marsu man 24.02.2009 12:53:56 | |
---|
Elikkäs arviointia, keskustelua, kehumisia, haukkumisia ja kaikkkea muuta Pearlin Vinnie Paul signature virvelistä. Itseä ihmetytti halpa hinta thomannilla..onhan virveli kuitenkin signature. No, olihan se pakko tilata. Mitä juutuubista oon kuunnellu soundeja niin aika möyheä peli niiden perusteella.. mutta teitdän mielipiteenne arvon rumpaliveljet ja-siskot. Keskustelua kiitos :D Jesus can help, he has one, he has messiah, in him you must belive!!!! |
Rumpukapulat 24.02.2009 13:10:28 (muokattu 24.02.2009 13:11:18) | |
---|
marsu man: Elikkäs arviointia, keskustelua, kehumisia, haukkumisia ja kaikkkea muuta Pearlin Vinnie Paul signature virvelistä. Itseä ihmetytti halpa hinta thomannilla..onhan virveli kuitenkin signature. No, olihan se pakko tilata. Mitä juutuubista oon kuunnellu soundeja niin aika möyheä peli niiden perusteella.. mutta teitdän mielipiteenne arvon rumpaliveljet ja-siskot. Keskustelua kiitos :D Halpa hinta johtuu siitä ettei Vinnie enää soita Pearleilla. Vaihto puljua. Tänä vuonna on tulossa uus satsi signaturevirveleitä uuden rumpuvalmistajan kautta. DDrum, ja suora linkki: http://www.ddrum.com/vinniepaulsigproducts.html EDiT: Niinjoo, koskaan en ole kyseisiin mööpeleihin koskenutkaan, ni siitä en osaa sit sanoa. |
J.Newkid 24.02.2009 15:59:16 | |
---|
Melkonen kattaus nimikkotuotteita =o Myyköhän noi sitten? Mut joo, Se PÖÖL Vinnie Paul snare on erittäin asiallinen Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
Epämuusikko 24.02.2009 21:12:02 (muokattu 24.02.2009 21:15:46) | |
---|
Pearl, tuo rumpujen Tama. En osaa sanoa yhtään mitään itse rummusta, mutta parin Pearlin sigun testaamisen perusteella kannattaa ajatella asiaa niin päin, että ostaisitko virvelin, jos se ei olisi esim. idolisi nimellä varustettu? Ainakin itsellä tuli semmoinen ehkä-ehkä ei-fiilis (mm. Virgil Donatin signature: korvat menee mutta soundia ei kuulu. MUNSTA). Ihan vain vertailun vuoksi jo useamman vuoden uskollisesti palvellut Pearl Sensitoneni: hinta ei paina, ja vikaa ei ole (eikä liiemmin karakteeriakaan, mutta se on toinen juttu). Kesy animaali. |
marsu man 24.02.2009 21:59:18 | |
---|
Syy miksi ostan tän virvelin ei oo se että olisin Vinnie Paul fani tai jotain...... Tarjous oli vaan niin älyttömän houkuttelevan halpa signature virvelistä :D Jesus can help, he has one, he has messiah, in him you must belive!!!! |
uiypph 24.02.2009 22:13:50 | |
---|
HUOM!!! Kyselkää paikallisilta musaliikkeiltä myös-vastalauseena töömannin hinnoiittelulle, samaa snarea saa Suomesta samaan hintaan´!!! OVH:sta huolimatta. Antakaa jo sen tömanin olla! |
hansakemanelius 24.02.2009 22:19:08 (muokattu 24.02.2009 22:20:30) | |
---|
uiypph: HUOM!!! Kyselkää paikallisilta musaliikkeiltä myös-vastalauseena töömannin hinnoiittelulle, samaa snarea saa Suomesta samaan hintaan!!! OVH:sta huolimatta. Antakaa jo sen tömanin olla! Näinhän se on, tsekkaa maahantuojan sivut: http://www.smi-music.com/product_info.php/cPath/24_28/products_id/288Kyllä tuo varmaan hintansa arvoinen peli on. Itse en ole juuri tuolla mallilla soittanut mutta esim. MMX(nyk. MMP) kestää hyvin vertailun muiden vastaavien virveleiden kanssa. Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Bacchus 24.02.2009 22:42:01 | |
---|
Edullinen, tuolla hinnalla hyvä ostos. Kerran soitellut kyseisellä virvelillä, ihan mukiinmenevä soundi. Itse ottaisin kärmeswrapin irti ja maalaisin/päällystäisin uudelleen. Pearldrummersforumilla oli joku suorittanut moisen operaation, matta musta sopi virveliin kuin kyykäärme pääkallon silmään. Joskus pitää keksiä vammaisia vertauskuvia. |
Kailis 24.02.2009 23:44:02 | |
---|
Onpahan ruma peli. Hintansa väärtti. |
dbringer 25.02.2009 09:50:39 | |
---|
|
arse 25.02.2009 10:34:43 | |
---|
Ois pitänyt kokeilla tätä kun olis musakauppakeikalla ollu mahdollisuus. Setillinen kantrijatsia Vinnie Paul -virvelillä! Harkitsin myös Joey Jordison -mallia. Sitten lopetin pelleilyn ja hain hyllystä soittopelin, eli Ian Paicen. Se on oikeesti hyvä. http://www.youtube.com/watch?v=FH5cK_qk_TE |
Kailis 25.02.2009 12:23:26 | |
---|
|
markkuliini 25.02.2009 12:26:49 | |
---|
Kailis: Ei niin. Noi "niitit" vielä viilais tylpiksi ni avot. Muuten se on about housut/keikka. Niin ja alasuojat on ihan pakolliset. Ei jumaleissön mitä hölmöläisten hommaa. XD Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Kailis 25.02.2009 14:09:47 | |
---|
Niin ja alasuojat on ihan pakolliset. Aurinkolasit ylä- ja alapäähän niin ei haittaa. |
marsu man 25.02.2009 20:49:06 (muokattu 25.02.2009 20:58:26) | |
---|
Onpahan ruma peli. Hintansa väärtti. no eiköhän toi oo henkilökohtainen mielipide...joten älkää ulvoko. :( mun mielestä toi ainakin on ihan komia peli......tääkin tosin vaan mun mielipide. Antakaa jo sen tömanin olla! tilasin muutakin kyllä....halvemmaks tuli noin. ikävää pilata vahingonilonne :D Jesus can help, he has one, he has messiah, in him you must belive!!!! |
hansakemanelius 25.02.2009 21:08:17 (muokattu 25.02.2009 21:08:49) | |
---|
marsu man: no eiköhän toi oo henkilökohtainen mielipide...joten älkää ulvoko. :( mun mielestä toi ainakin on ihan komia peli......tääkin tosin vaan mun mielipide. tilasin muutakin kyllä....halvemmaks tuli noin. ikävää pilata vahingonilonne :D Epäilen että olisit saanut halvemmalla ja nopeammin SMI-musicista. Eihän tuollaisen virvelin lähettäminen kahta kymppiä maksa Suomessa ja olisit varmaan jo viikonloppuna päässyt testaamaan....:) Twistkompilla pärjää pitkälle... |
sahkuifk 25.02.2009 22:02:14 | |
---|
arse: Ois pitänyt kokeilla tätä kun olis musakauppakeikalla ollu mahdollisuus. Setillinen kantrijatsia Vinnie Paul -virvelillä! Harkitsin myös Joey Jordison -mallia. Sitten lopetin pelleilyn ja hain hyllystä soittopelin, eli Ian Paicen. Se on oikeesti hyvä. Oon miettiny tota Paicetta, onko oikeenkin hyvä? Missähän pääsis tyypittään? Oli joku aika sitten Thomannilta loppu mutta nyt näkyy olevan ja hinta 299!! Häpeäkseni täytyy myöntää että ton voisi ostaa melkein tuon ulkonäön vuoksi, yksinkertaisen kaunis. http://www.thomann.de/fi/pearl_ip1465_snaredrum.htm Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen. |
Bacchus 25.02.2009 22:05:15 | |
---|
sahkuifk: Oon miettiny tota Paicetta, onko oikeenkin hyvä? Missähän pääsis tyypittään? Oli joku aika sitten Thomannilta loppu mutta nyt näkyy olevan ja hinta 299!! Häpeäkseni täytyy myöntää että ton voisi ostaa melkein tuon ulkonäön vuoksi, yksinkertaisen kaunis. http://www.thomann.de/fi/pearl_ip1465_snaredrum.htm Hyvä, yleispätevä teräsvirveli. Mieluummin kuitenkin etsisin Ludarin Supraphonicin, saattaa hyvinkin löytää 300 €:n hintaluokkaan. Uutta jos haluaa, niin Ian Paice Signature ei ole ollenkaan hassumpi vaihtoehto. Hyvin monipuolinen virveli. |
markkuliini 25.02.2009 22:09:27 | |
---|
sahkuifk: Oon miettiny tota Paicetta, onko oikeenkin hyvä? Missähän pääsis tyypittään? Oli joku aika sitten Thomannilta loppu mutta nyt näkyy olevan ja hinta 299!! Häpeäkseni täytyy myöntää että ton voisi ostaa melkein tuon ulkonäön vuoksi, yksinkertaisen kaunis. http://www.thomann.de/fi/pearl_ip1465_snaredrum.htm Hmm...oon muutamat treenit tuolla soittanut. Mun korvaan jotenkin kireän kuuloinen verrattuna saman kokoiseen supraan. Ei ollu oikein botnea. Ehdottomasti ostaisin Ludwigin. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
arse 25.02.2009 22:43:15 | |
---|
Ludarillahan mäkin kernaammin vetelisin, mutta ei silti ollut se Paice missään nimessä huono. Pikavirityksellä irtosi ihan perushyvät saundit. Ja jos joku tosiaan myy kolmella sadalla 6,5" Supraa, kertokaa ihmeessä mullekin. Ostan! http://www.youtube.com/watch?v=FH5cK_qk_TE |