vincent 14.07.2005 19:56:55 | |
---|
siis kuka? haiskahtaa vähän salanimeltä.. hevi määrää... ...mutta ketä? |
Lux 15.07.2005 13:06:37 | |
---|
siis kuka? haiskahtaa vähän salanimeltä.. Englantilais-suomalainen laulaja-lauluntekijä, nimi on ihan oma ja oikea. John on mainio ja sympaattinen heppu, jolla on hieno laulusoundi ja kauniita melodisia biisejä. Olen kuullut monta kertaa akustisesti soolona ja joskus vuosia sitten bändinkin kanssa. Nyt en ole mieheen hetkeen törmännyt. Toivottavasti olisi taas bändi kasassa. Jos jotain koulukuntaa pitäisi luokitella, niin sanoisin, että Jeff Buckleyn musasta pitävät varmasti viihtyvät Johnin keikalla. vapaus veljeys vandalismi |
män 17.07.2005 21:13:14 | |
---|
Joo, ihan oikea ihminen. Julkaisee elokuussa debyyttinsä. Tsekkaa: http://www.suomenmusiikki.fi/ Olen kuullut tulevalta albumilta pari biisiä ja erittäin herkkää ja kaunista. En yleensä kiinnitä huomiota lyriikoihin, mutta tämä pysähdytti. Suosittelen! |
Tsugu Way 22.09.2005 01:31:10 | |
---|
Oon pari-kolme viikkoa kuunnellut sitä Joki-levyä nyt melkoisen ahkerasti. Kyllä on täyden viiden tähden levy! Kaunista ja intiimiä. Suomen Nick Drake! |
Heavy Metal Machine 22.09.2005 09:54:59 | |
---|
Oon pari-kolme viikkoa kuunnellut sitä Joki-levyä nyt melkoisen ahkerasti. Kyllä on täyden viiden tähden levy! Kaunista ja intiimiä. Suomen Nick Drake! Samoilla linjoilla ollaan. Levy on hieno kokonaisuus joka säväyttää... Se haitari niissä biiseissä on todella makeen kuuloinen... Lisää tätä. halki vainion viljan, valojen luo, liljan luo |
KädetönRumpali 22.09.2005 11:26:27 | |
---|
Yhden biisin olen kuullut ja eihän tuo yhtään hassummalta kuulostanut... En viitsi halkoa hiuksia, siitä saa vain kaksihaaraisia. S.T. #4 |
zekeode 02.10.2005 21:01:41 | |
---|
Levy kerää huikeita arvosteluja, mutta missäs tätä levyä pääsisi kuuntelemaan? Eikö Suomalaisille levyille ole nettikauppaa jossa voisi sampleja kuunnella? Lähin levykauppa on 30km päässä, enkä omista autoa... |
Tupuna 03.10.2005 15:01:13 | |
---|
Levy on mielestäni ok, jos sattuu tykkäämään tällaisesta Ville Leinos -tyylisestä, romanttisesta & akustisesta meiningistä. Itse en levyltä mitään erityisiä koukkuja ole havainnut, mutta herkkänä tuotoksena aivan hyvää omassa tyylilajissaan. Kyllä tätä nyt joskus kuuntelee. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |