harrygeorge 05.11.2007 11:42:39 | |
---|
Aivan mahtava dokkari Olenko minä sitten ainoa, jonka mielestä tuo on puuduttavan tylsä? |
SikaPete 05.11.2007 14:56:42 | |
---|
missäs tuota deeveedeetä mahdetaan kaupitella? onko vielä suomeen rantautunut? Ite ainakin ostin stockmannilta, näkyi olevan myös anttilassa. Nettikaupoistakin varmaan löytyy. Suosittelen lämpimästi! |
Stain 05.11.2007 18:13:21 (muokattu 05.11.2007 18:13:49) | |
---|
Olenko minä sitten ainoa, jonka mielestä tuo on puuduttavan tylsä? Joo, missä oli se rock&roll? Kyllähän sen ymmärtää että bändi on aikuistunut ja rauhoittunut, että meininki on sitä että pelataan lautapelejä takahuoneessa ennen keikkaa ym. Voin kuvitella minkälaista matskua olisi tullut vaikkapa vuosilta 96-97. Mikäs siinä, kyllähän tuo ihan viihdyttävä dokkari jokatapauksessa on, mutta ei sitä kyllä useampaa kertaa katso. Loistava mies kannuissa. Tästä voidaan olla montaa eri mieltä.. "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
- Kristiina, The Micragirls - |
riimu 07.11.2007 04:25:10 (muokattu 07.11.2007 04:33:00) | |
---|
Tuolta Masterplan foorumilta jo kyselin, mutta laitetaas tännekkin. Eli mistäs löytyisi tota Noel Gallagher Supernova-mallista kitaraa Union Jack maaleilla. Teininä kun tuli ton perään niin kuolattua ja silloin ei rahaa ollut. Nimenomaan jos jonkun Suomikaupan kautta vielä sais niin plussaa ropisee miljoonasti. Edit: Epiphonen kitara siis on. Niin ja jos joku pakana ei tiedä niin tämä: http://www.gibson.com/products/epiphone/legacy/etsnu.shtml Jos jollakin jopa tuo löytyy niin olen valmis ostamaan myös. The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered
me in the gloom of night, and aroused me from my morning slumbers, is
forever fled. |
DJKaaos 07.11.2007 21:15:57 | |
---|
Minä olen minä. |
riimu 08.11.2007 03:53:50 | |
---|
The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered
me in the gloom of night, and aroused me from my morning slumbers, is
forever fled. |
nikomati 22.11.2007 22:44:43 | |
---|
ostin kyseisen deeveedeen. dokkaria oli mielenkiintoista katsoa, kerran. en usko että toista kertaa vähään aikaan on tulossa. toisen discin keikka oli taas yhtä parhautta alusta loppuun. liikuttuneena katselin yksin pimeässä. a bell will ring tosin aivan turha biisi. koskaan ei voi olla liian gay |
Stain 23.11.2007 15:38:45 (muokattu 23.11.2007 15:47:05) | |
---|
a bell will ring tosin aivan turha biisi. Mielestäni yksi DBTT:n parhaista. Oikeastaan tuota levyä vaivaa omalla kohdallani se, että Noelin kirjoittamat "hittibiisit" kuluivat todella nopeasti. Ei niitä jaksa enää kuunnella, lukuunottamatta Part Of A Queue:ta. Esim. Liamin kirjoittamat biisit ovat kestäneet kulutusta paljon paremmin. Sanoisin jopa että Quess God Think I'm Abel on levyn hienoin biisi. Niin ja uudesta levystähän Noel on sanonut että siihen tulee rytmikästä menoa, kun taas Liamin mukaan: "They're gonna be rockers man, right in your face...fookin'...yeah man." Mutta joka tapauksessa se ilmestyy bändin mukaan elokuussa 2008. "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
solariZed 09.01.2008 12:03:30 | |
---|
Toivotaan parasta, pelätään pahinta. Oasiksen joulubiisi ei maistunut kuin puulta, ja muutenkin aika matalalla odotukset seuraavasta levystä, mutta aina sitä kuitenkin jaksaa uskoa, että Noelilta löytyisi takaraivosta vielä hitinaineksia. Kuitenkin kun millaisia biisejä se teki 90-luvulla. Aina jaksaa uskoa hyvään, mutta aina on saanut vähän pettyä näistä uusista levyistä. Don't Believe The Thurth oli kyllä erittäin positiivinen yllätys. Loppujenlopuksi Oasis ei ole tehnyt yhtään paskaa levyä, mutta kriitikot tallaavat ne usein, koska aina niiltä odotetaan kahden ensimmäisen levyn tasoista matskua. |
Rattata 09.01.2008 12:32:58 | |
---|
Don't Believe The Thurth oli kyllä erittäin positiivinen yllätys. Joo tästä oon samaa mieltä. Monet ovat haukkuneet, mun mielestä se on edelleen parasta Oasista sitten Be Here Nown. 2000-luku on ollut levyjen suhteen noususuhdanteinen. |
Stain 09.01.2008 14:52:31 (muokattu 09.01.2008 14:54:56) | |
---|
Oasiksen joulubiisi ei maistunut kuin puulta Joo. Jos olen oikeassa niin tuo biisi on jostain Heathen Chemistryn tai DBTT:n ajoilta(?) Näissä uusissa sessioissa sitä ei ainakaan ole äänitetty. Vähän niin kuin Let There Be Love josta oli demo jo Standingia tehdessä. Uutta levyä en odota sen kummemmin, lähinnä vaan levyä seuraavaa kiertuetta, että pääsisi näkemään bändin livenä. "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
DJKaaos 10.01.2008 16:05:32 | |
---|
Monet ovat haukkuneet, mun mielestä se on edelleen parasta Oasista sitten Be Here Nown. No kovin kummoinen ei tarvitse olla, jotta päihittää Standingin ja Hiittenin... Mutta tosiaan, niin ei se DBTT ole ihan huono levy, vaikka alkuun sitä karsastinkin. Pari jopa loistavaa raitaa ja pari ihan hyvää. Minä olen minä. |
jss1 10.01.2008 19:52:05 (muokattu 11.01.2008 03:41:48) | |
---|
Kiinnostaisi tietää, minkä verran täältä löytyy Oasis-diggareita. Itse olen ainakin sellainen, mutta eipä ole vähään aikaan tullu kuunneltua bändiä. Eiköhän se lähe, jos tosta pyöräyttää levyn soittimeen ja vähän näpertelee.. "Toniiiiight, I_m a rock_n_roll star!!" Oulrait. olen diggailut oasista, joo. hienoja biisejä löytyy, singlejen b-puolia jne... albumit onkin ollu vähä heikompaa tasoa kokonaisuuksina jo monen vuoden ajan, mutta ei sillä väliä. its only rocknroll. Stop The Clocks -kokoelma on aika vakuuttava esitys. ja jää paljon yliki hyvää matskua vielä. |
jss1 10.01.2008 19:55:02 | |
---|
Mun mielestä Oasiksen pari ekaa levyä on hyviä, loput täyttä skeidaa. ei oo täyttä skeidaa löytyy niiltäki hyvää matskuu oasiksen tasolla. ei vaa nii paljon kun alkuaikoina. |
jss1 10.01.2008 20:03:06 (muokattu 10.01.2008 20:06:10) | |
---|
Joo. Jos olen oikeassa niin tuo biisi on jostain Heathen Chemistryn tai DBTT:n ajoilta(?) Näissä uusissa sessioissa sitä ei ainakaan ole äänitetty. Vähän niin kuin Let There Be Love josta oli demo jo Standingia tehdessä. Uutta levyä en odota sen kummemmin, lähinnä vaan levyä seuraavaa kiertuetta, että pääsisi näkemään bändin livenä. oasis on oikeastaan ollut vaan livebändi jo vuosien ajan jos totta puhutaan, vaikka aina välillä tekevätkin levyn, jolta sitten löytyy muutama kelpo kappale. |
carnation 10.01.2008 20:08:32 | |
---|
Stop The Clocks -kokoelma on aika vakuuttava esitys. ja jää paljon yliki hyvää matskua vielä. Aika paljonkin jää yli. Mun mielestä tuo kokoelma on jotenkin pöljä, kun Be Here Nowilta ei ole yhtään biisiä. Tosin Noel taitaa vihata sitä levyä niin paljon. Mutta kamoon, onhan joku "D'You Know What I Mean" aivan mahtava esitys. En itse oikein suosittelisi tuota Stop The Clocksia juuri kenellekään, tuo on vaan jotenkin niin vajaan oloinen kokoelma kun biisilistaa katsoo. Liikaa huippuja on jätetty ties minne. Esim. ne kaks ekaa + The Masterplan on paljon parempi hankinta, jos haluaa vaikkapa tutustua bändiin. Eikä ne muutkaan studiolevyt ole huonoja lainkaan. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
jss1 10.01.2008 20:31:56 (muokattu 10.01.2008 20:32:21) | |
---|
Aika paljonkin jää yli. Mun mielestä tuo kokoelma on jotenkin pöljä, kun Be Here Nowilta ei ole yhtään biisiä. Tosin Noel taitaa vihata sitä levyä niin paljon. Mutta kamoon, onhan joku "D'You Know What I Mean" aivan mahtava esitys. En itse oikein suosittelisi tuota Stop The Clocksia juuri kenellekään, tuo on vaan jotenkin niin vajaan oloinen kokoelma kun biisilistaa katsoo. Liikaa huippuja on jätetty ties minne. Esim. ne kaks ekaa + The Masterplan on paljon parempi hankinta, jos haluaa vaikkapa tutustua bändiin. Eikä ne muutkaan studiolevyt ole huonoja lainkaan. itseasiassa d´you know what i mean oli tarkoitus tulla kokoelmalle, mutta se ei mahtunut tai jotain, siihen oli joku tietty syy, en muista mikä, niin se sitten jäi. itseasiassa ei noel sitä biisiä niin vihaa. |
Rattata 10.01.2008 22:15:11 (muokattu 10.01.2008 22:19:31) | |
---|
Soittaako Oasis livenä ikinä mitään Be Here Nowlta? E: tiedän kyllä että ovat soittaneet, mutta että nykyään. Kun Noel sitä niin vihaa. Jos tässä vielä Suomeen eksyvät, niin olisi kyllä mahtava kuulla joku tuoltakin levyltä, se kun oli se levy jonka ansiosta aloin Oasista kuunnella. Ja biisi oli muutes juuri D' you know what i mean... |
carlos 10.01.2008 22:18:13 | |
---|
Mutta kamoon, onhan joku "D'You Know What I Mean" aivan mahtava esitys. Ei varmaan mistään muusta biisistä tuu yhtä hyviä viboja ku tosta! |
Rattata 10.01.2008 23:05:14 (muokattu 10.01.2008 23:09:42) | |
---|
No kovin kummoinen ei tarvitse olla, jotta päihittää Standingin ja Hiittenin... Joo ei, paitsi Heathenikin on mun mielestä semmonen kolmen tähden levy. Pointti olikin että parempaan suuntaan ollaan menossa. Definitely Maybe ***** Morning Glory? ***** Be Here Now ****1/2 Standing on the Shoulder of Giants ** Heathen Chemistry*** Don't Believe the Truth **** Ja The Masterplan ****1/2 Näin täällä...:) |