Aihe: Puomiteline, jonka keskimmäisen putken halkaisija 25,4 mm?
1
Kesukka
21.04.2010 16:11:37
Mitä puomillisia symbaalitelineitä löytyy, joissa on jonkun putken halkaisija 25,4 mm?
Mielellään kolmiosainen varsi, joista keskimmäisen putken halkaisija on 25,4 mm.

Onko esim. Taman Roadpro HC73BWN:ssa keskimmäisen putken halkaisija juuri tuo 25,4 mm? http://www.tamadrum.co.jp/world/distributors/frame_finland.html
"today's music ain't got the same soul I like that old time rock'n'roll"
Ruutikallo
21.04.2010 18:23:15
Kesukka: Mitä puomillisia symbaalitelineitä löytyy, joissa on jonkun putken halkaisija 25,4 mm?
Mielellään kolmiosainen varsi, joista keskimmäisen putken halkaisija on 25,4 mm.

Onko esim. Taman Roadpro HC73BWN:ssa keskimmäisen putken halkaisija juuri tuo 25,4 mm? http://www.tamadrum.co.jp/world/distributors/frame_finland.html

= 1" Virhe! Tyhjä tai liian tuumamitoitettu kirjoitus!
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
Kailis
22.04.2010 00:04:16

henydrum: = 1" Virhe! Tyhjä tai liian tuumamitoitettu kirjoitus!

Sun kirjoitus oli mun näytöllä 3,58"
Bobana
22.04.2010 00:09:50
Kailis: Sun kirjoitus oli mun näytöllä 3,58"

Eiss....

(näkee kuinka Kailis asettaa senttimetri-viivottimen näytölle jonka jälkeen pikainen googlaus tulokseksi)

: D
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Ruutikallo
22.04.2010 06:13:31
Bobana: Eiss....

(näkee kuinka Kailis asettaa senttimetri-viivottimen näytölle jonka jälkeen pikainen googlaus tulokseksi)

: D

RÖh-röh =D
Mutta mikä on kirjoituksen sisältö ja voisiko sen mitata gallonoissa?
(Mieluiten brittien)
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
Kesukka
22.04.2010 19:45:40
No joo, tämä oli itse asiassa kokeilu siitä, että alkaako paskanjauhanta heti vai muutaman asiallisen vastauksen jälkeen.

Lyötiin kaverin kanssa vetoa asiasta, minä olin sitä mieltä että lätinä alkaa heti ja kaveri oli sitä mieltä, että muutama asiallinen vastaus tulee alkuun.

Niin siinä sitten kävi, että minä voitin sen tuopillisen olutta. Jury oli asiasta yksimielinen.
moderndrummer88
22.04.2010 19:49:48
Kesukka:
Niin siinä sitten kävi, että minä voitin sen tuopillisen olutta. Jury oli asiasta yksimielinen.

No sittenhän kaikki on hyvin.
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Kailis
22.04.2010 19:50:16 (muokattu 22.04.2010 19:50:34)

Eli paskanjauhantaa aloituspostauksesta lähtien. Olet kaikille velkaa tuopin. Jury oli asiasta yksimielinen.
hansakemanelius
22.04.2010 20:07:20

Kailis: Eli paskanjauhantaa aloituspostauksesta lähtien. Olet kaikille velkaa tuopin. Jury oli asiasta yksimielinen.

Mutta Kailikselle vaan pilsneriä, muuten karkaa hepo valjaista taas.....
Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle.
Kesukka
22.04.2010 20:07:31
Kailis: Eli paskanjauhantaa aloituspostauksesta lähtien. Olet kaikille velkaa tuopin. Jury oli asiasta yksimielinen.

Ei se nyt ihan paskanjauhantaa ollut kun näin niin kovan vaivan, että mittasin yhdestä telineestäni tuon mitan.

Olin kyllä eilen varma, että Kailis on nopein vastaaja, mutta olet hidastunut selvästi.
Kailis
22.04.2010 20:24:08

Kesukka: Ei se nyt ihan paskanjauhantaa ollut kun näin niin kovan vaivan, että mittasin yhdestä telineestäni tuon mitan.

Olin kyllä eilen varma, että Kailis on nopein vastaaja, mutta olet hidastunut selvästi.

Hämäläisen äitini geeniperimä valtaa alaa, eikä ikäkään tule yksin. Ehkä pikkuhiljaa pohjalaisen isäni puolelta tulevat parhaat puolet, jurottaminen ja kurmoottaminen, tulevat esille. Sitä odotellessa =D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)