Muusikoiden.net
09.05.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Izzy Stradlin
1 2 3 4 5
Zakk
03.09.2004 10:00:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missäs tuollainen liike on mistä Pawnshopin ostit?
 
http://cdon.com
 
Tuol on Pawnshop halvalla :)
 
Zakk
14.09.2004 15:00:17 (muokattu 14.09.2004 15:01:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt kun oon noi kaikki Gilbyt kuunnellu läpi muutaman kerran, niin päätin ne tähän rankata jos jotain kiinnostaa ;)
 
1. Pawnshop Guitars
2. Swag - Niukasti jäi kakkoseks, koska täs oli tracii eikä slash sooloilemas ;)
3. Rubber - Aika punkahtavaa, mutta ihan ok.
4. Hangover - Vähän liian punkahtavaa mun makuun.
 
Et Pawnshowppia ja Swagia voin suositella ihan varauksetta jos rokista tykkää.
 
Mechanizm
14.09.2004 21:02:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Guns N`Rosesin legendaarinen kokoonpano (Rose-Slash-Stradlin-McKagan-Sorum) oli lähestulkoon koossa eilen (9.9.) Barcelonassa, Espanjassa, kun Izzy Stradlin nousi lavalle Velvet Revolverin kanssa. Vain Axl Rose puuttui joukosta.
 
Stradlin soitti kitaraa kahdessa Gunnari-biisissä: I Used To Love Her ja It's So Easy. Torstain lisäksi Izzy rokkasi vanhojen bändikamujensa kanssa myös Italiassa 5.9. ja Ranskassa 7.9. Eli kolme kertaa viikon sisällä! Tämä on luonnollisesti käynnistänyt huhumyllyn, jonka mukaan Stradlinin on liittymässä bändin täysjäseneksi.
 
And if the band you're in starts playing different tunes I'll see you on the dark side of the moon
slowdive
27.12.2004 02:03:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JuJu Hounds löytyy. Ihan jees. Myöhemmät levyt ihmeen tylsää jyystöä, mikä nyt on vähän ihme, mies kun väsäsi ainakin Illusioineille ne parhaat biisit.
 
"I wanna ride. Gun in my hand. God on my side. I've tried. So far no good. More than a little misunderstood."
Diablero
27.12.2004 18:43:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mullon semmonen levy ku 117 degrees. Ihan jees texasrokkia
 
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä
Danny s
28.12.2004 14:27:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mullon semmonen levy ku 117 degrees. Ihan jees texasrokkia
 
Joo, aika bluessahtavaakin paikotellen, mutta levyn ehdoton helmi on Bleedin'.. Loistava leppoisa biisi.
 
Huevos
28.12.2004 14:29:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vau. itse axl rose suosittelee...nyt on TOSI kyseessä pojat!
 
ajomies63
28.12.2004 21:35:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuunnelkaa ihmeessä myös Gilbyn entisen bändin(siis ennen kuin meni Gunnareihin) Kill For Thrills:"Dynamite from Nightmareland". Sisältää yhden biisin, joka oli jopa pienoinen hitti jenkeissä 90-luvun alussa.
 
"If you don`t drive it , somebody is gonna drive it anyway."
elbowski
28.12.2004 21:39:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ju Ju Hounds lähti mukaan yks päivä kirjastosta. On kova. Pidän itse Izzyn äänestä enemmän kuin Baileyn äänestä, eli miellyttävämpää kuunneltavaa kuin GN'R (ehkä jopa joskus)
 
R.I.P. Darrell Lance Abbot AKA Dimebag Darrell 20.8.1966 - 8.12.2004 | Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25
Peoplez
28.12.2004 22:39:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo nugetti mäkin tykkään Izzyn äänestä. Itseasiassa mun suosikit gunnari-materiaalistakin on Izzyn laulamia (14 years & Dust N' Bones), tosin kyllähän se Axelikin noissa määkii.
 
Vaikka pöljäähän se on verrata. Mutta mulle Guns N' Roses on aina ollut Izzy, Slash ja Duff. Ilman Axlia ne ei ois ehkä breikannu niin isosti mutta yhtä hyvää musiikkia olisivat kyllä tehneet.
 
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
elbowski
28.12.2004 22:58:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo nugetti mäkin tykkään Izzyn äänestä. Itseasiassa mun suosikit gunnari-materiaalistakin on Izzyn laulamia (14 years & Dust N' Bones), tosin kyllähän se Axelikin noissa määkii.
 
Vaikka pöljäähän se on verrata. Mutta mulle Guns N' Roses on aina ollut Izzy, Slash ja Duff. Ilman Axlia ne ei ois ehkä breikannu niin isosti mutta yhtä hyvää musiikkia olisivat kyllä tehneet.

 
Jep 14 years ja Dust N' Bones on GN'R parhaimmistoa
 
R.I.P. Darrell Lance Abbot AKA Dimebag Darrell 20.8.1966 - 8.12.2004 | Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25
Putte
28.12.2004 23:05:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep 14 years ja Dust N' Bones on GN'R parhaimmistoa
 
Jep, hyviä biisejä..Itseasiassa vasta lähiaikoina sain tietää että Izzyhän se niissä lauleskelee..En tiedä miks en ollu huomannu..
 
"Hanoi Rocks on myyny 300 miljoonaa albumia Kuubassa" -Andy McCoy
elbowski
28.12.2004 23:06:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep, hyviä biisejä..Itseasiassa vasta lähiaikoina sain tietää että Izzyhän se niissä lauleskelee..En tiedä miks en ollu huomannu..
 
Hoho, muistan. Olit ihan hädissäs ku et tienny vaikka mä ja jobe tiedettiin :D
 
R.I.P. Darrell Lance Abbot AKA Dimebag Darrell 20.8.1966 - 8.12.2004 | Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25
Putte
28.12.2004 23:07:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoho, muistan. Olit ihan hädissäs ku et tienny vaikka mä ja jobe tiedettiin :D
 
Kiitokset tiedosta..:D
 
"Hanoi Rocks on myyny 300 miljoonaa albumia Kuubassa" -Andy McCoy
elbowski
28.12.2004 23:08:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitokset tiedosta..:D
 
Ole hyvä
 
R.I.P. Darrell Lance Abbot AKA Dimebag Darrell 20.8.1966 - 8.12.2004 | Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25
Peoplez
16.02.2005 14:04:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika nostaa ketju ylos.
 
Kun tuosta kirjasta oli puhetta niin:
http://www.amazon.com/exec/obidos/t … 03-2861138-9392656?v=glance&s=books
 
pitääpä hankkia.
 
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Nulikka
16.02.2005 16:27:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Angelahan oli aikoinaan innoitus mm. biisille Patience.. Itse Angie ei tätä ei myönnä mutta luulen että myös biisille You could be mine.. Who knows..
Eikös Angela ollut innoitus myös rollariklassikolle "Angie". Itse hän ei tietenkään tätäkään myönnä..
 
Peoplez
16.02.2005 19:20:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse muistelen jonkun bändinjäsenen sanoneen että You Could Be Mine on kappale NIMENOMAAN Angelasta. No samapa tuo, biisi rokkaa niin perkeleesti ettei tuollaisia edes ehdi pohtimaan.
 
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Hööki
16.02.2005 21:36:58 (muokattu 21.07.2005 02:12:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zzzzzzzzz.
 
Elämä on ihmisen parasta aikaa...
Artist
16.02.2005 22:02:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vuosikymmenet hiukan hakusessa näemmä,lienee tarkoituksellinen sketsi?
Mutta ko.biisin innoitus taisi kuitenkin olla Rouva David Bowie,elikkäs tuttavallisemmin Angie Bowie.

 
Vaan olisiko alkuperäinen inspiraato biisille (sen tarkemmin sanoista välittämättä) tullut Keith Richardsin tyttärestä, jonka nimi taisi olla Dandelion, mutta jota pienestä pitäen kutsutiin Angieksi, ja ihan virallisesti sittemmin vaihtoi nimekseen Angela.
 
Keith Richards on ainakin kertonut, että alunperin tyttärestään tuuo biisi lähti.
 
Off topiikkiahan tämä tosin hiukan on.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «