Aihe: Tarttis apua..
1
Rumpu-Ali
19.07.2008 00:01:08
Oon tässä soitellu kolmisen vuotta aloittelijasetillä ja olis aika ostaa kunnon setti. Hintahaarukka olis 600-1000 euroo ja pellit tarttis saada kans. Oon ajatellu Tama Imperialstaria, Thomannilta sais hyvään hintaan. Onko mitään muita ehdotuksia?
Jupi57
19.07.2008 00:08:37 (muokattu 19.07.2008 10:30:35)
... --- ... ---
Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni-
Niq
19.07.2008 12:43:33

Mikähän tää sun aloittelijasettis sitten on, koska Imperialstar on nimenomaan juuri sellainen. Aloittelijasetti.

Käytettynä Tama Rockstarit/Pearl Exportit/Yamaha Stage Customit ja jää vielä toinen 500e pelteihin. Käytettynä torilta vaikkapa Zildjian Avedis haitsu (n. 200e), ride (n.200e) ja Crash (n.100-150e). Crash-peltinä menee hyvin vielä joku Orion Mainstream tai Stagg SH/DH/Myra jos ei rahat meinaa muuten riittää. Panosta mieluummin laatuun kuin määrään.

Uutena saat läjän aloittelijakamaa tuolla budjetilla, eli käytettyihin kannattaa tähdätä. Tai sitten jos on pakko uutta ostaa, niin pistät tuolla rahalla kunnon pellit ja virvelin sekä varustat aloittelijasettisi uusilla kalvoilla. Tomit ja basarin saa kuitenkin kelvolliseksi vaikka vähän kehnommallakin setillä, peltejä ja virveliä harvemmin.
"I have a cunning plan" -Baldrick
Kille
06.08.2008 19:45:19
Mikähän tää sun aloittelijasettis sitten on, koska Imperialstar on nimenomaan juuri sellainen. Aloittelijasetti.

Käytettynä Tama Rockstarit/Pearl Exportit/Yamaha Stage Customit ja jää vielä toinen 500e pelteihin. Käytettynä torilta vaikkapa Zildjian Avedis haitsu (n. 200e), ride (n.200e) ja Crash (n.100-150e). Crash-peltinä menee hyvin vielä joku Orion Mainstream tai Stagg SH/DH/Myra jos ei rahat meinaa muuten riittää. Panosta mieluummin laatuun kuin määrään.

Uutena saat läjän aloittelijakamaa tuolla budjetilla, eli käytettyihin kannattaa tähdätä. Tai sitten jos on pakko uutta ostaa, niin pistät tuolla rahalla kunnon pellit ja virvelin sekä varustat aloittelijasettisi uusilla kalvoilla. Tomit ja basarin saa kuitenkin kelvolliseksi vaikka vähän kehnommallakin setillä, peltejä ja virveliä harvemmin.

Totta. Suosittelen lämpimästi käytettyjen rumpujen etsimistä. Itse löysin juuri pari viikkoa sitten torilta itselleni Yamaha Stage Customit ja ovat kyllä todella hyvät rummut. Helpot virittää ja hyvät saundit saa irti. Tosin käytettyjen rumpujen etsiminen vie aikaa mutta säästät rahaa! :D
markkuliini
06.08.2008 21:56:48

... --- ... ---

S o s o?

Virhe! Tyhjä tai liian näppärä kirjoitus!
)90000milvuotsiija ja vaa mätiiä mikon ok. Valtaosa my asss. Rokkipoliisi rules.
Kailis
06.08.2008 22:16:50 (muokattu 06.08.2008 22:17:20)

S o s o?

Voi herrajumala, osaat tulkata Jupi-57:ää!!!
Jupi57
07.08.2008 13:41:40 (muokattu 07.08.2008 13:54:17)
Voi herrajumala, osaat tulkata Jupi-57:ää!!!

Onhan hän kanssasi harjoitellut "tulkkausta" muutamankin kerran, niin että minun tulkkaaminen
käy kuin luonnostaan.

... --- ... ---

S o s o?

Siinähän lukee S:O (... ---... ---)

Luotu alunperin samaisen mitan täyttämiseksi.

Ei vaan

Vastuullisena "viestin reserviläisenä" kerron totuuden:

Ensimmäinen vastaukseni oli tietysti laaja, paljon asiallisia perusteluja sisältävä opastus nuorelle rumpalille.
Aamulla päättelin koko kysymyksen olevan pilaa (trolli), koska nikki oli rekisteröitynyt toissapäivänä (170708) ja
deletoin tekstini vierekkäisillä piste ja väliviiva -nappuloilla.

Titari on ritari kuten armeijan käyneet tietävät, niinpä en sisällyttänyt mitään sähkötyslyhenteitä (QSO) tai muitakaan morsemerkkejä tai merkityksiä "ylipyyhintääni". Tietääkseni merkkijonollani ei ole mitään virallista vastinetta/merkitystä (Toivottavasti ei edes epävirallista).
Jos tästä tuli assosiaatio, niin laitan linkin miten SOS-hätäkutsu sähkötetään oikein.

http://commons.wikimedia.org/wiki/SOS
markkuliini
08.08.2008 00:16:47 (muokattu 08.08.2008 00:25:12)

Siinähän lukee S:O (... ---... ---)

Häh?! Kaikissa oli alunperin väli. En ymmärrä....

Tuota lainaustasihan sinä olit editoinut.

Edit:Aaa...taisit itsekin vain näppäröidä...? ;)
)90000milvuotsiija ja vaa mätiiä mikon ok. Valtaosa my asss. Rokkipoliisi rules.
Kailis
08.08.2008 05:53:15

Titari on ritari kuten armeijan käyneet tietävät

Ei saatana, ei mitään hajua. Nähtävästi onneksi, mielestäni.
Jupi57
08.08.2008 11:04:13
Edit:Aaa...taisit itsekin vain näppäröidä...? ;)

Ma-a-a-ali!
heikkijarvinen
10.08.2008 19:07:11
lukkoa ja bannia
Kailis
11.08.2008 00:08:39

lukkoa ja bannia

Miksi sä bannia haluat?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)