p130 28.01.2004 08:04:08 | |
---|
Tesla julkaisee uuden "Into the Now" -albumin maaliskuun alussa!! http://www.teslatheband.com/News/NewsList.aspx?i=57 Nannaa! Ovatko muut hankkineet RepluggedLIVEn? On nimittäin niin järisyttävän hyvä livealbumi että ei voi kuin ihmetellä. Mistään helpon rahan teosta ei todellakaan ole kyse vaan levyltä todellakin kuulee että kemia pelaa jälleen ja bändillä on todella haustaa. Biisit hakkaavat studioversiot lähes poikkeuksetta!! (hushus levykauppaan jos ette usko..). www.teslatheband.com Hannon ja Skeoch muuten olivat vastikään aika korkealla Guitarworldin parhaitten kitaristien listalla. Vaikka eipä kukaan kai näitä listoja liian vakavasti ota. Mutta ainakin minun mielestäni parhaita kitaristipareja mitä maa päällään kantaa, äijät todellakin pelaavat yhteen maagisella tavalla. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Gronsbyk 28.01.2004 08:50:19 | |
---|
Pidin Teslan kahdesta ensimmäisestä levystä, vinyylit löytyvät hyllystä edelleenkin, akustinen on sekä videona että CD:nä. Kaksi seuraavaa levyä ei oikein iskeneet. En ole vielä kuullutkaan tuota liveä, onkos sitä julkaistu CD:nä (toimivana sellaisena) kun en mistään löytänyt mainintaa mahdollisesta suojauksesta? Ostettavahan tuo olisi. |
Flash 28.01.2004 09:54:56 | |
---|
En ole vielä kuullutkaan tuota liveä, onkos sitä julkaistu CD:nä (toimivana sellaisena) kun en mistään löytänyt mainintaa mahdollisesta suojauksesta? Ostettavahan tuo olisi. Se oli jo n. vuosi sitten Anttilan alennuslaarissa. Olisi ilmeisesti pitänyt ostaa. Nyt sitä ei enää niin hirveästi näe. Rock And Roll Can Never Die |
Gronsbyk 28.01.2004 10:26:10 | |
---|
Minulta on mennyt aivan ohi koko levy... viime vuosi menikin aivan koomassa noiden toimimattomien levyjen takia. Näkyy löytyvän Airon Musiikin sivuilta ainakin, ja CDonista pari euroa halvemmalla. |
ip 28.01.2004 10:37:03 | |
---|
onko tämä se kokoonpano miltä löytyy Cumin' Atcha Live biisi?, en enempää oo kuulluu mitä tuon kipaleen GTA Vice Cityssä ja ihan hyvän kuulosta musaakkia |
edutheman 28.01.2004 11:12:39 | |
---|
Ostin joskus Teslan kokoelma levyn, yhtä biisiä lukuun ottamatta kehnobändi =/ -Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon- |
p130 28.01.2004 13:31:34 | |
---|
onko tämä se kokoonpano miltä löytyy Cumin' Atcha Live biisi?, en enempää oo kuulluu mitä tuon kipaleen GTA Vice Cityssä ja ihan hyvän kuulosta musaakkia Sama sakki! Suosittelen tutustumista.... RePluggedLive tai The Great Radio Controversy ovat varmaankin hyviä levyjä aloittaa... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
p130 28.01.2004 16:11:26 | |
---|
onkos sitä julkaistu CD:nä (toimivana sellaisena) kun en mistään löytänyt mainintaa mahdollisesta suojauksesta? Ostettavahan tuo olisi. Tuo oma RePluggedLIVE ei ainakaan ole suojattu. (Jokaisesta painoksestahan ei voi mennä vannomaan...) Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
J-PPP 09.03.2004 16:04:40 | |
---|
Onkos kukaan käynyt vielä tuota uutta lättyä hakemassa? Ei löytynyt ainakaan pikavilkaisulla vielä kaupoista. Huomenna täytyy soitella liikkeitä läpi, pakkohan se on saada. Samalla reissulla jos saisi tuon liven, on jäänyt väliin kanssa. WANTED: Musta telecaster tai pelkkä body, tarjoa! |
p130 09.03.2004 18:38:27 | |
---|
Onkos kukaan käynyt vielä tuota uutta lättyä hakemassa? Ei löytynyt ainakaan pikavilkaisulla vielä kaupoista. Huomenna täytyy soitella liikkeitä läpi, pakkohan se on saada. Samalla reissulla jos saisi tuon liven, on jäänyt väliin kanssa. Ei ollut vielä "Into the Now" lähikaupassa vaikka tilattu on jo aikaa sitten... Huomenna ehkä. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
ruma 20.03.2004 14:12:08 | |
---|
Kerran ehdin kuunnella uutukaisen, kohta pitää pyöräyttää uudelleen. Helkkarin hyvältä kuullostaa ainakin näin ensivaikutelman perusteella! Ruåtissa puhuttais venäjää jos Suomi ei olis välissä. |
p130 22.03.2004 08:36:28 | |
---|
No nyt on viikonloppu kuunneltu uutukaista. Kyllä rokkaa! Biisit toimii ja paranee kuuntelun myötä koko ajan. Ei tämä ihan "The Great Radio Controversy" -tasoinen ole, mutta loistava kuitenkin. "Heaven Nine Eleven" sai epäilemään taas uutta WTC-jollotusta biisilistaa lukiessa. Ja mitä vielä, biisihän rokkaa, mutta kuitenkin kunnioittavassa hengessä. Ei tietoakaan kaupallisuudesta. Missään ei muuten lue "No Machines". Mutta toisaalta sehän on jo itsestäänselvyys... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
p130 02.03.2006 09:35:37 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 710 päivää vanhaan ketjuun! Se uudempi Tesla-keskustelu lukittiin, miksi? Ei ole Teslalta tulossa uutta, mutta Frank Hannonilta on näköjään tullut soololevy. http://www.frankhannon.com/ Perhana kun on jostakin syystä äänikortti/kaikuttimet pimeänä... Ei pääse kuuntelemaan maistiaisia sivulta. Vaan tilaukseen lähtee joka tapauksessa piakkoin! Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Journeyman 21.07.2006 12:11:26 | |
---|
Ovatko muut hankkineet RepluggedLIVEn? On nimittäin niin järisyttävän hyvä livealbumi että ei voi kuin ihmetellä. Mistään helpon rahan teosta ei todellakaan ole kyse vaan levyltä todellakin kuulee että kemia pelaa jälleen ja bändillä on todella haustaa. Biisit hakkaavat studioversiot lähes poikkeuksetta!! (hushus levykauppaan jos ette usko..). www.teslatheband.com Hannon ja Skeoch muuten olivat vastikään aika korkealla Guitarworldin parhaitten kitaristien listalla. Vaikka eipä kukaan kai näitä listoja liian vakavasti ota. Mutta ainakin minun mielestäni parhaita kitaristipareja mitä maa päällään kantaa, äijät todellakin pelaavat yhteen maagisella tavalla. Hankinpas Matti Myöhäisenä tämän Repluggedin vasta nyt enkä voi muuta kuin olla kanssas samaa mieltä. Tämä menee livealbumeissa mulla ihan sinne Top5:een yhdessä UFOn Strangersin ja vaikkapa Whitesnaken Live in the Heartin kanssa. Kaikki parhaat biisit ja hiton hienosti vedettynä. Hannon ja Skeoch kun siitä poikkeuksellisia kasarikepittäjiä, että heiltä löytyy sitä tyylitajuakin. CDOn myi tätä vielä hintaan 7.95 joten loisto-ostos - toimitus tosin kesti neljä viikkoa eli ei ollut kai ihan hyllytavaraa. . |
p130 04.09.2008 17:18:27 | |
---|
TESLA DELIVERS FOREVER MORE, THE NEW STUDIO ALBUM SET FOR RELEASE OCTOBER 7 WORLD TOUR KICKS OFF OCTOBER 1 August 11, 2008 -- Multi-platinum rockers TESLA-- Jeff Keith (vocals), Frank Hannon (guitars), Brian Wheat (bass), Troy Luccketta (drums) and Dave Rude (guitar) are looking well into the future with their seventh studio album, FOREVER MORE, set for release October 7 on Tesla Electric Company Recordings (in partnership with Ryko Distribution). http://www.teslatheband.com/ Saapas nähdä millaista matskua ovat Dave Ruden kanssa saaneet aikaan... Jos pääsee lähellekään edellistä niin kyllä kelpaa! Olisivatkohan tulossa lähialueille, puolivakavissani suunnittelin Espanjaan keikalle lähtöä kun olivat viimeksi Euroopassa. Jäi kuitenkin lähtemättä. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Dinorocker 04.09.2008 22:10:08 | |
---|
"Into the Now" kolisi aika perkuleen hyvin! Hieno bändi, eiköhän sieltä hyvää levyä pukkaa. Turbo!!! |
Rajapatsas 19.12.2008 20:29:37 | |
---|
Jees, ei ihan tuoretta tuotantoa tähän topikkiin, mutta onneksi Tesla antaa sille aihetta. Bändiltä on ilmestynyt tuore Forever More levy hiljattain ja parin kuuntelun jälkeen täytyy sanoa, että onpa nautittavan rentoa ja teslamaista kamaa. Erityisesti videobiisi "I wanna live" sekä kasarihenkinen "Falling apart" saavat kyllä hymyn suupieliin! Tsekatkaa ja digatkaa! |
-Cale 19.12.2008 20:35:31 (muokattu 19.12.2008 20:36:24) | |
---|
Ostin joskus Psychotic Supper -vinyylin, mutta aika tylsä levy kauttaaltaan. Ei ainakaan vakuuttanut, tiedä sitten josko muut olisivat parempia? |
p130 19.12.2008 21:35:41 | |
---|
Ostin joskus Psychotic Supper -vinyylin, mutta aika tylsä levy kauttaaltaan. Ei ainakaan vakuuttanut, tiedä sitten josko muut olisivat parempia? Minulla otti Psychotic Supperin aukeaminen melko pitkään. Sen jalkeen kun se iski, se on myös kestänyt kuuntelua. Bändi itse arvostaa PS:n erittäin korkealle omassa tuotannossaan. The Great Radio Controversy on kohtuullisen helposti lähestyttävää "hittimateriaalia" ja myös Into the Now on luullakseni aika helposti aukeava. Voi se toki olla myös niin, ettei vain Tesla sinulle toimi... Teitäkin on ;) Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Lemmy-45 19.12.2008 21:55:23 | |
---|
Ostin joskus Psychotic Supper -vinyylin, mutta aika tylsä levy kauttaaltaan. Ei ainakaan vakuuttanut, tiedä sitten josko muut olisivat parempia? Tai sit jos tykkää kunnon tukkahevistä, niin kuuntelee sen ekan eli Mechanical Resonancen. Onks muut jo hommanneet tota uutta DVD:tä? Itse sain sen eilen, mutta ei nyt ekan katselukerran jälkeen mitään hirveän syvällistä osaa sanoa. Ihan rento ja positiivinen meininki bändillä näytti ainakin olevan ja onhan noi biisit nyt omalla tyylillään hyviä. >BD |