Aihe: Jpop
1
Rad Child
03.04.2003 21:41:50

Eli tänne kaikkea Japan-Popiin ja muuhun japanilaiseen musiikkiin liittyvää keskustelua. Itse en ole mikään asiantuntija tämän genren saralla, mutta kyllä täällä varmaan joku muukin enemmän tietävä kuuntelee tätä musiikkia.

Itse en ole muuta ehtinyt kuunnella muutakuin Ayumi Hamasakia ja täytyy sanoa, että on aikas hyvää musiikkia. Ja onhan hän aika söpö ^^
noir
03.04.2003 21:47:52 (muokattu 03.04.2003 21:49:54)
Ayumi on todellakin äärisöpö ilmestys. Tietääkö kukaan muuten onko Suomesta mahdollista ostaa Japsilevyjä?

EDIT: wiljo on tähän ketjuun varmaan myös tulossa kirjoittamaan...
Popmusiikki on Saatanasta, eikä siltikään hyvää.
Rad Child
03.04.2003 21:58:44

Ayumi on todellakin äärisöpö ilmestys. Tietääkö kukaan muuten onko Suomesta mahdollista ostaa Japsilevyjä?

Itse en ainakaan etsinnän jälkeen mitään löytänyt. Täytyy todennäköisesti Japanista tilata, jos jotain haluaa.
noir
03.04.2003 22:01:14

Itse en ainakaan etsinnän jälkeen mitään löytänyt. Täytyy todennäköisesti Japanista tilata, jos jotain haluaa.

Joutuu harrastamaan piratismia noiden kanssa. Mieluusti kyllä voisi muutaman kympin sijoittaa aitoihinkin. Kaverit ainakin vihertyisivät.
Rad Child
03.04.2003 22:04:09

Tuolta löytyisi pirusti tilattavaa, mutta vaatisi pankkikortin. Damn!1!

http://www.cdjapan.co.jp
wiljo
03.04.2003 22:07:03 (muokattu 03.04.2003 22:08:28)
Ayumi on todellakin äärisöpö ilmestys. No jaa. (Aya Matsuura on söpömpi ^_^)

Tietääkö kukaan muuten onko Suomesta mahdollista ostaa Japsilevyjä? Tuskin, en ole ainakaan missään nähnyt.

EDIT: wiljo on tähän ketjuun varmaan myös tulossa kirjoittamaan... eheh...

Tuolta löytyisi pirusti tilattavaa, mutta vaatisi pankkikortin. Damn!1!

http://www.cdjapan.co.jp
Tuolla on tullut käytyä haaveilemassa useamman kerran.

Onkos kukaan muuten kuunnellut Chihiro Onitsukaa? Todella nättiä laulua.
Get to ORGASM Get to ORGASM karada tokase Just like death Get to ORGASM Get to ORGASM fukaku tsuki-sase Just like death
noir
03.04.2003 22:11:05

Multa löytyy muutama Chihiro Yonekura, en tiedä onko vain eri nimi, mutta nätti ääni tälläkin.

Tuolla cdjapanissa on kyllä aikaa vietetty...
Rad Child
03.04.2003 22:13:11

Voisitko sinä tai joku muu sanoa joitain kuuntelemisen arvoisia biisejä häneltä?
wiljo
03.04.2003 22:13:12

Multa löytyy muutama Chihiro Yonekura, en tiedä onko vain eri nimi, mutta nätti ääni tälläkin.

Eri henkilöitä ovat, ja kyllähän se Yonekurakin nätisti laulaa.
Get to ORGASM Get to ORGASM karada tokase Just like death Get to ORGASM Get to ORGASM fukaku tsuki-sase Just like death
1960-1980
03.04.2003 22:13:54
Tietääkö kukaan muuten onko Suomesta mahdollista ostaa Japsilevyjä?

Riippuu minkälaista japsikamaa haluat.

Ektrorecordsin kautta voi tilata High Risea, Acid Mothersia ja muutamaa muuta.
http://www.verkkotieto.fi/~jl1/cirdistr.html

Dis 'n datistakin löytyy varmasti kaikennäköistä japsia. http://www.disndatrecords.com/
wiljo
03.04.2003 22:14:13

Voisitko sinä tai joku muu sanoa joitain kuuntelemisen arvoisia biisejä häneltä?

No itsekään en ole kuullut vielä kuin biisit gekkou ja ryuuseigun, hyviä biisejä molemmat.
noir
03.04.2003 22:37:58 (muokattu 03.04.2003 22:40:38)
Riippuu minkälaista japsikamaa haluat.

Ektrorecordsin kautta voi tilata High Risea, Acid Mothersia ja muutamaa muuta.
http://www.verkkotieto.fi/~jl1/cirdistr.html

Dis 'n datistakin löytyy varmasti kaikennäköistä japsia. http://www.disndatrecords.com/

Ei löytynyt. Uusia nimiä tutustumista varten kyllä tuli.

Mikä muuten on se yhteys Japanin ja Ranskan välillä? Esimerkiksi Malice Mizer, L'Arc~En~Ciel jne. Lisäksi monet fanisivut ovat ranskalaisia.

EDIT: Ja söpöydestä tuli mieleen, että tutustukaapa Morning Musume nimiseen tyttöbandiin. *huokaus*
1960-1980
03.04.2003 22:59:28
Ei löytynyt. Uusia nimiä tutustumista varten kyllä tuli.

Joo no ilmeisesti tässä haettiin nimenomaan Jpop yhtyeitä ja tuolla on lähinnä psykedelia/proge-osastoa.
wiljo
03.04.2003 23:05:07
EDIT: Ja söpöydestä tuli mieleen, että tutustukaapa Morning Musume nimiseen tyttöbandiin. *huokaus*

Juuh, nättejä tyttöjä mutta musiikki on vähän mitä sattuu.
Happy happy joy joy
Pedroz
16.08.2003 16:27:24

Ayumi Hamasaki on ainoa j-pop -tuttavuuteni, ja sitä tuleekin kuunneltua aika reippaasti. Koko eilisen päivän ja tämän päivän olen ainakin kuunnellut melkein pelkästään Ayua. Sitten se taas unohtuu pariksi kuukaudeksi, kunnes taas kuuntelen pari päivää pelkästään hänen biisejään. Levyjä en ole sattuneesta syystä ostellut, mutta pitänee kysyä kaveria, joka joskus tulevaisuudessa lähtee Japaniin vaihto-oppilaaksi, tuomaan tuliaisina jonkun levyn. Parhaita biisejä A Song For XX, Evolution ja To Be.
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
Rad Child
16.08.2003 16:42:04

Ayumi Hamasaki on ainoa j-pop -tuttavuuteni, ja sitä tuleekin kuunneltua aika reippaasti. Koko eilisen päivän ja tämän päivän olen ainakin kuunnellut melkein pelkästään Ayua. Sitten se taas unohtuu pariksi kuukaudeksi, kunnes taas kuuntelen pari päivää pelkästään hänen biisejään. Levyjä en ole sattuneesta syystä ostellut, mutta pitänee kysyä kaveria, joka joskus tulevaisuudessa lähtee Japaniin vaihto-oppilaaksi, tuomaan tuliaisina jonkun levyn. Parhaita biisejä A Song For XX, Evolution ja To Be.

Minulla on muuten sama juttu tuon jpopin kanssa. Kerran kuukaudessa tulee hetki jolloin kuuntelen vain sitä.

Olen myös löytänyt hienon jrock-orkesterin nimeltä Do As Infinity. Sairraan hyvän kuuloista musiikkia ja laulajattaren ääni on todella kaunis. Ehdottomasti mielibiisini bändiltä on Yesterday & Today. Se lopun lalalalala-kohta on todella kivan kuuloinen. Me like very much. Tilasin muuten vähän aikaa sitten DAI:n kokoelmalevyn netistä. Tulispa se pian...

Btw, kiva kun nostit tämän ketjun ylös. :)
Ue ue fhay goouuhf o lltt chteee, Huucgcgudoo wuad! Chugaouh!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)