Aihe: Santa Cruz
1 2 3 4 547 48 49 50 51134 135 136 137 138
Vessajono
18.07.2016 13:19:55
järjestyssäännöt: Liian vähän omasta mielestäni, väsyneen Ghostin he is soi varmaa 6 kertaa päivässä :(

Väsynyeen? Hoho.

Eihän se oo ku about 2000-luvun paras bändi.
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen.
reaper666
18.07.2016 13:22:06 (muokattu 18.07.2016 13:23:28)
Vessajono: Väsynyeen? Hoho.

He is on kyllä pitkästä aikaa hyvä biisi mitä radio rock soittaa paljon. Ja nyt vkl tuli mummy dust.

Edit. Edellinen hyvä biisi mitä soitettiin paljon oli crusify.

Ja tähän liittyen, että sen todella paskan sound of silencen soittamisen saisi bannata maailmasta ja soittaa sitä alkuperäistä biisiä mikä on oikeesttikkin hyvä.
järjestyssäännöt
18.07.2016 16:00:56
Vessajono: Väsynyeen? Hoho.

Kehno on vuostuhannen alku :P
sticky fingers
18.07.2016 16:18:17
Mihin Entropia hävisi täältä vääntämästä?
"Giving up is a gateway drug"
Lennu
18.07.2016 17:04:54

sticky fingers: Mihin Entropia hävisi täältä vääntämästä?

Kiertueelle.
"olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä"
SossunRahoil
18.07.2016 17:05:05
sticky fingers: Mihin Entropia hävisi täältä vääntämästä?

Epäjärjestys loppui kun tuli järjestyssäännöt .
Guthrie Govan has shown me how you can be amazed so frequently that you can actually get bored of being amazed. -Nimimerkki Eric Dodd Youtuben kommenteissa
järjestyssäännöt
18.07.2016 19:37:34
Offtopikki saisi jo loppua, nyt soi: https://www.youtube.com/watch?v=y4pGfTQx_hg
Herrasmiekkoinen
18.07.2016 19:38:26
Mitenkäs ne Ghostin taustalaulut livenä? Ei ansaitse radiosoittoa sen enempää kuin pojat.
järjestyssäännöt
18.07.2016 19:54:03
Herrasmiekkoinen: Mitenkäs ne Ghostin taustalaulut livenä? Ei ansaitse radiosoittoa sen enempää kuin pojat.

Köyhän miehen Lordi mut nyt riittää!!!!!!!
Megadethh2
18.07.2016 22:24:57
järjestyssäännöt: Köyhän miehen Lordi mut nyt riittää!!!!!!!

Itse en kyllä nää mitään yhtäläisyyttä Ghostin ja Lordin välillä vaikka kummankaan musiiki ei oikein nappaa mulle. Lordi on pikemminkin köyhän miehen vähän hevimpi Kiss-kopio hirviömaskeilla ja Putaansuun paskalla mölinällä varustettuna/offtopic.
Altered Mind Project "Either you're deliberately out of tune and sabotaging my band, or you don't know you're out of tune, and that's even worse."
Lennu
18.07.2016 22:27:09

Megadethh2: Itse en kyllä nää mitään yhtäläisyyttä Ghostin ja Lordin välillä vaikka kummankaan musiiki ei oikein nappaa mulle. Lordi on pikemminkin köyhän miehen vähän hevimpi Kiss-kopio hirviömaskeilla ja Putaansuun paskalla mölinällä varustettuna/offtopic.

Paskasta mölinästä tulee aina mieleen Volbeat. Mihin se sijoittuu janalla Ghost - Lordi?
"olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä"
Funkånaut
18.07.2016 22:27:30

Megadethh2: Itse en kyllä nää mitään yhtäläisyyttä Ghostin ja Lordin välillä vaikka kummankaan musiiki ei oikein nappaa mulle. Lordi on pikemminkin köyhän miehen vähän hevimpi Kiss-kopio hirviömaskeilla ja Putaansuun paskalla mölinällä varustettuna/offtopic.

Lordi on sentään voittanut maailman arvostetuimman laulukilpailun, Kiss on aina tehny jotaki jämärokkia.
"Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono
järjestyssäännöt
18.07.2016 22:39:15 (muokattu 18.07.2016 22:41:47)
Funkånaut: Lordi on sentään voittanut maailman arvostetuimman laulukilpailun, Kiss on aina tehny jotaki jämärokkia.

Ja ghost ei ole edes päässyt jämärokin tasolle vaik siistit kledjut on, tuskin olisvat mitään ilman siistejä maskejaan ja rotsejaan.
Vessajono
18.07.2016 22:56:48
järjestyssäännöt: Ja ghost ei ole edes päässyt jämärokin tasolle vaik siistit kledjut on, tuskin olisvat mitään ilman siistejä maskejaan ja rotsejaan.

Kiss ois vielä vähemmän mitään. Ratkaiseva ero on siinä, että Ghostin biisit on hyviä ja naamarit tekee mystiikkaa. Kissin taas oli pakko tehdä naamareilla mystiikkaa kun biisit oli niin huonoja.
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen.
järjestyssäännöt
18.07.2016 23:14:00
Vessajono: Kiss ois vielä vähemmän mitään. Ratkaiseva ero on siinä, että Ghostin biisit on hyviä ja naamarit tekee mystiikkaa. Kissin taas oli pakko tehdä naamareilla mystiikkaa kun biisit oli niin huonoja.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D KUSIN HOUSUIHIN :D
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAAAA paras vitsi ikinä kyl, lattialle mennä nauramaan:D:D:D:D:D:D
järjestyssäännöt
18.07.2016 23:16:48 (muokattu 18.07.2016 23:17:18)
järjestyssäännöt: :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D KUSIN HOUSUIHIN :D
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAAAA paras vitsi ikinä kyl, lattialle mennä nauramaan:D:D:D:D:D:D

Ei sillä, Santa Cruz pesee lattiaa molempien bändien (Kissin ja VARSINKIN ghostin) tuotoksilla.
Vessajono
18.07.2016 23:38:27
järjestyssäännöt: Ei sillä, Santa Cruz pesee lattiaa molempien bändien (Kissin ja VARSINKIN ghostin) tuotoksilla.

Peseeks ne sun housut ja?
J.Nikkanen
19.07.2016 08:43:23
Vessajono: Kiss ois vielä vähemmän mitään. Ratkaiseva ero on siinä, että Ghostin biisit on hyviä ja naamarit tekee mystiikkaa. Kissin taas oli pakko tehdä naamareilla mystiikkaa kun biisit oli niin huonoja.

Kiss on just kova!

On ok olla väärässä, on myös ok muuttaa mieltään.
"If you're having tone problems I feel bad for you, son. I've got 99 diu-dius but a slaiba ain't one." -Kivijalka
santa cru92
19.07.2016 09:18:25
Arttu sanoi että heillä on tarkoitus julkaista toinen sinkku tämän vuoden lopussa. varmaan syksyllä
Megadethh2
19.07.2016 09:39:42
Lennu: Paskasta mölinästä tulee aina mieleen Volbeat. Mihin se sijoittuu janalla Ghost - Lordi?

Sinne oikelle päin se taitaa sijoittua tuolla janalla.
Altered Mind Project "Either you're deliberately out of tune and sabotaging my band, or you don't know you're out of tune, and that's even worse."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)