Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Paras Mogwai levy!
1
xxx
22.08.2003 14:54:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielipiteitä MOGWAIsta!!
 
Mielestäni esikoislevy "ten rapid" on aivan loistava ja myös rock action.
 
Oletteko muuten kunnelleet uutta levyä?!
 
Huikki
22.08.2003 15:04:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielipiteitä MOGWAIsta!!
 
Mielestäni esikoislevy "ten rapid" on aivan loistava ja myös rock action.
 
Oletteko muuten kunnelleet uutta levyä?!

 
Muutaman biisin olen kuullut. Taattua tavaraa on se. Vanhemmista kolisee eniten Rock action.
parinc.
22.08.2003 15:08:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle on kolissut parhaiten se EP jolta löytyy Kubrick ja BMX, helmibiisejä molemmat. Rock action onkin sitten ainoa pitkäsoitto jota on tullut kuunneltua reippaammin. Olisi kiva nähdä livenä.
 
Oletteko muuten kunnelleet uutta levyä?!
 
En ole, mutta kaipaisin myös kommentteja. Aika yllättäviä kommentteja on tullut luettua musiikkilehdistä, kuulemma nopeasti puhkikulutettavaa materiaalia! (muistaakseni Alanko Soundissa?)
 
jannu
22.08.2003 16:36:34 (muokattu 22.08.2003 16:36:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En oikeastaan ole digannut tähän mennessä kuin Stanley Kubricista. Pitänee kunnella lisää.
 
Aika yllättäviä kommentteja on tullut luettua musiikkilehdistä, kuulemma nopeasti puhkikulutettavaa materiaalia! (muistaakseni Alanko Soundissa?)
 
No Alangon juttuja kannattaa todellakin lukea pienellä varauksella. Mies(?) tuntuu käyvän vuosi vuodelta ronkelimmaksi ja sisäänpäinlämpiävämmäksi.
 
Treplev
22.08.2003 19:04:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP on paras, sen jälkeen Come On Die Young.
 
"In this day and age, the only responsible thing a man can do is to kill himself."
monkeyheaven
22.08.2003 21:43:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

varsinainen debyytti Young team on taattua ja huolellista tavaraa, käy vaan kovin nopeasti pitkäveteiseksi ja alkaa hyppiä niiden tylsimpien kappaleiden yli :-/
Come on die young on jäänyt vähän vähemmälle kuuntelulle, mutta se kyllä kuulostaa vähän siltä, mitä yleisesti ottaen arvostelut siitä ovat sanoneet.
Rock Action on helppo ja epätylsä, siitä on vaikea olla pitämättä. Eikä siitä kauheasti viitsi kyllä pitääkään kerralla, tähän albumiin nimittäin kyllästyy kovin nopeasti ja sitten on taas pitkän tauon paikka. Mutta sitten tämä uus. Sehän vaikuttaa ihan saatanan kovalta lätyltä. En ole vielä päässyt hankkimaan mutta tämä taitaa kolista kaikkein kovimmin itelleni! Että perhana.
 
mrk
23.08.2003 13:41:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Young Team on oma lempparini, tai sitten ep+6, mihin on koottu kolmen eri EP:n biisit samalle levylle. Livenä bändi on aivan tajuton, näin Tukholmassa tänä kesänä, ikinä ennen ei ole korvatulpat tulleet niin kovaan tarpeeseen. Keikan loppu teki melkein fyysisesti pahaa, noin 10 minuuttia feedbackia strobovalojen vilkkuessa. Yksi parhaita keikkoja mitä olen ikinä nähnyt.
 
vanttera
23.08.2003 14:22:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keikan loppu teki melkein fyysisesti pahaa, noin 10 minuuttia feedbackia strobovalojen vilkkuessa. Yksi parhaita keikkoja mitä olen ikinä nähnyt.
 
Huh. ihmiset ovat turtuneita. mutta mogwai on toki silti hyvä.
 
huonot suoritukset uusitaan.
patonki
23.08.2003 16:31:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Acceleratorissa olin minäkin ja Mogwain vyörytys oli kyllä illan kohokohta Bonnie "Prince" Billyn keikan lisäksi. Levyltä kuultuna Mogwai on kuitenkin jättänyt meikäläisen hivenen kylmäksi.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «