Rumpu-Ali 15.02.2009 21:43:57 | |
---|
Mitä mieltä ootte? Mun mielestä chinan pitää olla just tuommoinen, räkäinen ja kohiseva. Monien suurvalmistajien chinat ovat mun makuun liian kirkassoundisia. Wuhaneissa hintakin on kohdallaan. Kommenttia. Häh??? |
Bumbarr 15.02.2009 22:18:46 | |
---|
Mitä mieltä ootte? Mun mielestä chinan pitää olla just tuommoinen, räkäinen ja kohiseva. Monien suurvalmistajien chinat ovat mun makuun liian kirkassoundisia. Wuhaneissa hintakin on kohdallaan. Kommenttia. Noinhan noista tupataan kai ajattelemaan.. Lähinnä on wuhaneilla tullu soitettua ja staqqeilla, joten ei vertailukohtia ole mulla. Toisaalta, yhdessäkään omassa setupissa ei kiinaa ole ollut. Mutta ajaneet tarkoituksensa, jos on tullut lyötyä. Kilpikonnat rockkaa! |
Ramiok 15.02.2009 23:13:05 | |
---|
Mitä mieltä ootte? Mun mielestä chinan pitää olla just tuommoinen, räkäinen ja kohiseva. Monien suurvalmistajien chinat ovat mun makuun liian kirkassoundisia. Wuhaneissa hintakin on kohdallaan. Kommenttia. Itelle ei nämä Wuhanin chinat ole ikinä kolahtanu. Tosin mulla on kokemusta vain 14" ja 16". Toi 16" oli ihan hirvee mutta 14" oli ihan hauska. |
south_of_heaven 15.02.2009 23:44:08 | |
---|
Mulla on tollanen kiina, tekee työnsä hyvin, tosin ehkä liiankin kovaäänisesti välillä muihin symbaaleihin nähden. Kannattaa aina valikoida se oma kappale eikä ostaa säkissä, niinkuin Staggejenkin kanssa. Guitars are like assholes; Everybody has one. |
Rockster 16.02.2009 09:08:41 | |
---|
Minäpän sanon, että Wuhanit ovat oikeastaan ainoita Chinoja, jotka ovat koskaan kolisseet. Rinnalla on ollut mm. Sabianin Paragon China, jonka hinnalla saa neljä vastaavaa Wuhania. Ja ei jäänyt setupiin tuo Paragon. Wuhanit ovat selkeästi kiinojen kunkkuja. Sopivan räkäisiä ja roskaisia. Muita en aio enää jatkossa käyttää :) "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Niq 16.02.2009 09:14:17 | |
---|
Niin, eikös kiinalainen china-pelti ole juuri se aito ja alkuperäinen, muut vaan on halpoja kopioita. :) "I have a cunning plan" -Baldrick |
kammio 16.02.2009 10:19:56 | |
---|
Eipä ole tullut parempaa chinaa vastaan kuin 20" Wuhani. Helvetin hieno ja räkäinen peli. Myös pienemmissä koissa on hauskoja tapauksia löytynyt. Staggin DH:t on kanssa mukavia chinoja, mutta oma valinta kohdistuu Wuhaniin. kassellaan syssymmällä |
Kailis 16.02.2009 15:18:08 | |
---|
Niin kuin todettu, kovasti ovat yksilöitä. Jos löytyy hyväsoundinen, seuraavaksi saa jännittää kauanko se kestää. Persoonallisia. |
Rockster 16.02.2009 15:21:16 | |
---|
Niin kuin todettu, kovasti ovat yksilöitä. Jos löytyy hyväsoundinen, seuraavaksi saa jännittää kauanko se kestää. Persoonallisia. Tämähän on täysin totta. Mutta huomasin ilokseni, että 20" Wuhani oli mennyt sorvausuran suuntaisesti rikki. Soundi vain parani :) "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
kincy 16.02.2009 15:50:16 | |
---|
Todellakin yksilöitä. Itellä 14" ja 18" chinat ja molemmissa loistosoundi. Kaverilla 16" china, karmea soundi ja toisella kaimalla 18" china, kesti kuukauden. Itselle ilmeisesti sattunut hyvät yksilöt, kestäneet jo kuukausi kaupalla. |
Kailis 16.02.2009 15:54:02 | |
---|
Todellakin yksilöitä. Itellä 14" ja 18" chinat ja molemmissa loistosoundi. Kaverilla 16" china, karmea soundi ja toisella kaimalla 18" china, kesti kuukauden. Itselle ilmeisesti sattunut hyvät yksilöt, kestäneet jo kuukausi kaupalla. Onneksi olkoon. Voivat kestää vielä ties kuinka kauan ja soundi vain paranee. |
Bobana 16.02.2009 18:05:57 | |
---|
12" ja 18" löytyy minulta ja molemmat on penaalista. Ihmeen kestäviä ovat kyllä vaikka olen piessyt niitä oikeen isän kädestä eroon pääsemisen toivossa. No, ei vaan. Kyllä niitä hätäpäissään käyttää mutta missään nimessä eivät ole hyviä. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
fish-eye 16.02.2009 19:30:08 | |
---|
Minulla räjähti heti 18 tuumainen, kun ostin sellaisen. Piti ihan tilata Hyvinkäälle ja ajattelin, että kait sieltä edes jonkinlainen tulee. Ihan paska. Muutenkin vähän turhan räkäinen saundi wuhaneissa mielestäni. Ei mitään musikaalisuutta... "Itse ton avatarin nähdessäni skippaan ko. henkilön puheet automaagisesti. Parempi niin." |
Ruutikallo 18.02.2009 18:33:56 | |
---|
Minulla räjähti heti 18 tuumainen, kun ostin sellaisen. Piti ihan tilata Hyvinkäälle ja ajattelin, että kait sieltä edes jonkinlainen tulee. Ihan paska. Muutenkin vähän turhan räkäinen saundi wuhaneissa mielestäni. Ei mitään musikaalisuutta... Chinat pysytelkööt muutenkin kiinassa =) Joo, mulla on aika röllötioloa ollut. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com |
jazzmies 18.02.2009 19:42:53 | |
---|
http://www.grapheine.com/bombaytv/bt.swf?code=32dbc83dce7fec0f0c50c548b44b9dbb |
seppo i 22.02.2009 12:09:02 | |
---|
fish-eye: Minulla räjähti heti 18 tuumainen, kun ostin sellaisen. Piti ihan tilata Hyvinkäälle ja ajattelin, että kait sieltä edes jonkinlainen tulee. Ihan paska. Muutenkin vähän turhan räkäinen saundi wuhaneissa mielestäni. Ei mitään musikaalisuutta... Oma 20" Wuhan on kestänyt jo yli 20 vuotta. Se ei tosin ole koko ajan käytössä, koska mulla on muitakin peltejä, joiden ääni on crashin ja kiinanpellin välimaastosta. Tuon räkäisen saundin musikaalisuus tai sen puute on makuasia, josta ei taida kannattaa väitellä. Jokainen kuulee omalla tavallaan sen pellin sopivuuden soitettavaan musiikkiin. Samasta syystä esim. Zildjianin kiinanpeltiosasto kuulostaa mun korviin enimmäkseen huonolta vitsiltä. Jos tuo oma Wuhan hajoaisi, niin löytäisin sitä muistuttavan kiinarin suht helposti esim. Istanbul Agopilta. Mutta tässä vaiheessa Wuhan on vielä setissä ainoana aitona kiinanpeltinä. |
Kailis 22.02.2009 23:10:53 | |
---|
Agopilla olis varmaan tosi ohuita chinoja. Ah! Mitenköhän kestää? |
seppo i 25.02.2009 21:49:20 | |
---|
Kailis, ei kai tällaiset keski-ikäiset ukot niitä kiinanpeltejä enää niin hakkaa, että ne soitosta hajoaa :D Kummipojalle hankittu 20" Agop Sultan china on soiton lisäksi kestänyt parikin ilmalentoa pikkuhevareiden tuulisella ulkoilmakeikalla. Reuna vääntyi (paper thin kun on), mutta sen sai taivuteltua aika hyvin takaisin. Hyvä-ääninen kiinanpelti edelleen, pehmeä ja kahiseeee.. |
Kailis 26.02.2009 01:41:34 (muokattu 26.02.2009 01:42:49) | |
---|
seppo i: Kailis, ei kai tällaiset keski-ikäiset ukot niitä kiinanpeltejä enää niin hakkaa, että ne soitosta hajoaa :D Kummipojalle hankittu 20" Agop Sultan china on soiton lisäksi kestänyt parikin ilmalentoa pikkuhevareiden tuulisella ulkoilmakeikalla. Reuna vääntyi (paper thin kun on), mutta sen sai taivuteltua aika hyvin takaisin. Hyvä-ääninen kiinanpelti edelleen, pehmeä ja kahiseeee.. No eipä kai =D Jotenkin vaan tuntuu että nimenomaan chinat olisi herkkiä menemään rikki. Johtuneeko profiilista? Tai siis mulla meni se yksi bosphorus, joka meni takuuseen. Muuta en olekkaan rikkonut miesmuistiin. Agop Sultan paper thin sounds good even in paper =D |
seppo i 26.02.2009 17:14:05 | |
---|
Yepp, so it does, definitely :P Voi tosiaan olla, että kiinareiden profiili tekee niistä herkempiä hajoamaan. Kumminkin päin soitettuna niistä löytyy heikko kohta. Lisäksi esim. mun Wuhan (vaikka muuten ihan kelpo kiinanpelliksi onkin) on aika vahvasti epätasapainossa. Se asettuu telineen nokassa mielellään aina samaan asentoon. Ja se yläosa sitten on oikein paperthinpaperthin... |