iekku84 19.08.2009 21:38:18 | |
---|
Mitä moitittavaa on kyseisessä halvahkossa häkkyrässä? Onko se niin surkea oikesti mitä olen ymmärtänyt. Siis jotain tyyppivikaa tai muuta mitä? Ainakin osia tuohon tuntuisi olevan tarjolla no eihän se kovin moderni ole mut ajaako se asiansa vai voidaanko verrata jo milleniumiin? Ja miten menee jos joskus on 2xbasarilla? Nyt tarvitsen tietoa kenellä on tai on ollut kyseisenlainen viritys. Kiitosta jo etukäteen. Mie taas! |
moderndrummer88 19.08.2009 22:03:50 | |
---|
Mulla oli pari vuotta, oikein toimiva kapine, tosi tukeva ja suht helppo roudailla, enkä ole mistään kuullut, että olisi ollut mitään vikoja. Saahan sen kahdellekkin basarille taipumaan, kun laittaa sen haikkapuolen puoliskon basarin yli... Relaxin' At Camarillo... |
iekku84 19.08.2009 22:41:20 | |
---|
Kysely kun olen kuullut sivukorvalla et porukka ei ole tykänny. Niin arvelin kysellä täältä kun täällä on paljon käyttäjiä niin on myös oikeita kokemuksia eikä mummin kummin kaimalta kuultuja. Mie taas! |
SteveHarris 19.08.2009 22:55:12 | |
---|
mulla kai pari vuotta ollut, ei moitittavaa tosin pitää ostaa yks sivu lisää siihen mut seki o vaa 50e , ainoo moitittava ois ettei oo korkeussäätöä ja et iconi on ni pirun paljo makeempi :D http://www.studiomjau.com/ |
JanneO 19.08.2009 23:30:32 | |
---|
Hinta/laatusuhteeltaan paras räkki. Ei ongelmia sinänsä käytössä. Jos miinuksia katsoo, niin roudauksen ajaksi purkaminen on veemäinen hommeli. Tosin itsellä kun tuo oli, niin taittelin vain "paketin" kasaan ja roudasin kokonaisena. Eli vie roudatessa tilaa. Toinen miinus on se, että korkeus ei ole säädettävissä, mutta ainakin mulla toimi tuplasetissä ja 22" basareitten kanssa vielä ihan hyvin. |
hollmi-5 19.08.2009 23:42:56 | |
---|
Katselin noita topikin aloittajan omia kuvia: Et sinä tarvitse räkkiä. Unohda moiset... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Påskägg 20.08.2009 09:04:54 | |
---|
hollmi-5: Katselin noita topikin aloittajan omia kuvia: Et sinä tarvitse räkkiä. Unohda moiset... Eihän nyt pari kuvaa kerro koko totuutta ;) ja saattaahan hän olla hommaamassa myös lisää/uusia rumpuloita. RETRIBUTION! |
iekku84 20.08.2009 12:39:12 | |
---|
Juu siis tarkoituksena on keräillä rumpuja pikkuhiljaa, peltejä, osia ja sen sellaista. Ei tuo setti räkkiä tarvitse mut jossain vaiheessa jos sais tarpeeksi tavaraa hommattua. Siksi räkistä kyselin kun ehkä on tuloillaan kaupan eräs huokea kyseinen niin jos sen uskaltaisi ostaa jemmaan. Mut ilmeisesti tuo on asia tavaraa eli uskaltaa tehdä kauppaa jahka se tulee kaupan. Tuo korkeus säätö on liian hiplettä minulle. Mie taas! |
Pearlman 22.08.2009 12:20:20 | |
---|
Olen omistanut tuon, ja mielestäni hyvä räkki jos ajatellaan hinta/laatu-suhdetta. Plussana että kevyt roudata ja halpa. Miinuksena korkeussäädön puuttuminen, mutta se ei ollut ainakaan minulle ongelma. Minulla oli kiinni siinä parhaillaan 5 tomia ja 7-8 symbaalia + kaikenmaailman killuttimia, ja hyvin kesti. Alle mahtuu 24" bassarikin. Myin myöhemmin ko räkin pois, koska pienensin settiäni. |
markkuliini 23.08.2009 03:27:55 | |
---|
Pearlman: Minulla oli kiinni siinä parhaillaan 5 tomia ja 7-8 symbaalia + kaikenmaailman killuttimia, ja hyvin kesti. Oho! Entä paljonko oli kiinni enimmillään? :) "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
moderndrummer88 23.08.2009 10:06:15 | |
---|
markkuliini: Oho! Entä paljonko oli kiinni enimmillään? :) Noni, kukas se on tällä kertaa nipottamassa :D Relaxin' At Camarillo... |
markkuliini 23.08.2009 10:36:40 (muokattu 23.08.2009 10:37:50) | |
---|
moderndrummer88: Noni, kukas se on tällä kertaa nipottamassa :D Ei oo nipotusta, vaan hauskaa huumoria. Kivasti hauskaa. Terävää mutta hauskaa. Kivasti. Edit: Ei kun vastasin väärin. Oikea vastaus on: SINÄ! :D "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Pearlman 23.08.2009 14:52:28 | |
---|
markkuliini: Oho! Entä paljonko oli kiinni enimmillään? :) Auton talvirenkaat, kolome maskottia, sikspäkki sekä kuusenkoristeita edellisten lisäksi =0) |
iekku84 27.08.2009 13:18:07 | |
---|
no sehän on sit ollu ihan asia kattaus=) Mie taas! |