Stradlin 31.10.2012 14:48:43 | |
---|
Borlag: Unohtaa sen mitä Andy on joskus ollut ja keskittyy vain ja ainoastaan siihen mitä Andy tarjoaa tällä hetkellä lavalle. Se on mielestäni aika helvetin kaukana mielenkiintoisesta. Sitä tarkoitin. Mä en ole mikään sokea Andy-fani koskaan ollutkaan. On se kuitenkin ihan kiistatta mielenkiintoinen hahmo ja sellaisena pysyy todennäköisesti loppuikänsä. Mikäli näin ei olisi, niin tästä koko projektista tuskin edes keskusteltaisiin täällä tällä hetkellä. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Numb 31.10.2012 14:50:55 | |
---|
Stradlin: On se kuitenkin ihan kiistatta mielenkiintoinen hahmo ja sellaisena pysyy todennäköisesti loppuikänsä. Näinpä. Mutta mitä mä olen sen soittoa kuullut ja lavailua nähnyt tässä lähivuosina, niin niistä ei ole mielenkiintoista oikein tahtonut löytyä. |
Fantasmic 31.10.2012 20:06:44 (muokattu 31.10.2012 20:11:07) | |
---|
Stradlin: Huvittavan näköistä tuo laulajan liikehdintä. Jotain sellaista karisman tapaista noilta puuttuu, Andy vaikuttaa olevan ainoa mielenkiintoinen hahmo lavalla. Sama poltti omiakin silmiä. Hyvä ääni solistilla kyllä on mutta jestas tuota heilumista. :D Ja Antin soitto... Ihan täyttä paskaahan tuo on. Jos tuo on nyt sitä otsikossa mainittua kapinallisuutta tai vaan jotain taiteellista visiointia in true form, poltan kaikki kitarani ja alan viljellä nauriita. Ainoat mielenkiintoiset puolet McCoyssa ovat laaja diskographia ja elävä esimerkki siitä miten mainiosti nuppinsa voi pilata päihteillä. |
Magicbone Joe 31.10.2012 21:10:35 | |
---|
Jäin miettimään noita livepätkiä vähän enemmän. En usko, että Andyn käytös johtuu vain päihteiden tainnuttamasta nupista. Lähinnä vaikuttaa, että se reagoi johonkin sekoilemalla noin. Joko Andy ei osaa enää käsitellä rokkiyleisöä tai se haluaa nopean lopun uudelle bändilleen. Veikkaan jälkimmäistä. Samanlaista touhua kai oli Hanoin lopunaikoina. Pelle Miljoonan kiertueella Andy soitti järkevästi ja olemuksessa riitti virtaa. Ehkä silloin kiinnosti olla kunnolla ja nyt ei. Grease Helmet soittanee sovitut keikat ja pistää pillit pussiin. Mahdollisesti koko projekti on viety loppuunsa täysin sopimuspohjalta ja väkipakolla. Andy menee maalaan lisää tauluja. Toisaalta joku sisäpiiriläinen vois jatkaa tästä ja kertoa täysin faktoina, millaiset mömmöt tällä kertaa on pelissä ja millaista se meno Helsingissä oikeesti on. |
Musta Arkipyhä 01.11.2012 08:42:43 | |
---|
Aika hirveä versio.Laulukaan ei oikein toimi ja Andy ei todellakaan ole koskaan ollut mitenkään vaikuttava soolokitaristi.Veikkaan ,että tässä kakkoskitaristi olis soittanut paremmat soolot. Hyvä biisintekijähän Andy on ainakin ollut ja miehen vahvuudet ovatkin musiikissa aivan muualla kuin sooloissa. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
kkaarre 01.11.2012 09:06:35 | |
---|
Fantasmic: Sama poltti omiakin silmiä. Hyvä ääni solistilla kyllä on mutta jestas tuota heilumista. :D Joo. Oli kyllä tökerön näköistä heilumista. Karismaa ei sitten vittu yhtään. Kaveri lauloi ihan ok, mutta esiintyminen oli ihan jotain keskiverto-bilebändin meininkiä. Mullon ihmistä isompi hauis! |
aivokuolio 01.11.2012 10:15:11 | |
---|
Tuleekohan tältä bändiltä kakkoslevy vielä jossain vaiheessa? |
Magicbone Joe 01.11.2012 10:31:45 | |
---|
aivokuolio: Tuleekohan tältä bändiltä kakkoslevy vielä jossain vaiheessa? Kirjoitin just tohon ylemmäs oman ennustukseni. Sovitut keikat soitetaan ja sitten pillit pussiin. Koko juttu lienee liikkeellä sopimuspohjalta. Oletan, että Andya ei nyt kiinnosta. Nopeesti loppuun ja takas maalaan. |
GrooverMan 01.11.2012 10:50:46 | |
---|
Sipesuikka: Joo. Oli kyllä tökerön näköistä heilumista. Karismaa ei sitten vittu yhtään. Kaveri lauloi ihan ok, mutta esiintyminen oli ihan jotain keskiverto-bilebändin meininkiä. Karismavapaata hölmöilyä. Laulukin korkeintaan ok. "I'm Peter Grant, manager of Led Zeppelin," to which Dylan replied "I don't come to you with my problems, do I?" |
Tympee Huttunen 01.11.2012 13:02:15 | |
---|
GrooverMan: Karismavapaata hölmöilyä. Laulukin korkeintaan ok. Bändin eka keikka. Ei ehkä lopullisia tuomioita kannata jaella. |
GrooverMan 01.11.2012 13:09:44 (muokattu 01.11.2012 13:11:19) | |
---|
Lastinen: Bändin eka keikka. Ei ehkä lopullisia tuomioita kannata jaella. Mitään en maininnut lopullisesta tuomiosta, kommentoin tota klippiä. Edit: ja siis nimen omaan laulajan osalta. Andy on Andy, soitto kauheeta söhellystä mutta ei sitä karismattomaksi voi sanoa. Muu bändihän hoiti oman tonttinsa ihan mukiinmenevästi. "I'm Peter Grant, manager of Led Zeppelin," to which Dylan replied "I don't come to you with my problems, do I?" |
Fantasmic 01.11.2012 20:57:45 | |
---|
Magicbone Joe: En usko, että Andyn käytös johtuu vain päihteiden tainnuttamasta nupista. Lähinnä vaikuttaa, että se reagoi johonkin sekoilemalla noin. Tuon kun luin, kuulin varsinkin jälkimmäisen lauseen päässäni Sir David Attenboroughin lausumana ja tajusin että Andystä pitäisi tehdä luontodokkari. :D Voihan tuossa olla ihan motivaationkin puutetta mutta kun edellisen sivun haastattelunkin olin jo katsonut, ei voi oikein mitenkään päin ajatella että miehellä kauhean hyvin pyyhkii enää. |
Thrashed 10.11.2012 21:05:29 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=Rgu6FMSIBpw Klipissä Grease Helmet esittää Tavastialla No Rocket In My Pocket-kipaleen uudelta levyltä. Onneksi olin katsomassa keikkaa Tavastialla. Andy oli Andyksi skarppi, soitti mielestäni hyvin ja oli hyvällä tuulella. Ei häirinnyt kaveria ees kaverini humalainen Andy McCoy-huutelu kun muu yleisö hiljentyi kuuntelemaan Andyn akustista soolonumeroa. Mitä tulee muun bändin olemukseen, niin minua ei häirinnyt Ben Varonin ja Etelävuoren saati Snoopyn taustalle jääminen. Se vain on niin, kun bändissä soittaa Hulkon Antti, niin siihen mahtuu vielä yksi egoilija korkeintaan lavalle. Minua ei häiritse persoonallisen laulajan hervottomat muuvit, kaveri vetää kybällä ja oli ihan hauska seurata & kuunnella. |
StJerky 10.11.2012 21:15:33 | |
---|
Fantasmic: Tuon kun luin, kuulin varsinkin jälkimmäisen lauseen päässäni Sir David Attenboroughin lausumana ja tajusin että Andystä pitäisi tehdä luontodokkari. Onhan siitä tehty sekä TV-sarjana, että elokuvana. |
kanisteri 11.11.2012 03:37:42 | |
---|
Thrashed: http://www.youtube.com/watch?v=Rgu6FMSIBpw Klipissä Grease Helmet esittää Tavastialla No Rocket In My Pocket-kipaleen uudelta levyltä. Onneksi olin katsomassa keikkaa Tavastialla. Andy oli Andyksi skarppi, soitti mielestäni hyvin ja oli hyvällä tuulella. Ei häirinnyt kaveria ees kaverini humalainen Andy McCoy-huutelu kun muu yleisö hiljentyi kuuntelemaan Andyn akustista soolonumeroa. Mitä tulee muun bändin olemukseen, niin minua ei häirinnyt Ben Varonin ja Etelävuoren saati Snoopyn taustalle jääminen. Se vain on niin, kun bändissä soittaa Hulkon Antti, niin siihen mahtuu vielä yksi egoilija korkeintaan lavalle. Minua ei häiritse persoonallisen laulajan hervottomat muuvit, kaveri vetää kybällä ja oli ihan hauska seurata & kuunnella. Myönteinen fiilis jäi kyllä plakkariin itselläkin Tavastialta. Hyvin toimi biisit, jopa levyllä torvilla ryyditetty Nobody Rides For Free. Andyn omituisuudet eivät saaneet liikaa huomiota ja herran soittoa oli nautinto kuulla. Mainitsemasi akustinen soolonumero taisi olla minulle eka kerta kun kuulen livenä Andyn "muka-flamencoa", josta Iggy Popinkin sanotaan muinoin innostuneen Andyn värväämiseen. Ny tkun tuota videoklippiä tsekkaa, niin mieleen tulee, että bändiläiset eivät mitenkään superonnellisilta vaikuta. Liekö ensikeikkojen jännitettä vai jo lopun alun odotusta. Laulusolisti Jere Carcian yrmyhenkinen kukkoilu kielen lirpatuksineen toi välillä mieleen Pete Malmin huonossa mielessä, mutta mies lauloi hyvin ja esiintymistapa on epäsympaattisuudestaan huolimatta kieltämättä aika katseen vangitseva. |
digitaalimies 04.12.2012 14:22:15 | |
---|
They'll introduce me, "Hello, hello" /
Women seduce me and champagne flows /
Then the lights go low /
There's only one song I know |
kanisteri 04.12.2012 18:04:48 | |
---|
digitaalimies: Suosikin Hanoi-toimitus on ansiokkaasti bongannut Sweden Rock Magazinesta Andyn puolittaisen avautumisen: "Ainoa mitä voin sanoa on, että Ginger erosi samoista syistä (Michael Monroen soolobändistä) kuin minä jätin Hanoi Rocksin." http://suosikki.fi/viihde/uutiset/a … syysta-hanoi-rocks-lopetti-oikeasti Kyseisen Sweden Rockin kannessa luki, että "Minä ja Michael saimme yliaanostuksen toisistamme". Tätä aspektia ansiokas Suosikki ei tainnut välittää tuohon hajoamiskertomukseensa. |
digitaalimies 04.12.2012 23:28:39 | |
---|
kanisteri: Kyseisen Sweden Rockin kannessa luki, että "Minä ja Michael saimme yliaanostuksen toisistamme". Tätä aspektia ansiokas Suosikki ei tainnut välittää tuohon hajoamiskertomukseensa. No ei välittänyt, vaan valitsi tuon toisen tien. Joillain tahoilla tuntuu olevan paljonkin hampaankolossa jutussa vilahtavaa manageria ja tämän toimintatapoja kohtaan. Toisaalta, jos jutuista on edes osa totta, niin aika kireässä talutusnuorassa nimekkäämpien medioiden kollegat kulkevat, mitä Monroe-/ Hanoi- jne. uutisointiin tulee. They'll introduce me, "Hello, hello" /
Women seduce me and champagne flows /
Then the lights go low /
There's only one song I know |
Boyakasha 05.12.2012 09:42:40 (muokattu 05.12.2012 09:55:07) | |
---|
kanisteri: Kyseisen Sweden Rockin kannessa luki, että "Minä ja Michael saimme yliaanostuksen toisistamme". Tätä aspektia ansiokas Suosikki ei tainnut välittää tuohon hajoamiskertomukseensa. Luetteko kaikki jutut lehtien kannesta??? Saiko Andy siis yliannostuksen Monroesta vai Immosesta? Aika kauniisti Andy kuitenkin puhuu kaikista Hanoin jäsenistä - joihin Immonen ei siis kuulunut. |
sirdickyj 05.12.2012 10:20:17 | |
---|
Boyakasha: Luetteko kaikki jutut lehtien kannesta??? Saiko Andy siis yliannostuksen Monroesta vai Immosesta? Aika kauniisti Andy kuitenkin puhuu kaikista Hanoin jäsenistä - joihin Immonen ei siis kuulunut. Kuten sanottua, parin vuoden päästä Makke itekee kuinka damageri on johtanut häntä harhaan ja ehdottanut tv-kisojen tuomarointia ja muuta Stevem Tyleriltä pöllittyä brändäämistä. Sitten taas palataan punkin piiriin, juurille, ja ollaan "aitoja". Tämän voi kopioida tasan kahden vuoden päästä tälle samalle palstalle ja tarkastella uudestaan, miten on käynyt. It's the singer, not the song. |