Jokapaikanapina 21.05.2011 14:27:18 | |
---|
arsu: Backspacer on loistava albumi. Tämä. Kertaa sata. |
professori 21.10.2011 13:10:24 (muokattu 21.10.2011 13:10:48) | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=C89RBBMOfxA Tää on mielestäni sympaattinen video. Ehkä Mike Starrin viimenen veto lavalla. Alice in Chains on kyllä onnekas bändi; sen lisäksi että kaikki laulajat on mahtavia, niin myös basistit ovat tosi kovia. Molemmat Miket vetää persoonallisella ja hyvällä tatsilla juttujaan, esimerkkinä Starrilta vaikka Would?, Man in the Box ja vaikkapa Junkhead, Ineziltä sit mestarilliset Rotten Apple ja A Little Bitter. I'm what they call an "ass whisperer" - Randall Skeffington |
HaloOfFlies 05.12.2011 00:36:24 | |
---|
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Skebameizi 05.12.2011 01:43:52 | |
---|
|
bedlam 05.12.2011 21:10:41 | |
---|
http://www.petrified-eye.net |
Tinmo 06.12.2011 20:51:33 | |
---|
|
Mohla 05.04.2012 18:45:29 | |
---|
Tänään on 10 vuotta Laynen kuolemasta. Surullista. Tänään soi AIC:n musa sen kunniaksi koko illan. "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
HaloOfFlies 19.06.2012 18:50:58 | |
---|
Mohla: Tänään on 10 vuotta Laynen kuolemasta. Surullista. Tänään soi AIC:n musa sen kunniaksi koko illan. Laynen kuolemaan liittyy aika karmiva juttu. Hänhän oli kerennyt virua asunnossaan kaksi viikkoa ennen kuin hänet sitten löydettiin. Arvatkaapa mitä termiä tuosta käytetään? Kyllä. LAYIN' STALEY... We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Stradlin 19.06.2012 22:01:43 | |
---|
danny: Laynen kuolemaan liittyy aika karmiva juttu. Hänhän oli kerennyt virua asunnossaan kaksi viikkoa ennen kuin hänet sitten löydettiin. Arvatkaapa mitä termiä tuosta käytetään? Kyllä. LAYIN' STALEY... En tajunnu "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
HaloOfFlies 19.06.2012 22:07:13 | |
---|
Stradlin: En tajunnu termi layin' staley tarkoittaa siis sitä tilaa missä ruumis on ollut tuossa vaiheessa kun hänet on löydetty. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Stradlin 19.06.2012 22:15:41 | |
---|
danny: termi layin' staley tarkoittaa siis sitä tilaa missä ruumis on ollut tuossa vaiheessa kun hänet on löydetty. Eiköhän toi nyt ole vaan Staleyn nimestä jonkun nokkelasti vääntämä vitsi, tuskin on mikään virallinen termi. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
HaloOfFlies 19.06.2012 22:32:58 (muokattu 20.06.2012 14:09:07) | |
---|
Stradlin: Eiköhän toi nyt ole vaan Staleyn nimestä jonkun nokkelasti vääntämä vitsi, tuskin on mikään virallinen termi. Eipä kyllä toisaalta olisikaan ensimmäinen kerta kun allekirjoittanut menee miinaan tällaisissa. Oli minulla tosin muutakin asiaa. Uuden levyn julkaisu viivästyy joko tämän vuoden lopulle tai alkuvuoteen 2013. Ovat kohtapuoliin menossa studioon äänittämään. Jerryn olkapääleikkaus on viivästyttänyt uuden albumin tekoprosessia. http://www.rollingstone.com/music/n … record-time-to-get-to-work-20120510 We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Saunatakki 20.06.2012 00:08:10 | |
---|
Hieno uutinen, että Cantrell ja kumppanit ovat uuden materiaalin kimpussa. Odotukset tulevaa albumia kohtaan ovat loistavan edellislevyn jälkeen varsin kovat. "Toivottavasti ei ole se sormi mikä siellä heiluu..." - Antero Mertaranta |
professori 25.06.2012 14:30:24 (muokattu 25.06.2012 14:31:22) | |
---|
Parempi myöhään kun ei milloinkaan, mutta vaikka olen tätä bändiä jo yli 5 vuotta kuunnellut aktiivisesti ja bändi on minulle yksi tärkeimmistä, niin vasta nyt voin sanoa että Facelift alkaa toimia albumina kunnolla! Sikäli aika hauska, että olen kuullut kyseisen levyn vuosien varrella monta kymmentä kertaa, mutta näköjään silläkin kokonaisuudella otti aikansa. Tällä hetkellä tulee vaan huudatettua Sea of Sorrowia, Sunshinea ja Confusionia niin paljon, että tekee mieli hehkuttaa. Sen tosin sanon, että I Know Somethin' ('Bout You) on mielestäni yksi huonoimmista AiC:n biiseistä, ei jotenkin sovi bändille ollenkaan. Put You Down on vähän samantyyppinen, mutta se saa aina hymyn kasvoille. "More beers more cheers that's it that's all" -Deaner |
juuso a 25.06.2012 14:51:51 | |
---|
professori: Parempi myöhään kun ei milloinkaan, mutta vaikka olen tätä bändiä jo yli 5 vuotta kuunnellut aktiivisesti ja bändi on minulle yksi tärkeimmistä, niin vasta nyt voin sanoa että Facelift alkaa toimia albumina kunnolla! Parempi myöhään kun ei ikinä. Facelift on edelleenkin mukavaa kuunnella silloin tällöin läpi, vaikka kuuntelin sen aikanaan ihan puhki. "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
Terry Pantheras 25.06.2012 20:41:16 | |
---|
professori: Parempi myöhään kun ei milloinkaan, mutta vaikka olen tätä bändiä jo yli 5 vuotta kuunnellut aktiivisesti ja bändi on minulle yksi tärkeimmistä, niin vasta nyt voin sanoa että Facelift alkaa toimia albumina kunnolla! Sikäli aika hauska, että olen kuullut kyseisen levyn vuosien varrella monta kymmentä kertaa, mutta näköjään silläkin kokonaisuudella otti aikansa. Tällä hetkellä tulee vaan huudatettua Sea of Sorrowia, Sunshinea ja Confusionia niin paljon, että tekee mieli hehkuttaa. Sen tosin sanon, että I Know Somethin' ('Bout You) on mielestäni yksi huonoimmista AiC:n biiseistä, ei jotenkin sovi bändille ollenkaan. Put You Down on vähän samantyyppinen, mutta se saa aina hymyn kasvoille. Faceliftillä varsinkin kuulee sen tosiasian, että AIC on ehta hard rock bändi tietyin omaleimaisin kierouksin varustettuna. Höpsis! |
jannu 25.06.2012 22:26:49 | |
---|
Terry Pantheras: Faceliftillä varsinkin kuulee sen tosiasian, että AIC on ehta hair metal bändi tietyin omaleimaisin kierouksin varustettuna. :) "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
Exhausted 26.06.2012 12:51:47 | |
---|
Alice in Chains on kuin tukkametallin nousuhumalan krapula. |
Terry Pantheras 28.06.2012 15:10:01 | |
---|
Exhausted: Alice in Chains on kuin tukkametallin nousuhumalan krapula. Hyvin sanottu! Höpsis! |
zeplin song 18.10.2012 20:49:18 | |
---|
saakelin layne kun menit tappamaan ihtes! mut anyway, kaikki levyt kolahtaa ja uutta tuotantoa odotan innolla. livenäkin olisi kiva nähdä kyseinen bändi.. laynen näkeminen tosin olisi ollut niin mahtavaa! joulukuussa sit lähteekin tatskana käteen laynen keksimä aurinko logo. uu jea. I want every fucking girl
in the world to pick up
a guitar and start screaming. |