Aihe: Helsingin musiikkiliikkeet ja tuplaspedut
1
marko123
11.10.2008 22:57:32
Hei,

Olisin ostamassa ensimmäisiä tuplaspeduja toden teolla ja sydämellä.

Olen perehtynyt spedujen teknisiin ominaisuuksiin jo ehkäpä liiakseen, joten en tarvitse neuvoja minkälaisia kannattaa katsella-teen päätöksen oman testikokemuksen pohjalta.
Olen opiskelija/harrastelijasoittelija, enkä tähtää alan huipulle mutta olisi kivaa että speduja ei tartteis alkaa vaihtelee ja niiden jälleenmyyntiarvo säilyis.

Varteenotettavia malleje ovat

- taman iron cobrat (testaamatta)
- pearlin eliminatorit (testaamatta)
- dw:n 5000 (testaamatta)
- dw:n 7000 (halvin ja ainut mitä olen testannut. En löytänyt moitittavaa, tosin ei ole vertailukohtiakaan)

Eli missä liikkeissä Helsingissä pääsee konkreettisesti testaamaan lähinnä noita elluja ja ironeita?

Fazerilla ei taida olla muita kun jammuja ja musamaailmassa olen käynyt jo testaamassa dewareita.
hansakemanelius
11.10.2008 23:22:21

Hei,

Olisin ostamassa ensimmäisiä tuplaspeduja toden teolla ja sydämellä.

Olen perehtynyt spedujen teknisiin ominaisuuksiin jo ehkäpä liiakseen, joten en tarvitse neuvoja minkälaisia kannattaa katsella-teen päätöksen oman testikokemuksen pohjalta.
Olen opiskelija/harrastelijasoittelija, enkä tähtää alan huipulle mutta olisi kivaa että speduja ei tartteis alkaa vaihtelee ja niiden jälleenmyyntiarvo säilyis.

Varteenotettavia malleje ovat

- taman iron cobrat (testaamatta)
- pearlin eliminatorit (testaamatta)
- dw:n 5000 (testaamatta)
- dw:n 7000 (halvin ja ainut mitä olen testannut. En löytänyt moitittavaa, tosin ei ole vertailukohtiakaan)

Eli missä liikkeissä Helsingissä pääsee konkreettisesti testaamaan lähinnä noita elluja ja ironeita?

Fazerilla ei taida olla muita kun jammuja ja musamaailmassa olen käynyt jo testaamassa dewareita.

Levytukussa on ainakin Iron Cobrat esillä.
Hellakselta luulisin löytyvän Pearlin speduja, myös DLX näyttää myyvän aika paljon
Pearlin vehkeitä nykyisin.
Joo nej ....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)