Aihe: Ziljdian
1 2
marchangel Miquel
16.08.2009 12:08:20
Mitä tämä tarkoittaa? Tekstien mukaan täsmälleen sama symbaalisetti, mutta toisessa yks crashi enemmän ja hintaa 100e vähemmän.

http://www.thomann.de/fi/zildjian_avedis_professional_pro_set.htm

ja kalliimpii:

http://www.thomann.de/fi/zildjian_avedis_professional_cymbal_set.htm

Ovatko nää samat setit, vai jäikö multa jotain huomaamatta?
mitä täällä tapahtuu?
iekku84
16.08.2009 12:44:43
Sama setti mut halvemmassa viel kaupanpäälle 18"crash.
Thomanilla on ainä välillä ihme kamppanioita!
Osta ihmeessä et muualta saa näin edullisesti!
Mie taas!
marchangel Miquel
16.08.2009 12:51:36
Joo, sitä minäkin ajattelin että kyllä nuo pitää ostaa. Symbaalihankinnat olisi kuitenkin edessä pian ja kun näin halvalla saa niin huh huh.

Kiitos nopeasta vastauksesta.

Tässä puussa voidaan muutenkin spekuloida thomannin toimia :D
mitä täällä tapahtuu?
iekku84
16.08.2009 13:02:20
Toisiaan tuohon rahaan käytettynäkin on vaikea tuollaista kattausta saada niin ja pussikin tulee kaupantekijäisiksi.
Itsekkin tekisin kaupat mut raha on katoavaista niin ei se kaikkeen riitä.
Saa tehdä töitä jos mieli etsiä halvempi laatupaketti.
Mie taas!
marchangel Miquel
16.08.2009 15:13:21
iekku84: Toisiaan tuohon rahaan käytettynäkin on vaikea tuollaista kattausta saada niin ja pussikin tulee kaupantekijäisiksi.

Niin, mutta mistähän tällainen hinnanlasku johtuu? Onkohan tämä taas semmonen tempaus niin kuin viime vuonna kun Avediksen paketti intaa laskettiin 200e?
Vai eivätkö 18" crashit myy?
mitä täällä tapahtuu?
Nolte
16.08.2009 15:37:54
mikuli123: Niin, mutta mistähän tällainen hinnanlasku johtuu? Onkohan tämä taas semmonen tempaus niin kuin viime vuonna kun Avediksen paketti intaa laskettiin 200e?
Vai eivätkö 18" crashit myy?

Ainahan kaupoilla on erikoistarjouksia, niin T-kaupallakin. Syitä voi olla moniakin, mutta turha niitä on miettiä, ostaa vaan.
marchangel Miquel
16.08.2009 15:56:57
Nolte: Ainahan kaupoilla on erikoistarjouksia, niin T-kaupallakin. Syitä voi olla moniakin, mutta turha niitä on miettiä, ostaa vaan.

Oikea asenne :D
mitä täällä tapahtuu?
Kailis
16.08.2009 16:21:39

Mä ostaisin ton suppeamman ja kalliimman setin. Voi sit laajentaa myöhemmin.
Totta puhuen on hiivatin hyvä perussetti tuo. Kandee äkkiä tempasta, ei mee rahat hukkaan.
Rumpu-Ali
16.08.2009 17:04:23
Itse tilasin tuollaiset kuukausi sitten, mutta tuote loppui kesken. Nyt ne on näköjään saanut niitä lisää, mutta hinta on edelleen sama.
Itse odotin tuon hinnan olevan vain yhden erän kamppanjahinta. Mikähän idea tässäkin nyt on takana? Ei ne tuolla hinnalla itse mitään ainakaan tienaa. No, ihan sama mulle, sainpahan laatusymbaalit törkeän halvalla...
rumpali, mutta henkisesti basisti
iekku84
16.08.2009 17:47:11
Niinpä! Siis mitä väliä jos toinen haluaa myydä ilman katetta niin sillon se menee sillä sehän on meidän käyttäjien etu=)
No toisaalta jospa ne on laskeneet sen varaan et myös samassa tilauksessa lähtee muutakin tai tiedä noista sakemanneista jos ne hyvittää polttamaansa rovaniemeä=) No huono vitsi tiedän sen itsekkin joten annetaan olla. Skipatkaa ohi jos loukkasin jotakuta.
Mie taas!
marchangel Miquel
16.08.2009 18:07:00
iekku84: Niinpä! Siis mitä väliä jos toinen haluaa myydä ilman katetta niin sillon se menee sillä sehän on meidän käyttäjien etu=)
No toisaalta jospa ne on laskeneet sen varaan et myös samassa tilauksessa lähtee muutakin tai tiedä noista sakemanneista jos ne hyvittää polttamaansa rovaniemeä=) No huono vitsi tiedän sen itsekkin joten annetaan olla. Skipatkaa ohi jos loukkasin jotakuta.

Plussaa! Natsien vastustaminen on oikein! Eiköhän aleta vielä arvostelemaan Suomen 1930-40 -lukujen hallintoa. :D

Offtopic
mitä täällä tapahtuu?
marchangel Miquel
16.08.2009 18:07:41
Kailis: Mä ostaisin ton suppeamman ja kalliimman setin. Voi sit laajentaa myöhemmin.
Totta puhuen on hiivatin hyvä perussetti tuo. Kandee äkkiä tempasta, ei mee rahat hukkaan.

Siis eikö ne olekaan sama symbaalisetti? Tuosta saa sellaisen kuvan.
mitä täällä tapahtuu?
Antti1997
16.08.2009 20:03:48
mikuli123: Siis eikö ne olekaan sama symbaalisetti? Tuosta saa sellaisen kuvan.

On ne. Tuo Kailis on sellainen huumorimies.
Show me your genitals.
marchangel Miquel
16.08.2009 20:23:25
Antti1987: On ne. Tuo Kailis on sellainen huumorimies.

Sitä on vaikea olla huomaamatta. Mutta puhuuhan se välillä asiaakin. Taitaa tuollainen silmitön alkoholinkäyttä viedä välillä Kailiksenkin asialinjalle. :D
mitä täällä tapahtuu?
iekku84
16.08.2009 20:24:41
jos nyt sitten ruetaan viel hallintoa arvostelemaan heh. no jos annetaan noiden juttujen olla vanhainkodeissa ne on viellä nykypäivää.
Ois tuossa nykyisessäkin vähän spekuloitavaa. eiköhän pistetä oma puolue kasaan ihan tältä istumalta ja puhuta shaissea päivät pitkät. niin ja ne soittimien hinnat ei varmaan niillä palkoilla päätähuimaa...
Jeps mut itse ostaisin noi pellit jos olisi ostoslistalla nyt.
Mie taas!
marchangel Miquel
16.08.2009 20:49:24
Joo, ne hyvin hyvin luultavasti menevät tilaukseen huomenna. Mukaan pitää tilata vielä kaikkea kivaa härpäkettä, cowbelli ja tamburiini ja ständi.

Ja ohoh nytpä ollaan jo tilaamassa +750€. Perikatoon mennään:D
mitä täällä tapahtuu?
markkuliini
16.08.2009 21:19:21

mikuli123: Joo, ne hyvin hyvin luultavasti menevät tilaukseen huomenna. Mukaan pitää tilata vielä kaikkea kivaa härpäkettä, cowbelli ja tamburiini ja ständi.

Ja ohoh nytpä ollaan jo tilaamassa +750€. Perikatoon mennään:D

Näin ne "sisäänveto-artikkelit" toimii. :)
Esim.sixpack 5€, ja kassalla huomaa ostaneensa lisäksi sipsejä, litran maitoa, maksamakkaraa, purkkaa, Avotakan ja Jallun.
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani."
Rumpukapulat
16.08.2009 22:00:06

markkuliini: Näin ne "sisäänveto-artikkelit" toimii. :)
Esim.sixpack 5€, ja kassalla huomaa ostaneensa lisäksi sipsejä, litran maitoa, maksamakkaraa, purkkaa, Avotakan ja Jallun.

True, so true. Miksi tyytyä yhteen?
Olli.M
16.08.2009 22:29:21
Rumpu-Ali: Itse tilasin tuollaiset kuukausi sitten, mutta tuote loppui kesken. Nyt ne on näköjään saanut niitä lisää.

Samba. Huomenna tai ylihuomenna pitäisi saapua.
Tarkoitus olis saada fyrkkaa ja persettä.
Kailis
16.08.2009 22:52:36 (muokattu 16.08.2009 22:56:01)

mikuli123: Sitä on vaikea olla huomaamatta. Mutta puhuuhan se välillä asiaakin. Taitaa tuollainen silmitön alkoholinkäyttä viedä välillä Kailiksenkin asialinjalle. :D

No. Toisesta puuttuu 18" crash joka irtokamana maksaa 235 euroa. Toisaalta samainen setti on about 90 euroa kalliimpi. Erotus = 320. Onhan se aikamoinen alennus.
Ja mun alkoholinkäyttö ei ole kovin silmitöntä (n. kerran viikossa eikä tiukkaa) mutta tulosta syntyy. Siis täällä. Läheskään aina en kirjoittele jurrissa vaikka kellonajoista niin vois päätelläkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)