jigsore 21.07.2009 19:02:29 | |
---|
Bluesmies: Mun mielestä Nimrod on paras levy. Sitten tulee Dookie ja sitten Insomniac. Nimrod on ainoa jota jaksaa vielä nykyäänkin joskus kuunnella. Sen jälkeinen Green Day ei ole oikeastaan kiinnostanut pätkääkään sinkkujen perusteella. |
--Tomppa-- 21.07.2009 19:15:41 | |
---|
American Idiotti on kyllä hieno levy, muihin plättyihin sitten en olekaan tutustunut kuin sekalaisten biisien kautta. Tai noh, uusimman kuuntelin kerran läpi eikä oikein iskenyt. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
Fortune 21.07.2009 21:43:50 | |
---|
--Tomppa--: American Idiotti on kyllä hieno levy, muihin plättyihin sitten en olekaan tutustunut kuin sekalaisten biisien kautta. Tai noh, uusimman kuuntelin kerran läpi eikä oikein iskenyt. Uusin vaatii kyllä kuuntelukertoja reilummin, mutta toki jos asenne on tuo että kärsivällisyyttä ei riitä, niin your loss. "Look behind you, a three-necked bass guitar!" |
--Tomppa-- 21.07.2009 22:05:08 | |
---|
Fortune: Uusin vaatii kyllä kuuntelukertoja reilummin, mutta toki jos asenne on tuo että kärsivällisyyttä ei riitä, niin your loss. Ehkä joskus paremmalla ajalla, nyt ei oikeen ole ollut fiilistä. Turha sitä väkisin on ruveta kuuntelemaan, fiilis on kuitenkin kaiken a ja o. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
Fortune 22.07.2009 01:40:34 | |
---|
--Tomppa--: Ehkä joskus paremmalla ajalla, nyt ei oikeen ole ollut fiilistä. Turha sitä väkisin on ruveta kuuntelemaan, fiilis on kuitenkin kaiken a ja o. Tottahan tuo. Itsellä toimi Joensuu-Helsinki-Joensuu -keikkareissu, aukesi kohtalaisen hyvin. Kyllä siellä hyvää kamaa on. "Look behind you, a three-necked bass guitar!" |
Mary79 07.08.2009 14:50:48 | |
---|
Minäkin kyselen, että tietääkö kukaan mistä saisi vielä Tukholman (tai Oslon) keikalle 2 lippua?! Olen vähän myöhäisherännäinen... Mutta jos osaat auttaa niin laita vaikka spostia! Olen kiitollinen avusta, nämä liput tulisi suurelle fanille synttärilahjaksi :) |
jmxd 10.08.2009 13:43:41 | |
---|
minulta löytyisi yksi ylimääränen lippu tukholmaan. huudelkaa toki jos kiinnostusta löytyy! |
Mary79 11.08.2009 12:50:24 | |
---|
Voi harmi, kun tarvitsisin kaksi lippua :/ |
järjestyssäännöt 31.08.2009 20:30:10 | |
---|
Kahdelle lipulle tarvetta täälläkin. :) |
mt56163 22.09.2009 10:16:54 | |
---|
Mulla ois kolme lippua kaupan Green Dayn keikalle Tukholmaan. Hajapaikkoja katsomoissa C 11, C 12 ja C 13 hintaan 50 e per lippu. Onko halukkaita keikalle lähtijöitä? |
maple 30.09.2009 21:05:10 (muokattu 30.09.2009 21:06:02) | |
---|
Yks kenttälippu tarjolla täällä normihintaan, 55€. Kaveri ei päässytkään mukaan. E:mihinköhän mun avatar on kadonnut? Onkohan se pakkolomalla? "The light was yellow, sir."
-Elwood Blues |
Pedroz 02.10.2009 22:26:22 (muokattu 03.10.2009 22:45:18) | |
---|
Erinäisistä syistä johtuen emme seuralaiseni kanssa pääsekään lähtemään, joten tarjolla on kaksi vierekkäistä lippua osastoon B19, eli suomeksi sanottuna takakaarteeseen. Yhteishinta pienen alennuksen kanssa 75€. Jos ei vuorokauden aikana kukaan osoita kiinnostusta, lähden muualle kaupittelemaan. edit: yksi lipuista varattu, toinen vielä saatavilla hintaan 37,5€. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
AVO 03.10.2009 13:23:01 | |
---|
täähä on iha kohta, EI jésus of suburbia, vois levyt laittaa yyberitehosoittoon viikon ajaks... "The Future is Unwritten" |
järjestyssäännöt 06.10.2009 19:16:07 | |
---|
Sain hankittua kaks kenttälippua! JESJES, vielä kun jaksais oottaa muutaman päivän... |
Pedroz 06.10.2009 20:31:50 | |
---|
Takalippu vielä myynnissä, hinta nyt 35€. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
Pedroz 12.10.2009 07:50:05 | |
---|
No, oliko kova? "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
AVO 12.10.2009 22:56:05 | |
---|
Pedroz: No, oliko kova? makiaa oli, todella rahanarvone kokemus... kovaa vetivät, vaik parit "varmat" biisit(jesus of suburbia, redundant) puuttuvatki settilistasta ja ei ihan sitä 3 tuntia kestäny...alussa hiema taaempana jossa olin, nii pakko sanoa että kyllä ruottalainen keikkayleisönä suomalaisille kalpenee ja pahasti... oli aikapaljo "rokkipoliiseja" taimitälie "kukkoja" saapunu paikalle, kädet pocketeissa eikä applauseja herunnu... mut änkemine lähemmäs lavaa nii oli jo lähes suomi-meininki:D vedetää ny vähä kotiipäin.... folkke westi mäisesti lausahtaen: suo-si-telen lähes kuupan läm-mölä, jos en-si kesän aikoihina suomehen saapuvahat!!!!! "The Future is Unwritten" |
Stain 13.10.2009 10:58:52 | |
---|
oliko billy joen kajaalit kohdillaan? "no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
vittu tehdään levy sitten." |
Edie 01.11.2009 21:12:25 | |
---|
Tuleeko Green Day ensikesänä Suomeen? Jos tulee niin sinne lähetään jonottamaan, että päästään ekoijen joukos ihan eteen, minä ainakin. Se vaan vettä hirveän hyvää settiä tuo Green Day. Tiedättekös jakeleeko ne nimmareita milloinkaan ja onko tuolla mahdollisuus voittaa esim. backstage tapaamista tai mitään?? |
bubu 03.02.2010 10:31:06 | |
---|
Edie: Tuleeko Green Day ensikesänä Suomeen? Jos tulee niin sinne lähetään jonottamaan, että päästään ekoijen joukos ihan eteen, minä ainakin. Se vaan vettä hirveän hyvää settiä tuo Green Day. Tiedättekös jakeleeko ne nimmareita milloinkaan ja onko tuolla mahdollisuus voittaa esim. backstage tapaamista tai mitään?? Näköjään tulevat 8.6: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1904409 There is a very fine line between "hobby" and "mental illness". |