jussiohman 09.10.2003 12:08:40 | |
---|
Mä tahhoon nähdä sen. Siinä ei varmaan ole ääntä. Ei se haittaa, sitä ei humalassa tajua! "Kosautus on omana ittenä olemisen unohtaminen, ennemmin turpaan ottaminen, ku perseen nuoleminen" -Herra Soppa |
sikanaama 09.10.2003 17:39:40 | |
---|
Mä tahhoon nähdä sen. Siinä ei varmaan ole ääntä. Ei se haittaa, sitä ei humalassa tajua! On siinä ääni. Tosin ei ihan hyvä laatunen kun ne soitti vähän liian kovaa, ei siis oikeesti liian kovaa mutta se kameran mikki on aika huono tommosien nauhotteluun, mutta kyllä niistä piiseistä selvän saa ihan hyvin. Särisee vain hieman. Aveikkapatahelluvanoois! |
aksiom 10.10.2003 00:28:25 | |
---|
sikanaama: oisko noita videoita mitenkään mahdollista saada? kiinnostais nimittäis pirusti. vaikkapa IRC:n välityksellä tai jotain? en ole rouva bell |
Kinnus-Ville 10.10.2003 08:51:56 | |
---|
Kuinka moni muuten havaitsi että Seitsemännen sinetin kannessa komeilee Rengin kuva? Houhou. Hetihän sen aito fani huomaa. Tässä on nyt se vedenjakaja, jos et heti nähnyt Renkiä, olet vääräuskoinen houkka. |
Nuuskamuikkunen 10.10.2003 09:36:59 | |
---|
..... jos et heti nähnyt Renkiä, olet vääräuskoinen houkka. Sinulla taitaa olla pahemman laatuinen ongelma, jos Nollapiste on sinulle uskonto!?! Kaikkea (musiikkia) pitää kokeilla aina(kin) kerran. |
Kign of Tarttila 10.10.2003 13:41:58 | |
---|
hetihän sen aito fani huomaa Kaksi sanaa ho, ja ho nimittäin. BTW, Tavastian keikka oli kyllä mainio. Suvannossa ylpeä ilme V oli oikea herkkupala. Muutenkin oivaa settiä. Jälleen. |
diibadaaba 10.10.2003 16:46:59 | |
---|
BTW, Tavastian keikka oli kyllä mainio. Suvannossa ylpeä ilme V oli oikea herkkupala. Muutenkin oivaa settiä. Jälleen. Oli oli, vaikka en oikein voinut nauttia täysin rinnoin, sairas kun olin. There will come a time when you can even take your clothes off when you dance. |
sikanaama 10.10.2003 17:39:20 | |
---|
sikanaama: oisko noita videoita mitenkään mahdollista saada? kiinnostais nimittäis pirusti. vaikkapa IRC:n välityksellä tai jotain? Niinno, mikäsh siinä, täytynee vaikka pakata että vie vähemmän tilaa. Haluutko kuviaki, vois siinä samalla pistään niin tulis oikein iso paketti. Aveikkapatahelluvanoois! |
aksiom 10.10.2003 18:22:59 | |
---|
Niinno, mikäsh siinä, täytynee vaikka pakata että vie vähemmän tilaa. Haluutko kuviaki, vois siinä samalla pistään niin tulis oikein iso paketti. Selvä. Kaikki mitä irtoaa kelpaa :) Laitanpa pikaviestiä sulle. en ole rouva bell |
Faster 11.10.2003 20:09:47 | |
---|
Absoluuttisen Nollapisteen Muovi antaa periksi löytyi aikoinaan kirjastosta. Pakkohan se oli lainata kun kappaleiden nimet olivat jo jotain niin hienoa. Siitä se sitten lähti, kaikki levyt, useimmat sinkut ja demot on tullut hankittua. Uusin (7. sinetti) on semi-hyvä. Erinomaisia piisejä ovat singlepiisit, kerro ketä ajattelit, sinetti. Sitten vastapainotukseksi loput levyn piiseistä ovat joko keskinkertaisia tai huonoja. Minuakin nuo videot kovasti kiinnostaisivat ;) |
Nuuskamuikkunen 12.10.2003 12:24:02 | |
---|
Hyvä, hyvä....jonnekin vaan jakoon niitä keikkapätkiä, jos sellaisia löytyy. Itse en ole vielä bändiä nähnyt livenä, joten olisi mukava nähdä edes jonkinlaista materiaalia. Kaikkea (musiikkia) pitää kokeilla aina(kin) kerran. |
Nimismies 12.11.2003 19:01:59 | |
---|
Tämäkin vanhus ylös sadannella viestillä. Nyt olen viimein saanut hankittua Seitsemännen sinetin. On varmaan monipuolisinta Absoa koskaan, etenkin sovitusten puolelta. Liimatan sanoituksissa ihmetyttää tosiaan siirtyminen ihmissuhdepuolelle, mutta kyllähän mies osaa kaivaa sieltäkin teräviä huomioita esiin. Hienoja biisejä, kokonaisuus on vielä hieman hahmottamatta. Kylläpä tuli tältä levyltä taas vuoden nerokkain juttu, nimittäin Käsitys lapsenlapsista - kappaleen lyriikanpätkä: "Kun Juulia näkee minut, hän tuntuu näkevän epäkohdan. Käyrän selittäjän jonka kuihtunut perse istuu kiinteistöomaisuuden päällä." Muut M.netin jäsenet ovat vakioita, mutta Mahe ja Turbo ovat muuttujia. - Lähde: MAOL - taulukot. |
sikanaama 12.11.2003 21:02:40 | |
---|
Nyt olen viimein saanut hankittua Seitsemännen sinetin. Hei kuule se levy on jo ihan out!! Minun Seitsemäs sinetti levyyn tuli juomingeissa pari ikävää naarmua eikä sen takia kuulu Jarrutan soolo ja Käsitys lastenlapsista. Harmittaa. Vieläkin olen masentunut vaikka siitä onkin jo yli kuukausi aikaa. Säälikää minua ja antakaa mulle ehjä Seitsemäs sinetti cd. Aito tietisty. Aveikkapatahelluvanoois! |
jussiohman 12.11.2003 21:30:19 | |
---|
Pojat ei varmasti tarkoittanu. Mä annan sulle parit pohjat ens viikolla! Piristy. Elämä jatkuu. "Jorma tiesi tekevänsä vainajaa, kun nappas lapiolla takaraivon halaki!" |
Valdemar 13.11.2003 16:51:47 | |
---|
Pojat ei varmasti tarkoittanu. Mä annan sulle parit pohjat ens viikolla! Piristy. Elämä jatkuu. "ei tarkotettu" No Anaesthesia ! |
sikanaama 13.11.2003 16:55:06 | |
---|
"ei tarkotettu" No niin. Mää arvasin, että kerrankin kun voitan jotain niin se pitää tahalleen särkeä. Joo, voitte unohtaa sen lauantain 22.11. Aveikkapatahelluvanoois! |
jussiohman 13.11.2003 18:09:41 | |
---|
Eijeijei!! *nuolee varpaita ilkosillaan* pliis, mitä tahansa muuta! "Jorma tiesi tekevänsä vainajaa, kun nappas lapiolla takaraivon halaki!" |
sikanaama 13.11.2003 18:15:16 | |
---|
Eijeijei!! *nuolee varpaita ilkosillaan* pliis, mitä tahansa muuta! Joo, äijä heitti tämän nyt ihan off topikiksi. Tämän kerran olen armollinen ja päästän teidät soittamaan Drankken Seiloorssin erittäin yksityiselle ja salaiselle keikalle. Aveikkapatahelluvanoois! |
Zed 13.11.2003 18:33:13 | |
---|
Minun Seitsemäs sinetti levyyn tuli juomingeissa pari ikävää naarmua eikä sen takia kuulu Jarrutan soolo ja Käsitys lastenlapsista. Janne Tulkin levyt on tarkoitettu pullonalustoiksi, ei Absojen hengentuotteet. Hevi on nopeutettua humppaa. |
sikanaama 13.11.2003 18:47:32 | |
---|
Janne Tulkin levyt on tarkoitettu pullonalustoiksi, ei Absojen hengentuotteet. En omista Janne Tulkin levyjä, mutta ovatko ne oikeasti hyviä pullon alustoja, parempia kuin muut levyt? Ei, en käyttänyt Abson levyä pullonalustana vaan joku oli heittänyt sen sohvalle (siis pelkän levyn, käsittämätön reetaard) ja siinä sohvalla sitten pojat leikki smäkdaunukkeleita. Onneksi se pelastettiin kuitenkin ajoissa ettei se kuitenkaan mennyt poikki tai ihan naarmuille. Aveikkapatahelluvanoois! |