ripustukset vähentävät demppausilmiön käytännön tilanteessa kuulumattomiin. Soundit, piuhat ja kajarit. |
kimizu 27.08.2008 14:59:08 | |
---|
Jumalauta, mistä tiesit? ei mitään sisällä. Jotenkin vaan arvasin... ;) |