Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Lukittu  |  Aihe: Kuha.:n uusi levy.
1
sepeli
16.02.2005 13:38:51 (muokattu 16.02.2005 13:41:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tätä olen odottanut!
 
Gashopper julkaisee perjantaina 4.3.2005 Kuha.-yhtyeen kolmannen albumin Telekineettinen testilaboratorio.
 
Levy sisältää edeltäjänsä (Hei, täältä tulee Kuha.) tapaan kolme toisistaan poikkeavaa erillistä musiikillista sarjaa, Digitaalinen Kuha., Analoginen Kuha. ja Soviet Kuha. Albumilta myös julkaistaan promosingle Painileiri helmikuussa.
 
http://www.kuha.fi
 
EDIT: Niin ja julkaisukeikkahan on Kometan kanssa eli 5.3. Ravintola Dubrovnikissa Helsingissä.
 
I sure could use a vacation from this bullshit three ring circus sideshow of freaks | IMIK #22
BV2
16.02.2005 20:31:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ja täysipainoisin Kuha.-levy muuten onkin!
 
aktka
07.03.2005 14:51:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä, jokos joku on saanut levyn kuunteluunsa? Lisää tietoa, kiitos!
 
Lauantain keikka oli mielestäni hyvä.
 
Beowulf
07.03.2005 17:34:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai kauheeta. Pakko olisi yrittää hankkia tuo. Mutta kun olisi NIIN PALJON muitakin.
 
*Ei hyvää päivää*
aktka
10.03.2005 20:25:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No nyt sitä saa, ainakin Tunnelin Levystä (Hki), 20,90 euroa....
 
Planetist
22.03.2005 18:04:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään ostin, hyvin rokkaa, melkoista heviä.
 
On kaunista
Olla olemassa.
Pastilli?
Eddie
16.04.2005 23:51:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mureke, mureke, lihaisa mureke!
 
Hahaa, löytyihän täältä Kuha aiheinen keskustelukin. Yhtään levyä en ole ostanut mutta olen kuullut muutaman biisin, jotka on ollut ihan uniikkia kamaa. Esim. toi Mureke-biisi on silkkaa neroutta alun häiriytyneineen viuluriffeineen. Se riffi on kuin jonkun autistisen lapsineron säveltämä.
 
Nyt mä päätin, että tutustun bändiin ihan toden teolla. On pitkään aikaa jo kiinnostanut mutten ole saanut aikaiseksi.
 
Mitä levyä ensimmäiseksi hankitaan? Mieluitin sitä kaikkein oudointa kamaa. :)
 
lxi
17.04.2005 12:08:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä levyä ensimmäiseksi hankitaan? Mieluitin sitä kaikkein oudointa kamaa. :)
 
Ainakin voin suositella majesteettista 25-minuuttista eeposta Kalifi myy mustaa valoa. Bändi jakeli sitä nettisivuillaankin joskus ilmaiseksi, vieläkinköhän?
 
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
kuunneltua
lapio
17.04.2005 12:33:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainakin voin suositella majesteettista 25-minuuttista eeposta Kalifi myy mustaa valoa. Bändi jakeli sitä nettisivuillaankin joskus ilmaiseksi, vieläkinköhän?
 
Tässä viime viikolla latasin sen. Eli on se mitä ilmeisimmin vielä siellä. On muuten mitä mainioin kappale.
 
"I refuse to play your Chinese food mind games!" . Pasin seikkailut.
Aerodactev
17.04.2005 14:49:49 (muokattu 17.04.2005 14:50:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainakin voin suositella majesteettista 25-minuuttista eeposta Kalifi myy mustaa valoa. Bändi jakeli sitä nettisivuillaankin joskus ilmaiseksi, vieläkinköhän?
 
http://www.kuhamusiikki.fi/tursas/m … es/kuha_kalifi_myy_mustaa_valoa.php
(Jos selaimesi yrittää tallentaa tiedostoa .PHP päätteellä, vaihda päätteeksi .MP3)
 
Long = progressive = good
Eddie
17.04.2005 15:16:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.kuhamusiikki.fi/tursas/m … es/kuha_kalifi_myy_mustaa_valoa.php
(Jos selaimesi yrittää tallentaa tiedostoa .PHP päätteellä, vaihda päätteeksi .MP3)

 
Lähti imutukseen. Kuulostaa ihan jumalaiselta. Tällaista musiikin pitää olla.
 
Onks teillä kellään muuten yhtään kokonaista levyä hankittuna? Ajattelin tilata ton Kuhakeisarin palatsissa -levyn. Siinä on mulle monia klassikkobiisejä .
 
sepeli
18.04.2005 14:40:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onks teillä kellään muuten yhtään kokonaista levyä hankittuna? Ajattelin tilata ton Kuhakeisarin palatsissa -levyn. Siinä on mulle monia klassikkobiisejä .
 
Itseltäni löytyy kaikki. Tai no, tunnustan että en ole tuota uusinta vielä kuullut yhtään, mutta sen pitäisi rävähtää postilaatikkoon minä päivänä hyvänsä.
 
Kuhakeisarin palatsissa on hyvä. Se on aikalailla "vintagemman" kuuloinen kun seuraajansa Hei, täältä tulee Kuha. jota tosin suosittelen myös. Levyltä löytyy tuo Kalifi myy mustaa valoa-säpäkkikin.
 
Yksi Suomen parhaimmista yhtyeistä.
 
sormi rectumissa tästä eteenpäin | IMIK #22
arancia
18.04.2005 20:37:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäisi tuo uusi levy kyllä hankkia pikimmiten, sen verran vakuuttavaa.
 
Epämuusikko
08.04.2007 10:37:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olen kirjoittamassa yli 719 päivää vanhaan ketjuun!
 
Joo joo. Vaan osittain missaamani Kuha.:n keikka kuitenkin jätti niin syvät jäljet, että olen valmis ostamaan nämä kaksi edellistä julkaisua. Jos joku helsingin divareissa niitä bongaa, niin koppaa följyyn ja mulle pikaviestiä! Maksan välityspalkkion!
 
Miksi olin joskus misinformoitu, että bändi olisi Kuopiosta, vaikka sivuillakin lukee, että he olisivat Helsingistä?
 
t: Tämä on pieni sekunti
 
It's sounds good! Bustard #1
gorgonoidi
08.04.2007 14:00:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Velvollisuuteni on sanoa että proge puolelta löytyy aktiivinen ketju.
 
sientenystävä.
08.04.2007 17:52:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olen kirjoittamassa yli 719 päivää vanhaan ketjuun!
 
Joo joo. Vaan osittain missaamani Kuha.:n keikka kuitenkin jätti niin syvät jäljet, että olen valmis ostamaan nämä kaksi edellistä julkaisua. Jos joku helsingin divareissa niitä bongaa, niin koppaa följyyn ja mulle pikaviestiä! Maksan välityspalkkion!
 
Miksi olin joskus misinformoitu, että bändi olisi Kuopiosta, vaikka sivuillakin lukee, että he olisivat Helsingistä?
 
t: Tämä on pieni sekunti

 
Hei täältä tulee Kuha.! -albumia saa ainakin ostettua Keltaisesta Jäänsärkijästä, Kuhakeisarin palatsi on ilmeisesti loppuunmyyty.
 
Kaupalliset radiokanavat pitäisi kieltää Hessu Sopon mätäkumpareitten mukaan!
Ozzyneito
11.11.2007 18:34:37 (muokattu 11.11.2007 20:04:31)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jälleen meille tarjotaan uutta Kuha.:n levyä, joka lienee syyksi nostaa tämä takaisin pinnalle.
 
Levyn nimi on Tieteen puolesta - Fiktiota vastaan ja se on oletettavasti maailman ensimmäinen täysin tieteen ehdoilla tehty lätty. Pari päivää tuo on aivan nonstoppina pyörinyt ja tässä alkaa olla aivan sanaton. Mukaan mahtuu "pedagogisia kappaleita", joissa opetetaan mm. intervalleja, saksan prepositioita, ihmisen kuuloluita ja presidenttiemme etunimiä. Riffipuoli on taattua Kuha.:a, rytmistä pelleilyä ja murskariffejä sopivasti sekoitettuna. Lyriikoista kuitenkin isoimmat plussat, nerokkuudet jaksavat naurattaa kerta toisensa jälkeen. Tässä on ehdottomasti yksi vuoden kotimaisista levyistä.
 
www.myspace.com/kuhamusiikki tarjoaa näytteet yhdestä levyn suurimmista helmistä, Intervalleista sekä levyn päättävästä eeppisestä Arzamas-16:sta.
 
Onko joku muu jo tökännyt sormensa tieteen kiinnostavaan maailmaan?
 
(Keskitetään keskustelu progepalstan aktiiviseen ketjuun. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=5&t=99143 (moder. huom.))
 
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «