Aihe: Mitä on punk?
1 2 3 4 541 42 43 44 4582 83 84 85 86
velipesonen
11.09.2010 19:22:01

Tässä on nykypunkkia: http://www.youtube.com/watch?v=G0l3cp2WwPA .

Koko Motörheadin hemmetin levy Inferno (2004) on niin pelottavan hyvä että herättäkää minut syväjäädytyksestä sitten kun joku punkki tekee puoliksikin yhtä hyvän punklevyn.
A Socially Backward Individual
rkellu
11.09.2010 20:12:11

sikki-six: E: Miks bändissä muuten on rumpali? Mitä ihmettä ovat nuo tanssimuuvit? Kysymyksiä, kysymyksiä.

etkö ole itse ikinä tanssinut tai nähnyt muita tanssimassa?
Ziggy Bubba
11.09.2010 20:14:53

rkellu: etkö ole itse ikinä tanssinut tai nähnyt muita tanssimassa?

Oon kyllä, mutta harvoin noin tarkan koreografian mukaan :D
Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed
rkellu
11.09.2010 20:18:26

sikki-six: Oon kyllä, mutta harvoin noin tarkan koreografian mukaan :D

repeilin itsekin aika huolella...
Volle
13.09.2010 14:29:30
sikki-six:
Sick Of It All: http://www.youtube.com/watch?v=9fvu951up_0

Hah, mulle tuli tää video mieleen heti tosta "mitä on tanssimuuvit" -viestistä. Itelle ei kyl tää bändi oikein lähde.
Atomic Cafe
13.09.2010 16:54:28 (muokattu 13.09.2010 17:04:33)
Tää on tanssipunkkia: http://www.youtube.com/watch?v=BCP-FUf7eDQ

Ruokalusikallinen Raaseporia ja hyppysellinen Manchesteria.
kylereese
19.09.2010 19:17:10
http://www.youtube.com/watch?v=3G9KK3U3Xok

tyttöpunkkia kansankodista..
Andy Six
19.09.2010 20:22:03
velipesonen
26.09.2010 15:18:07

Damned on kyllä hyvä. Vuoden olen Tiki Nightmare -dvd:tä pyörittäny ja yhä maittaa.
A Socially Backward Individual
Planetist
26.09.2010 16:48:29
velipesonen
08.10.2010 14:36:46

Tulipa tuossa taas katseltua pari viimeistä jaksoa Ylen Punklandia-sarjasta, ja pikkusen kyllä risoo se tendenssi tehdä punkista jonkinlaista 60-luvun radikalismin jatketta. Sitten mestariälykkö Nevanlinna saarnaa kuinka Malcolm rakensi Pistolsin. Ei kai siihen Malcolmin skeidaan usko enää muut kuin Tuomas Nevanlinna nyt kun hidalgo itse siirtyi pois eetteristä.

Haastateltavista paras oli Laman Epe. Mutta miksei siellä ollut esim. Läjä tai Shitter-Miettinen?
This song has been a nightmare for me, as much as it's been for You. (Captain Sensible)
Atomic Cafe
08.10.2010 15:51:17 (muokattu 10.10.2010 15:02:31)
velipesonen: Haastateltavista paras oli Laman Epe. Mutta miksei siellä ollut esim. Läjä tai Shitter-Miettinen?

Epe oli koko ohjelmasarjassa ainoa punkkari, muut oli niitä hippejä joille Lama näytti karvaista persettä. Olen moneenkin ketjuun kirjoittanut Laman keikasta Hämeenlinnan Ämyrockissa 1982. Joku perkeleen Tanssiorkesteri Rautavaara vei Lamalta pääesiintyjän paikan koska tapahtuman järjestäjät oli viherhippejä (Pekka Sauri kavereineen). Jätkät suuttuivat tapahtuneesta siinä määrin paljon että tulivat lavalle toiseksi viimeisenä, soittivat kolme biisiä joka Laman tapauksessa tarkoitti noin kahta minuuttia, hajottivat vuokralaitteiston pillun päreiksi ja lähtivät kävelemään rautatieasemalle päin kitarat ja mimmit kainalossa, tapahtuma päättyi siihen ja niin sen pitikin päättyä. Minä en vieläkään tiedä että mikä vitun mies se Rautavaara oikein oli enkä haluakaan tietää. Se oli paras keikka mitä olen ikinä nähnyt, lyhyt mutta ytimekäs ja täynnä aitoa vihaa ja raivoa.

Haistakaa kaikki pitkä vittu
http://www.youtube.com/watch?v=4A1i8ygmhf4
Gardiner
08.10.2010 15:55:37

Laman reunion keikka Tavastialla muutama vuos sitten oli muutes yllättävän hyvä. Vaikka soittivat vaan tylsästi setin ja enkoret eivätkä särkeneet mitään. :-D
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
Atomic Cafe
08.10.2010 16:01:48
Gardiner: Laman reunion keikka Tavastialla muutama vuos sitten oli muutes yllättävän hyvä. Vaikka soittivat vaan tylsästi setin ja enkoret eivätkä särkeneet mitään. :-D

Minä näin ne kaksi ensimmäistä paluukeikkaa joista ensimmäinen oli Natsalla 80-luvun loppupuolella ja seuraava Tavastialla joskus 90-luvulla. Se oli hyvä keikkatahti mutta nykyäänhän ne veivaa vähän useammin.
Gardiner
08.10.2010 16:30:56

Atomic Cafe: Minä näin ne kaksi ensimmäistä paluukeikkaa joista ensimmäinen oli Natsalla 80-luvun loppupuolella ja seuraava Tavastialla joskus 90-luvulla. Se oli hyvä keikkatahti mutta nykyäänhän ne veivaa vähän useammin.

Just tää jälkimmäinen niistä kahdesta ekasta,Dynastian ysikytluvun keikka, oli miusta aika hyvä. Tosin Matsin mielestä se Natsan keikka oli ihan yhtä hyvä, vaan siel en ollu. :-)
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
Atomic Cafe
08.10.2010 16:46:43 (muokattu 11.10.2010 12:35:21)
Gardiner: Just tää jälkimmäinen niistä kahdesta ekasta,Dynastian ysikytluvun keikka, oli miusta aika hyvä. Tosin Matsin mielestä se Natsan keikka oli ihan yhtä hyvä, vaan siel en ollu. :-)

Natsan keikalla skinit valtasivat lavan edustan mutta hyvä keikka se oli, se oli aika suoraa jatkoa vanhalle hyvälle menolle. Tavastian keikalla osa jätkistä oli aika riskissä kunnossa vähän kun Fat Pistols nykyään mutta hyvin ne silloinkin hommat hoitelivat.
Gardiner
08.10.2010 16:50:28

Atomic Cafe: Natsan keikalla skinit valtasivat lavan edustan mutta hyvä keikka se oli, se oli aika suoraa jatkoa vanhalle hyvälle menolle. Tavastian keikalla osa jätkistä oli aika riskissä kunnossa vähän kun John Lydon nykyään mutta hyvin ne silloinkin hommat hoitelivat.

Hyvinvoivia porvareita. :-D
Paitti Epehän on miun kolleega ja kohtalotoveri puistoduunari. Pienpalkkaduunareitten valioita. :-D
kaljataiteilija
16.10.2010 14:26:44
Milloinko saadaan legendaarinen Walter Lure kerrankin Suomeen?

Kävi juuri Englannissa ja Ruotsissakin pari vuotta sitten.

http://www.youtube.com/watch?v=lwyJzDXBruk

Ja ketäs siellä näkyykään ?
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
Ziggy Bubba
16.10.2010 14:53:28

Volle: Hah, mulle tuli tää video mieleen heti tosta "mitä on tanssimuuvit" -viestistä. Itelle ei kyl tää bändi oikein lähde.

Jos ei videon huumoriaspektia ymmärrä, niin minkäs sille. Itelle bändi kyllä "lähtee", mutta tokkopa tuolla toteamuksella yksinään on mitään väliä.
Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed
velipesonen
20.10.2010 08:45:53

Kun nyt tässä lämpimikseen ajattelee mitä on punk, niin kyllä siinä näkyy tällainen tietty puolueellistuminen, että melkein heti punkin keksimisen jälkeen siitä tuli monille eräänlainen puolue, jonka mielestä mikä tahansa heikko esitys sen itsensä taholta on parempi kuin vähemmän heikko esitys jostain muualta. Hc-aikaan se puolue muuttui uskonlahkoksi.
This song has been a nightmare for me, as much as it's been for You. (Captain Sensible)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)