Jack_J 15.04.2007 21:53:35 | |
---|
Sanoinkin Robertin äänestä. No joo. Sanoit jostain muusta Ü Kyllä tuota ääntäKIN tarkoitin. Ei tää ollu mikään henk. koht. hyökkäys. Kuhan vaan totesin.. "Liha on hyvää!" -Au Pair |
ministeri 19.04.2007 19:19:06 | |
---|
Onpas mainio levy tämä Physical graffiti. hauska kuunnella sellaisiakin zepu biisejä jotka ei ole ihan puhki läpi kuultuja. hilipatihippan |
biibob 19.04.2007 19:27:54 | |
---|
Onpas mainio levy tämä Physical graffiti. hauska kuunnella sellaisiakin zepu biisejä jotka ei ole ihan puhki läpi kuultuja. PG:n jälkeen on hyvä edetä myös presenceen ja outdooriin, jotka ovat myös mainioita hieman erilaista zeppeliiniä. "You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same." |
Lesko 19.04.2007 21:05:40 | |
---|
PG:n jälkeen on hyvä edetä myös presenceen ja outdooriin, jotka ovat myös mainioita hieman erilaista zeppeliiniä. Joo kyllä näin on ja ei missää nimessä saa verrata Presenceä tai ITTODia ekoihin levyhin, vaan kuuntelee nimenomaan omana kokonaisuutena! "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Jamppa2 20.04.2007 11:58:56 | |
---|
Joo toi Physical Graffiti on kyllä hyvä levy. PG:n eka levy on täyttä tavaraa ja tokallakin on hyviä kipaleita kuten Bron-Ya-Aur, Ten Years Gone ja The Wanton Song. Kyllähän toi PG kokoaa hyvin Zepujen tuotantoa ja se vois olla hyvin SE tutustumislevy. Tosi hyviä ja monipuolisia biisejä. Houses of The Holy pitäis kans katsastaa. Noista neljästä ekasta kolmonen ja nelonen ovat miellyttäneet eniten. Pitäis kuunnella taas noita kahta ekaa. Kovettu bändi. Ensin vessa sitten pissa.com |
MK73 20.04.2007 12:45:41 | |
---|
Joo kyllä näin on ja ei missää nimessä saa verrata Presenceä tai ITTODia ekoihin levyhin, vaan kuuntelee nimenomaan omana kokonaisuutena! Miksei saa verrata? Kyllä mä tarkastelen bändin koko uraa omana kokonaisuutena. Samat tekijät joka levyllä, ja samat elementit on kuultavissa, oli kyseessä sitten eka tai vika albumi. Biisimateriaali on silti hyvinkin monipuolista. Jos yksi Zeppelin-levy pitää nostaa hitusen muita ylemmäs, se on Physical Graffiti. Sinänsä mielenkiintoista, että näinkin "loppuun kalutusta" yhyeestä kuin Led Zeppelin, riittää juttua aina vaan, levyjä vertaillaan ja uusia faneja ilmaantuu... niin, enhän mä itsekään ole vielä kovin montaa vuotta "aktiivi-diggari" ollut :) |
Lesko 20.04.2007 14:33:48 | |
---|
Miksei saa verrata? No mä tarkotin lähinnä sitä, että ei kannata lähteä hakemaan esim. Presencestä I tai II-levyn kaltaista raakuutta. Silloin aikoinaan jotkut fanit pettyivät III-levyyn kun siellä ei ollut "Whole lotta lovea", niin tarkoitin tuota. Tottakai koko uraa pitä katsastella ja miettiä, mutta jos lähtee sillä ajatuksella ostamaan ITTODin, että I-levy oli hyvä, niin siinä tulee seinä vastaan helposti! =) "Mitä takoittaa groove?"
ministeri 20.04.2007 15:11:38 | |
---|
Joo. Itselle noi viimeisimmät levyt tuntuu tällä hetkellä aika mielenkiintoisille koska niitä on vähemmän kuullut. 5 ekaa aika moneen otteeseen kuultuja ja pariinkin otteeseen omistettuja. Hyviähän nekin toki on edelleen. Joo, kyllä mullakin tuo PG hyppäsi hetimiten suosikki zeppelin levyksi kun hankin. hilipatihippan |
willie 13.05.2007 10:23:14 | |
---|
Bassoa vuodesta 1972. |
mullet3000 30.05.2007 19:53:04 (muokattu 30.05.2007 19:54:14) | |
---|
"You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!" - Tommy Emmanuel |
sleazy 01.06.2007 14:09:07 | |
---|
|
Lesko 02.06.2007 19:08:35 | |
---|
"Mitä takoittaa groove?"
Tympee Huttunen 02.06.2007 19:46:18 | |
---|
Vittu kun oli järjettömän ponneton, suoraan sanoen paska versio. Tollasta siitä tulee kun ei vaan osaa. Vittu meni päivä pilalle, kiitti! No eihän ollut huono versio. Kyllä siinä mutkia oiottiin, eikä tuollaisiin vokaalisuorituksiin Plantin jälkeen heti totu, mutta kyllä tuossa meininkiä oli. |
Lesko 02.06.2007 21:33:32 | |
---|
No eihän ollut huono versio. Kyllä siinä mutkia oiottiin, eikä tuollaisiin vokaalisuorituksiin Plantin jälkeen heti totu, mutta kyllä tuossa meininkiä oli. Jaa, mun mielestä siinä oli kaikki melkoisen paskaa, meininki ei minusta ole päätöntä riehumista ja dynaamitonta soittoa, höystettynä huonoilla soundeilla, "laulaja" ei ollut mistää kotoisin, pikemminkin hyvin surkea köyhän miehen Axl Rose, joka sekin on melkoisen kämänen laulaja. Saahan noita soittaa, jos haluaa, mutta sanotaanko näin, että tämä veto teki tästä bändistä minulle hyvin pitkäksi ajaksi hyvin mitättömän! Onhan tota ihan hyvinkin coveroitu.... "Mitä takoittaa groove?"
poppamies 02.06.2007 22:33:35 | |
---|
Jaa, mun mielestä siinä oli kaikki melkoisen paskaa.... Kaikki on suhteellista. En usko että moneltakaan bändiltä täällä palstalla taittuisi tuon kummemmin, tai edes tuonnepäin. OK suoritus amatööroibändiltä minun mielestä. G strings are for strippers! |
J.Hollström 02.06.2007 22:46:16 | |
---|
Vittu kun oli järjettömän ponneton, suoraan sanoen paska versio. Tollasta siitä tulee kun ei vaan osaa. Vittu meni päivä pilalle, kiitti! Ehkä kuitenkin hiukka sordiinoa noihin kommentteihin jos esittäjä itse linkittää jotain tänne. Ihan noin vaikkapa kohteliaisuussyistä. Musta toi oli ihan hyvä veto kokonaisuudessaan tuntemattomalta kotimaiselta orkesterilta, ja hyvää asennetta oli mukana. Axl Rose maneerit tosin pukkaa aika voimakkaasti pintaan, mutta eipähän jää vaikutteet epäselviksi. |
Lesko 03.06.2007 09:56:38 (muokattu 03.06.2007 11:00:27) | |
---|
Kaikki on suhteellista. En usko että moneltakaan bändiltä täällä palstalla taittuisi tuon kummemmin, tai edes tuonnepäin. OK suoritus amatööroibändiltä minun mielestä. Mutta tiedätkö, että voidakseen kritisoida, niin ei tarvitse itse vetää paremmin! Ehkä kuitenkin hiukka sordiinoa noihin kommentteihin jos esittäjä itse linkittää jotain tänne. Ihan noin vaikkapa kohteliaisuussyistä. Musta toi oli ihan hyvä veto kokonaisuudessaan tuntemattomalta kotimaiselta orkesterilta, ja hyvää asennetta oli mukana. Axl Rose maneerit tosin pukkaa aika voimakkaasti pintaan, mutta eipähän jää vaikutteet epäselviksi. Vaikutteet saakin näkyä, pitäisikö sitten omia mielipiteitä hienostella, että "ei niin hyvä veto" tai "ehkäpä vika oli kuvauksessa tai mikrofoneissa" ??? Jos lähtee tollasta biisiä vetämään, niin minusta kyllä pitää olla valmis ottamaan vastaan negatiiviset kommentit. Mutta ei, tällä palstalla pitäisi vaan kehua ja kehua ja taputella päähän, tai jos ei ole hyvää sanottavaa, niin sitten pitää olla hiljaa... luulin, että tuo linkki laitettiin, tänne siksi, että siitä voi sanoa mielipiteen ja minä tein niin.... mikä siinä on ongelmana? Se että käytin liian rajua sanamuotoa... ? Toinen tykkää toinen ei! Edit: Siis tämä ei missään nimessä tarkoita, että tuo bändi olisi huono, tai että niiden materiaali olisi huonoa, tämä minun kritiikki osuu nyt vain ja ainoastaan tuon esityksen kohdalle tästä biisistä, Voi hyvinkin olla, että tämäkin biisi on jollakin toisella keikalla paremmin vedetty. Tuo kyseinen keikka saattoi olla järjettömän hyvä muuten, mutta minuun ei iskenyt tämä veto ollenkaan. Näin oikoakseni jyrkkää kantaani! "Mitä takoittaa groove?"
taikakameli 03.06.2007 12:20:28 | |
---|
Sen siitä saa kun on zeppelin-fanaatikko Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra |
J.Hollström 03.06.2007 14:01:15 | |
---|
mikä siinä on ongelmana? Kritiiikkiä voi antaa muutenkin kuin "voi vittu kun oli paska veto, meni päivä pilalle" -tyyliin. Tietysti jos haluaa loukata itsensä esilletuomaa artistia niin silloin se onnistuu noinkin. Laitas jotain omaa matskuu jakeluun niin katotaan miten sen käy. |
hapan 03.06.2007 14:12:31 (muokattu 03.06.2007 14:15:04) | |
---|
Kritiiikkiä voi antaa muutenkin kuin "voi vittu kun oli paska veto, meni päivä pilalle" -tyyliin. Tietysti jos haluaa loukata itsensä esilletuomaa artistia niin silloin se onnistuu noinkin. Miksi muka _pitää_ voida sanoa negatiivinen kritiikki jostain omasta mielestään huonosta jutusta muuten, kuin esim. Leskon tavalla? Eikö saa ilmaista tuntojaan asioista, niin kuin ne oikeasti tuntee? Jos jokin teos on mun mielestä perseestä, niin mä kyllä todellakin sanon, että se on perseestä, enkä yritä silotella sitä jotenkin "tuon olis voinu tehdä ehkä paremmin" tai "ehkä ei ollu paras päivä"- tyyliin, koska silloin mä kusetan itseäni sekä kritiikin saajaa. Jos siitä loukkaantuu, niin sit on väärällä alalla. Koska sitä paskaa tulee aina jostain, niin ei siitä voi aina nokkiinsakkaan ottaa. Koska kuitenkin sitä on joku m,yös kehunut yhtä perusteettomasti tai "tylysti". |