Patent Pending 11.04.2019 13:05:12 | |
---|
nothingnes: no juu mut tarkotin live soittoo joku springfield live vuodelta 91 se vetää all along the watchtowerin ni voi jumalauta ei tunnu ukkoo paljo kiinnostavan ja yleisöki on iha et mitä vittuu ehkä mulle sattu vaa huono ensimmäinen kokemus niilosta en mä ny tarkottanu haukkuu sitä Satuit nyt jotenkin tarttumaan ihan Youngin ei niin parhaaseen :) levyyn. Kokeiles albumeja Rust Never Sleeps, Weld tai vaikka Zuma. Ja soolo originaalistudioversio Like A Hurricanesta levyllä American Stars And Bars. Katos asiaa noitten jälkeen uudestaan... |
Alfons Åberg 11.04.2019 18:00:20 | |
---|
Patent Pending: Satuit nyt jotenkin tarttumaan ihan Youngin ei niin parhaaseen :) levyyn. Kokeiles albumeja Rust Never Sleeps, Weld tai vaikka Zuma. Ja soolo originaalistudioversio Like A Hurricanesta levyllä American Stars And Bars. Katos asiaa noitten jälkeen uudestaan... Eiköhän alkuperäinen katsoja ole nuo katsonut jos on ollut katsoakseen :) Tai jatkanut valitsemallaan tiellä, vastasit nimittäin vuonna 2004 kirjoitettuun viestiin. "Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu."
-elon arska |
Patent Pending 12.04.2019 15:26:49 | |
---|
Presidentti: Eiköhän alkuperäinen katsoja ole nuo katsonut jos on ollut katsoakseen :) Tai jatkanut valitsemallaan tiellä, vastasit nimittäin vuonna 2004 kirjoitettuun viestiin. Aaaargh! Noloa. Mutta olisipa mielenkiintoista tietää miten hänelle kävi. Tämä kertoo varmasti meikäläisen musiikinkin ajankohtaisesta seuraamisesta jotain. |
ekkedi 12.04.2019 16:48:25 | |
---|
Mä seurasin aika kauan Neilin uraa ja ostin kaikki levyt. Viimeinen, jonka ostin tais olla Chrome Dreams II. Jotenkin niitä levyjä on jo niin paljon, että ei enää vaan jaksa olla kiinnostunut uudesta kamasta. Kuitenkin ne parhaat levyt on tehty jo ajat sitten. Diggaan paljon myös niistä kasarilevyistä. Esim. Trans on todella hyvä. Mutta liika on liikaa Neilinkin kohdalla ja tuntuu, että oikeen uutta sanottavaa ei hänellä oo vähään aikaan ollut. Mutta samoinhan se on vaikka Dylaninkin kohdalla. Street legal taitaa olla viimeisin tosi hyvä häneltä. |
Flash 15.04.2019 08:39:14 | |
---|
Paljonhan noita levyjä tulee ja päälle vielä nämä kaikki enemmän tai vähemmän mielenkiintoiset arkistojulkaisut, eli vaatii aika paljon paneutumista. Mutta kyllä CDII levyn jälkeenkin on tullut ihan mielenkiintoista ja jotain vähän muusta katalogista poikkeavaakin kamaa kuten nyt vaikka Le Noise, Psychedelic Pill ja A Letter Home. Dylanista olen vielä enemmän eri mieltä, mutta menee jo ohi aiheen... Live Music Is Better! |
HaloOfFlies 08.11.2019 00:26:23 (muokattu 08.11.2019 00:29:25) | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
HaloOfFlies 25.01.2020 10:51:37 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
HaloOfFlies 01.02.2021 17:18:44 (muokattu 01.02.2021 17:19:40) | |
---|