Aihe: sabian b8 mielipiteitä??
1
sonor36
04.05.2011 18:12:57
omasta mielestä kuulostaa hyvältä hintaisikseen.

Huom! tämä on oma mielipiteeni
Velli
04.05.2011 18:20:10
Mun mielestä tuo sarja kuulostaa huonolta joka aspektilla. Sabian XS sen sijaan on hyvä budjettiluokan sarja. Eivät ne korkeinta laatua ole, mutta erittäin hyviä hintaansa nähden ne kuitenkin ovat. XS:iä suosittelen kaikille, joilla ei ole varaa "kunnon" pelteihin. Itsellänikin on yksi kattaus noita ns. varapelteinä, joita voi antaa oppilaidenkin soittaa.

edit. Yksittäin ostettuna eivät ole kannattava sijoitus, mutta tämä paketti on erittäin sopivan hintainen:

http://www.musiikkikullas.fi/produc … th=127_170_365&products_id=5931
jii69
04.05.2011 18:37:42
No jos omasta mielestä kuulostaa hyvältä, niin miksi et osta? Kenen mielestä ne sitten pitäisi kuulostaa hyvälle.
Velli
04.05.2011 18:39:17
jii69: No jos omasta mielestä kuulostaa hyvältä, niin miksi et osta? Kenen mielestä ne sitten pitäisi kuulostaa hyvälle.

Tämä on hyvä pointti.
Hakki
04.05.2011 18:52:37
Velli: Tämä on hyvä pointti.

Pointti, joka menee täällä hirvein usein monelta ohi. Olkoonkin, että ovat monella tasolla oikeassa sanoessaan että säästäkää ja ostakaa yks kerrallaan käytettynä. Se mikä menee väärin on se, että joskus sitä pitää vaan saada täys kattaus vähän halvemmalla jotta pääsee soittamaan, ja siinä ei hirveästi tee mieli odotella settiin crashia ja ridea kun hyvät haitsut löyty tuurilla, mut muita ei sitten olekkaan just tarjolla.

Sitä varten on nää beekasit ja XS:t ja PSTt ja kumppanit. Kyllä se siitä, myöhemmin jengi sitten hifisteleekin muiden joukossa vintake-pre-serial-maahandauhattujen kookustomien kanssa hyvässä seurassa. ;)

Itse topikkiin: käyhän B8:sit alkuun. Mulla on omakohtaista kokemusta ainoastaan yhdestä vanhasta B8-ridestä, joka olikin itse asiassa ihan ok. Kaveri käytti keikkaridenä ihan isommillakin keikoilla.
while(true) {play(metal);} | Kaikki tänään päättyy...
sonor36
04.05.2011 19:28:31
mielestäni b8 voitta kaikki pst kamat ja zildjianin zbt:t

kummistakin on kokemusta

Kiitos kaikile mielipiteistä
tcitc
04.05.2011 20:26:18
sonor36: mielestäni b8 voitta kaikki pst kamat ja zildjianin zbt:t

kummistakin on kokemusta

Kiitos kaikile mielipiteistä

Tämä on hyvä ketju. Kiitos kaikille jo etukäteen.
Amateurs built Titanic, professionals built the ark.
Nottis
04.05.2011 20:41:15
Ki-tois. Ne kaks muuta ketjua oli kans etukäteen hyviä, mutta tartteeko näitä kaikkia..? :/
sonor36
04.05.2011 20:55:01
eihän siitä varmaan kelleen haittaa ole
moderndrummer88
04.05.2011 22:06:36
Montako ketjua tarviit komppaamaan ihmisiä noita sun B8-ostoksia? Osta pois jos siltä tuntuu, vaikka ei täällä niitä suositellakkaan....
hollmi-5
05.05.2011 09:33:40
sonor36: omasta mielestä kuulostaa hyvältä hintaisikseen.

Huom! tämä on oma mielipiteeni

Kannattaako ostaa, jos samaan hintaan saa oikeastikin hyviä symbaaleja käytettynä? Pannaan settiin joku pro pelti ja sitten B8, niin jossain vaiheessa korva alkaa kuulemaan ne erotkin.

Huom! Tämä on oma mielipiteeni ;) Onko kolme keskustelua tästä tarpeen?
Soundit, piuhat ja kajarit.
Sa(n)kari
05.05.2011 09:37:53
Pittää olla miljuuna peltiä koska jordisonportnoy yms. Omat kokemukset b8 on että ovat hirveitä kilinkolin läpyköitä.
Mitä tarkoittaa akustiikka ? -Huono onni.
Vallu-Veke
05.05.2011 10:53:09 (muokattu 05.05.2011 11:03:29)
moderndrummer88: Montako ketjua tarviit komppaamaan ihmisiä noita sun B8-ostoksia?

3 kpl ketjuja tarvitaan, jos oikein laskin. Se näyttää olevan riittävä määrä ;)

Mutta itse vastaukseen. Ostaisin yhden crash/riden ja hihattimen. Laatusellaiset.

Esim. mun oma 18"avedis crash menee myös ridestä. On ridenä
tuhannesti parempi kuin halvat viralliset ridet.

E: Tuossapa olis just hyvä ja tähän sitten hihattimet vain metsästykseen:

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=519559

Jos ei hihatinta käytettynä löydy budjettiin, niin ostaisin staggin Sh-sarjan hihattimet siihen ensi hätään, niin ei tartte ihan hirveenä hävetä rumpukamojaan ja korvatkin säilyy ehjänä pidempään :)
Epämuusikko
05.05.2011 11:17:53 (muokattu 05.05.2011 11:19:01)
jii69: No jos omasta mielestä kuulostaa hyvältä, niin miksi et osta? Kenen mielestä ne sitten pitäisi kuulostaa hyvälle.

Jos ei erota B8:a oikeasti hyvästä symbaalista, niin:

-ostaa poijes
tai
-kehittää korvaansa siihen suuntaan, millaista mekkalaa symbaaleista kannattaa tulla ja millaista ei. Toisaalta, jos on niin maailmanluokan tatsi että saa B8:t kuulostamaan jumalaiselta helinältä niin ei ole minulta pois.

e: olen myös Hollmiksen kanssa samaa mieltä. vau. + PST:t nyt onkin ihan perseestä.
6-stroke troll.
joonama
05.05.2011 12:43:49

Tässä ei B8 haittaa ollenkaan:
http://www.youtube.com/watch?v=g6U4wdrQhz4

Täytyy seuraavaan Thomann-tilaukseen laittaa tommoset korkkarit, saisin vedettyä yhtä funkisti!
Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)